eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11

1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77f8f171-b518-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa podstawowych środków czystości dla potrzeb szpitala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 399844,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• ZADANIE nr 1 – środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy
2. Szczegółowy opis przedmiotu wraz z ilością zamówienia zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 6 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia
1 Krem do rąk glicerynowy 100 ml 820 szt.
2 Środek do udrażniania rur 500 g w żelu 10 szt.
3 Mydło toaletowe w kostce 100g 2200 szt.
4 Pasta BHP 0,5 kg 150 szt.
5 Płyn do mycia naczyń 0,5 l 30 szt.
6 Proszek do szorowania 0.5 kg 360 szt.
7 Krem do golenia 65 - 75 ml 120 szt.
8 Pędzle do golenia 120 szt.
9 Maszynki do golenia 2 ostrza 1x użytku 550 szt.
10 Gąbka do naczyń wyposażona jednostronnie w włóknine szorujacą do usuwania mocno przywartych zanieczyszczeń wym. 60-70 x 90-110 mm gr. 25-30 mm 50 szt.
11 Końcówka mopa duża sznurkowa 17 szt.
12 Mopy z drążkiem + wiadro z sitem 7 szt.
13 Przepychacze gumowe 10 szt.
14 Rękawice gospodarcze powlekane nitrylem ,ścieg 13, zakończone ściagaczem o zwiekszonej odporności na scieranie, zwiekszona odporność na smary i oleje zgodne z normami EN 388 oraz EN 420 650 par
15 Rękawice gumowe gospodarcze 20 par
16 Szczotki drewniane do szorowania z kijem /ryżowe/ 50 szt.
17 Szczotki ryżowe bez kija 20 szt.
18 Szczotka klozetowa 60 szt.
19 Szczotka włosiana drewniana dł. 35 cm z kijem 70 szt.
20 Szczotka zmiotka +szufelka 60 szt.
21 Kije drewniane do szczotek drewnianych 70 szt.
22 Ścierki do naczyń domowe o wym. 50-51x30-31 cm 300 szt.
23 Czyściki gąbczaste nie rysujące powierzchni 480 szt.
24 Ścierki do podłogi dobrze wchłaniające wodę o wym 45x60 cm 15 szt.
25 Worki czarne na śmiecie poj. 60 l a = 50 szt 2200 opak
26 Worki na śmiecie czarne poj. 35 l.a= 50 szt. 70 opak
27 Worki polietylenowe czarne o wym. 900x1200 gr.0,08 10000 szt.
28 Worki niebieskie 800x1100 gr 0,08 mm 6000 szt.
29 Worki żółte o wym 800x1100 cm gr. 0,08 mm 9000 szt.
30 Worki polietylenowe żółte o poj. 60 l gr. 0.08 mm 200 szt.
31 Worki polietylenowe niebieskie o poj. 60 l , gr. 0,08 mm 200 szt.
32 Zmywaki metalowe szorstkie 110 szt.
33 Żarówki 100 WAT 20 szt.
34 Żarówki 40 WAT 20 szt.
35 Żarówki 60 WAT 20 szt.
36 Żarówki 75 WAT 20 szt.
37 Środek emulsja do nabłyszczabia i konserwacji wykładzin PCV poj.750 ml 50 szt.
38 Środek emulsja do nabłyszczania i konserwacji podłóg z drewna o poj. 750 ml 50 szt.
39 Rękawice foliowe 1x użytku a=100 szt 130 opak
40 Środek do konserwacji mebli 250 ml spray 30 szt.
41 Środek w płynie do mycia i konserwacji parkietu poj.750 ml 30 szt.
42 Proszek do prania rzeczy kolorowych 100 kg.
43 Muchozol w areozolu 5 szt.
44 Preparat pleśniobojczy o poj. 0,5 l 15 szt.
45 Kostka do 35-40 gWC 160 szt.
46 Szampon uniwersalny do mycia wlosów o poj. 1 litr 45 szt.
47 Worki niebieskie wiązane tasiemką 120 l 850 szt.
48 Worki niebieskie 60 l wiązane tasiemką 2100 szt.
49 Środek w plynie do mycia paneli 750 ml 30 szt.
50 Worki polietylenowe brazowe o poj 60 l, gr 0,08 mm 350 szt.
51 Worki brązowe polietylenowe o wym. 800x1100 cm , gr 0,08 mm 1750 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 97796,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• ZADANIE nr 2 – papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń dozownik do ręczników
2. Szczegółowy opis przedmiotu wraz z ilością zamówienia zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 6 do SWZ– opis przedmiotu zamówienia
Mydło w płynie z gliceryną w karnistrach 5 l wykonanych z tworzywa HDPE z podziałką 0,5-5l ., przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry , nie wywołujący reakcji alergicznych posiadający świeży zapach kwiatowy , pH 5,5 620 szt.
Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w karnistrach 5 l skład: 5-15% anionowych składników powierzchniowo czynnych, mniej niż 5% niejonowych składników powierzchniowo czynnych , z kompozycją zapachową , zawierający konserwanty i glicerynę, zapach lemon lub podobny 450 szt.
Papier toaletowy w małej rolce. Wykonany z wyselekcjonowanej 2 warstwowej makulatury w kolorze białym. Gramatura minimum 2x16g/m2. Długość rolki 55 mb- 500 odcinków, średnica tulei 4,20 cm , szerokość rolki 9,40 cm, średnica rolki 12,5-13 cm. Sposób pakowania nie więcej niż 48 rolek w opakowaniu zbiorczym, oraz nie więcej niż 8 rolek w opakowaniu jednostkowym 30 000 szt.
Ręcznik jednorazowego użytku , kuchenny, dwuwarstwowy z czystej celulozy, biały, szerokość rolki 220-230 mm. Długość listka 220-230 mm. Rolka o długości 19,80 – 20,70 mb. powinna zawierać 90 listków. Ręcznik o gramaturze 2x22 g/ m². Średnica rolki 140-145 mm. 24000 szt.
Ręcznik papierowy w roli wykonany z czystej 2 warstwowej czystej celulozy w technologii, zwiększającej chłonność i wytrzymałość w stanie mokrym Gramatura 2x18g/m2, kolor biały ,długość rolki 100mb , szerokość rolki 20 cm, średnica zewnętrzna roki 18,5 cm. Rolka ręcznika nie powinna posiadać perforacji oraz być odpowiednia do zastosowania z dozownikiem z pozycji nr 6. Oferowany recznik powinien posiadać deklarację zgodności jako produkt dopuszczony do kontaktu z żywnościa zgodnie z przepisami wspólnoty (WE ) 1935/2004 oraz ( WE) 2023/2006 5 100 szt.
Dzierżawa dozowników do ręczników w roli Dozownik posiadający system dozowania pojedynczych listków ręcznika, długość odcinanego listka ręcznika 23-25 cm. Wymiary dozownika nie większe niż 33 cm wysokość, 31,4 cm szerokość, 20,4 cm głębokość . Dozownik wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym . Dozownik powinien być przystosowany do dozowania ręczników z pozycji Nr 5 70 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

33711900-6 - Mydło

4.5.5.) Wartość części: 393979,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67885,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67885,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67885,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Techniczno Handlowa Jontex s.c. Paweł i Piotr Smereka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921005800

7.3.3) Ulica: ul. Kasztelańska 1a

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67885,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323632,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323632,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323632,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWJ SEKUNDA & SOBUŚ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 815-180-01-51

7.3.3) Ulica: Sonina 493 G

7.3.4) Miejscowość: Sonina

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323632,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.