eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gilwa Mała › Zakup wraz z dostawą drutu żarzonego do belowania odpadów w ilości 43 000 kg.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą drutu żarzonego do belowania odpadów w ilości 43 000 kg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170723318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gilwa Mała

1.5.2.) Miejscowość: Gilwa Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuok@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuo.kwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/zuokwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Utylizacji Odpadów

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą drutu żarzonego do belowania odpadów w ilości 43 000 kg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73d58ad2-dfe2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183869/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PG/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 301000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą drutu żarzonego do belowania odpadów, w ilości 43 000 kg.
2. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia
2.1. średnica drutu 3,2 mm.
2.2. drut pakowany w kręgi: duże o wadze ok. 350 kg, średnicy wewnętrznej ok. 40 cm i zewnętrznej ok. 80 cm; małe o wadze ok. 50 kg, średnicy wewnętrznej ok. 20 cm i zewnętrznej ok. 34 cm.
2.2. drut stalowy, żarzony, nasączony olejem .
2.3. drut wykonany zgodnie z normą PN-67/M-80026 i PN EN – 10016.
2.4. wytrzymałość drutu musi mieścić się w przedziale od 350 do 400 N/mm2.
3. Warunki dostawy i odbioru zamówienia
3.1 Wykonawca przedmiot umowy dostarczy własnym transportem i na własny koszt na teren Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o., który mieści się w Gilwie Małej 8, gmina Kwidzyn.
3.2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, aktualnym stanem wiedzy technicznej i przy dołożeniu należytej staranności.
3.3. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie na paletach zabezpieczonych folią.
3.4. Wykonawca przedmiot zamówienia dostarczy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy w przedmiocie realizacji. Dniem dostawy będzie dzień roboczy (tj. od poniedziałku do piątku), przedmiot zamówienia dostarczony zostanie w godzinach od 7:00 do 13:00.
3.5. Dostawa przedmiotu zmówienia odbędzie się jednorazowo.
3.6. Przy dostawie Wykonawca ma obowiązek przekazać komplet niezbędnych dokumentów, dotyczących dostarczonego przedmiotu zamówienia, zawierający świadectwo jakości wskazujące co najmniej następujące parametry: gatunek stali, wytrzymałość na rozciąganie, średnicę.
3.6. O dokładnym terminie dostawy zamówienia Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej dzień przed jego realizacją.
3.7. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, podpisanego przez osoby reprezentujące Zamawiającego i Wykonawcę, po stwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności dostarczonego drutu z opisem zawartym w pkt. 2 „Wymagane parametry przedmiotu zamówienia” oraz zweryfikowaniu poprawności jego wagi.
3.8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności przy odbiorze dostarczonego zamówienia, Zamawiający odmówi jego przyjęcia.
3.9. W przypadku opisanym w ppkt. 3.8. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany dostawy na taką, która spełniała będzie wymagania zawarte w pkt. 2 „Wymagane parametry przedmiotu zamówienia” na własny koszt i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych, co nastąpi nie później niż w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty dostarczenia nieprawidłowego towaru.
4.0. W przypadku dostarczenia wadliwej partii towaru Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia takiej samej partii towaru wolnego od wad na własny koszt i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych, co nastąpi nie później niż w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty dostarczenia wadliwej partii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359652,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359652,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Herostal Andrzej Bialik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591418320

7.3.3) Ulica: Miła 20

7.3.4) Miejscowość: Bartąg

7.3.5) Kod pocztowy: 10-687

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359652,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.