eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Przebudowa dróg gminnych ul. Zatoka w Bogunicach i ul. Polna w Adamowicach Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej ulicy Zatoka w Bogunicach Zadanie 2: Budowa drogi gminnej ulicy Polnej w Adamowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych ul. Zatoka w Bogunicach i ul. Polna w Adamowicach
Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej ulicy Zatoka w Bogunicach
Zadanie 2: Budowa drogi gminnej ulicy Polnej w Adamowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LYSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Lyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4300051

1.5.8.) Numer faksu: (32) 4300031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.lyski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych ul. Zatoka w Bogunicach i ul. Polna w Adamowicach
Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej ulicy Zatoka w Bogunicach
Zadanie 2: Budowa drogi gminnej ulicy Polnej w Adamowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d24a21-c549-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055245/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych ul. Zatoka w Bogunicach i ul. Polna w Adamowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135557/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2022.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2045238,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadania nr 1 - Przebudowa drogi gminnej ulicy Zatoka w Bogunicach:
a) Dokumentacja – opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;
b) Obsługa geodezyjna budowy;
c) Kanalizacja deszczowa Ø315 mm z rur SN 8 długość : 275,80 m.;
d) Studnie rewizyjne Ø1000 mm – 8 szt.;
e) Studzienki ściekowe Ø500 mm wraz z przykanalikami – 10 szt.;
f) Przełączenie istniejącej kanalizacji deszczowej do nowej sieci;
g) Regulacja włazów żeliwnych studni ściekowych – 2 szt.;
h) Rozbiórka studni ściekowych - 6 szt.;
i) Rozbiórka starej kanalizacji deszczowej około 350,00 mb.;
j) Ułożenie krawężników najazdowych 12 x 25 cm – 866,00 mb.;
k) Frezowanie – 1.725,00 m2;
l) Korytowanie – 1.890,00 m2;
m) Stabilizacja cementem – 1.890,00 m2;
n) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm– 1.890,00 m2;
o) Wykonanie dwóch warstw nawierzchni asfaltowych 2 x 4 cm – 1.890,00 m2;
p) Utwardzenie poboczy – 433,00 m2;
q) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 657353,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadania nr 2 - Budowa drogi gminnej ulicy Polnej w Adamowicach:
a) Dokumentacja - opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;
b) Obsługa geodezyjna budowy;
c) Kanalizacja deszczowa z rur SN 8 fi 400 mm - 17,50 m, fi 315 - 321,70 m, fi 160 - 95,20 m;
d) Studnie rewizyjne żelbetowe fi 1400 mm - 4 szt., fi 1200 mm - 14 szt.;
e) Studzienki ściekowe fi 500 mm wraz z przykanalikami - 35 szt.;
f) Ułożenie krawężników najazdowych 20*30 cm - 1.552,00 mb.;
g) Frezowanie - 608,00 m2;
h) Korytowanie - 4.367,70 m2;
i) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm- 3.563.70 m2;
j) Warstwa wzmacniająca z geowłókniny - 3.563,70 m2;
k) Wykonanie dwóch warstw nawierzchni asfaltowych 2 x 4 cm - 1.890,00 m2;
l) Utwardzenie poboczy - 813,50 m2;
m) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm - 2197,50 m2;
n) Montaż rur ochronnych fi 200 mm - 21,00 m, fi 140 mm - 13,00 m.;
o) Umocnienia rowów - 2 kpl.;
p) Czyszczenie rowów - 21,5 m.;
q) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym;
r) Inspekcja kamerą kanałów kanalizacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 1387884,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 962831,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1280593,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 962831,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczyrba S.C. Jadwiga Szczyrba, Łukasz Szczyrba, Marcin Szczyrba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242702252

7.3.3) Ulica: Wiejska 18

7.3.4) Miejscowość: Rogów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-362

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962831,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2078257,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2189400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2078257,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272671798

7.3.3) Ulica: Adamczyka 12

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ziemne, kanalizacyjne, brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2078257,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.