Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00143657/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa świetlicy w Łączanach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa świetlicy w Łączanach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866b00fe-c6e6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa świetlicy w Łączanach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143657/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.63.2022.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151177,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót do wykonania: 1. Roboty ogólnobudowlane. 2. Roboty instalacyjne elektryczne. 3. Roboty instalacyjne
sanitarne. 4. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowaniu. Kolorystyka farb (malowanie wewnętrzne, elewacje), płytek
ceramicznych i podłogowych, pokrycia dachu do ustalenia z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia należy wykonać
zgodnie z: - projektem budowlanym, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych; - decyzją nr
AB.6740.93.104.2020 z dnia 24.04.2020 r., wyd. przez Starostę Namysłowskiego; - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.), ustawą z dnia 16
kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 poz. 1213), obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną i
zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem
zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami
określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do
przygotowania oferty. Na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36
miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Wszystkie materiały zastosowane
do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i
aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć
Zamawiającemu przed ich wbudowaniem). UWAGA: Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków jak i na
rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy
traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne
zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak w opisach, pokazanych na rysunkach oraz specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na
rysunkach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach. Powody niedokonania
podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu
zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za
poszczególne elementy robót przez różnych Wykonawców. Spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, nadmierne
koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne
części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest
zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226643,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226643,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226643,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Sumisławska PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ULBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 161419560, NIP: 7511542912
7.3.3) Ulica: ul. Luboszycka 4/7
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-036
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Urszula Sumisławska PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ULBUD
jakie przetargi wygrała firma
Urszula Sumisławska PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ULBUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226643,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa dróg gminnych w Smogorzowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Budowa dróg gminnych w Smarchowicach Małych - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.