eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łomża w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łomża w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ŁOMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450017970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 60

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862165494

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lomza@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lomza.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łomża w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca391939-f0c0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00214128/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łomża w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lomza

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lomza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wykorzystywanych przez Wykonawców
powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2
do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Nadleśnictwo Łomża, ul.
Nowogrodzka60, 18-400 Łomża, +48 (86) 216-54-94, lomza@bialystok.lasy.gov.pl, zwane
dalej Administratorem.
2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. W sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych Osobowych pod adresem e-mail: lomza@bialystok.lasy.gov.pl
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit c) RODO
(obowiązek prawny) oraz następujące przepisy prawa:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
2) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia.
5. Przekazywanie danych: Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i
osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w
szczególnych przypadkach.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o
zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi administrator zawarł umowy na
obsługę techniczną, prawną itp.
6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane
nie są przekazywane poza EOG.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
1) Prawo dostępu do danych. Zamawiający żąda od osoby występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Sprostowania lub uzupełnienia danych. Skorzystanie przez osobę nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) Ograniczenia przetwarzania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne
nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przewiduje się

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 342510 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1- leśnictwa: Jednaczewo, Miastkowo, Cendrowizna, Podgórze i Bacze Suche.
W pakiecie 1 łącznie przewiduje się:
- równanie dróg na długości 17,74 km,
- dostarczenie kruszywa w ilości 1225 ton.

4.2.5.) Wartość części: 103490 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu
zamówienia w rozdziale V pkt. 5 SWZ oraz z w przedmiarze robót – załącznik nr 9
(odrębnie dla każdego z pakietów).
Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub
zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót o
równowartość ± 20% wartości przedmiotu zamówienia określonego w wzorze umowy
stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ odrębnie dla każdego z pakietów.
Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez
Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty).
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie,
niektóre lub jedna z robót wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w
kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty).
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 1 wynosi:
- równanie dróg na długości 14,19 km, dostarczenie kruszywa w ilości 980 ton.
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 2 wynosi:
- równanie dróg na długości 12,87 km, dostarczenie kruszywa w ilości 900 ton.
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 3 wynosi:
- równanie dróg na długości 37,49 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1380 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 1 wynosi:
- równanie dróg na długości 21,29 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1470 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 2 wynosi:
- równanie dróg na długości 19,30 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1350 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 3 wynosi:
- równanie dróg na długości 56,23 km, dostarczenie kruszywa w ilości 2070 ton.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – waga 60%
2) termin realizacji usługi od zgłoszenia – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji naprawy danego odcinka drogi od daty zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – leśnictwa: Drozdowo, Kownaty, Lachowo, Korzeniste, Rogienice i Stawiski.
W pakiecie 2 łącznie przewiduje się:
- równanie dróg na długości 16,09 km,
- dostarczenie kruszywa w ilości 1125 ton.

4.2.5.) Wartość części: 94840 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu
zamówienia w rozdziale V pkt. 5 SWZ oraz z w przedmiarze robót – załącznik nr 9
(odrębnie dla każdego z pakietów).
Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub
zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót o
równowartość ± 20% wartości przedmiotu zamówienia określonego w wzorze umowy
stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ odrębnie dla każdego z pakietów.
Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez
Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty).
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie,
niektóre lub jedna z robót wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w
kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty).
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 1 wynosi:
- równanie dróg na długości 14,19 km, dostarczenie kruszywa w ilości 980 ton.
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 2 wynosi:
- równanie dróg na długości 12,87 km, dostarczenie kruszywa w ilości 900 ton.
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 3 wynosi:
- równanie dróg na długości 37,49 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1380 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 1 wynosi:
- równanie dróg na długości 21,29 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1470 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 2 wynosi:
- równanie dróg na długości 19,30 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1350 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 3 wynosi:
- równanie dróg na długości 56,23 km, dostarczenie kruszywa w ilości 2070 ton.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – waga 60%
2) termin realizacji usługi od zgłoszenia – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji naprawy danego odcinka drogi od daty zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 – leśnictwa: Żabikowo, Zambrów, Wygoda, Zaręby Kościelne, Czerwony Bór,
Tabędz, Krajewo i Szumowo.
W pakiecie 3 łącznie przewiduje się:
- równanie dróg na długości 46,86 km,
- dostarczenie kruszywa w ilości 1725 ton.

4.2.5.) Wartość części: 144180 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu
zamówienia w rozdziale V pkt. 5 SWZ oraz z w przedmiarze robót – załącznik nr 9
(odrębnie dla każdego z pakietów).
Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub
zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót o
równowartość ± 20% wartości przedmiotu zamówienia określonego w wzorze umowy
stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ odrębnie dla każdego z pakietów.
Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez
Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty).
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie,
niektóre lub jedna z robót wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w
kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty).
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 1 wynosi:
- równanie dróg na długości 14,19 km, dostarczenie kruszywa w ilości 980 ton.
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 2 wynosi:
- równanie dróg na długości 12,87 km, dostarczenie kruszywa w ilości 900 ton.
Minimalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 3 wynosi:
- równanie dróg na długości 37,49 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1380 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 1 wynosi:
- równanie dróg na długości 21,29 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1470 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 2 wynosi:
- równanie dróg na długości 19,30 km, dostarczenie kruszywa w ilości 1350 ton.
Maksymalna ilość robót w ramach prawa opcji w pakiecie 3 wynosi:
- równanie dróg na długości 56,23 km, dostarczenie kruszywa w ilości 2070 ton.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – waga 60%
2) termin realizacji usługi od zgłoszenia – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji naprawy danego odcinka drogi od daty zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą sytuacji ekonomicznej
lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy.
2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie przewiduje żadnych wymagań.
3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać:
1) należyte wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co
najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie drogi o wartości
wykonanych robót co najmniej 50 tys. zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ) wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (od dnia, w którym upływa termin składania
ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty, z których wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty
budowlanej polegającej na budowie lub remoncie drogi o wartości wykonanych robót
co najmniej 50.000 zł brutto. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w
realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz
o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu
Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe,
wymienione w ust. 5 pkt 2 SWZ (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), składa każdy z Wykonawców
występujących wspólnie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie mogą dotyczyć przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie
opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, niewynikającego z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez Zamawiającego,
b) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych,
c) siły wyższej.
W razie zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 lit. b) lub c), Wykonawca jest obowiązany powiadomić o tym
Zamawiającego e-mailem, w terminie 7 dni od daty ich wystąpienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lomza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.