Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122675/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czteroletni monitoring efektywności zastosowanych rozwiązań minimalizujących efekt bariery ekologicznej tworzonej przez drogę ekspresową S-3 Nowa Sól - Legnica (A4) zadanie III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Ślaskich 186
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: apelc@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czteroletni monitoring efektywności zastosowanych rozwiązań minimalizujących efekt bariery ekologicznej tworzonej przez drogę ekspresową S-3 Nowa Sól - Legnica (A4) zadanie III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67c2b534-b902-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/WR.D-3.2421.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215579,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ze względu na ograniczona liczbę znaków w sek. II pkt. 2.3) Nazwa zamówienia: Czteroletni monitoring efektywności zastosowanych rozwiązań minimalizujących efekt bariery ekologicznej tworzonej przez drogę ekspresową S-3 Nowa Sól - Legnica (A4) zadanie III: od węzła Kaźmierzów do węzła Lubin Północ, o długości ok. 14,4 km tj. od km 33+300 do ok. km 47+678,08m.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu przyrodniczego
mającego na celu określenie prawidłowości wykonania, funkcjonalności i
efektywności zastosowanych rozwiązań minimalizujących efekt bariery
ekologicznej tworzonej przez drogę ekspresową S–3 Nowa Sól - Legnica (A4)
zadanie III: od węzła Kaźmierzów do węzła Lubin Północ, od km 33+300 do
ok. km 47+678,08m
4.5.3.) Główny kod CPV: 90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485751,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Kowalcze-Magiera Komag Consulting
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931904379
7.3.3) Ulica: Białołęka 49
7.3.4) Miejscowość: Białołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 67-221
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sylwia Kowalcze-Magiera KOMAG CONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
Sylwia Kowalcze-Magiera KOMAG CONSULTING
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 51 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego w miejscu dzierżawy, czyli w lokalu gastronomicznym usytuowanym w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników do badań cytogenetycznych dla pacjentów Centrum Hematologiczno-Transplantacyjnego DCOPiH z podziałem na 6 zadań na 24 miesiące.
- 42.2024 Sukcesywna dostawa odczynników zwykłych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- zakup i dostawa samochodu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.