eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie, w okresie do 31.12.2024r.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-02-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie, w okresie do 31.12.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 13 W G£OGOWIE IM. ORL¡T LWOWSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240568

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp13.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp13.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie, w okresie do 31.12.2024r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e0cc5c04-d07e-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00213799

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00211796/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie, w okresie do 31.12.2024r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0cc5c04-d07e-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1)Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2) Wszelka korespondencja kierowana do zamawiaj±cego powinna byæ sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy - ZP1/02/2024 R.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy
i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@sp13.glogow.pl
nie dotyczy sk³adania ofert )
8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi
w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych Szko³a Podstawowa nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie,
ul. Akacjowa 10, 67-200 G³ogów, sekretariat@sp13.glogow.pl
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych, e-mail: iod@odoplus.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z 11
wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych – dalej PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875,
1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464.) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp1/02/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 200000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie.
Olej opa³owy lekki L – 1 wed³ug Polskiej Normy PN C – 96024 powinien spe³niaæ wymagania:
1) gêsto¶æ w 150 C, max - 0,860g/m3,
2) warto¶æ opa³ow±, min. - 42,6 MJ/kg,
3) temperatura zap³onu, min. - 560 C,
4) lepko¶æ kinematyczna w 200 C, max. - 6,00 mm2/s
5) sk³ad frakcyjny:
• do 2500 C destyluje, max. - 65 % (V/V),
• do 3500 C destyluje, min. - 85 % (V/V),
6) temperatura p³yniêcia, max. - - 200 C,
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10 %
pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. - 0,3 % (m/m),
8) zawarto¶æ siarki, max. - 0,2 % (m/m),
9) zawarto¶æ wody, max. - 200 mg/kg,
10)zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max. - 24 mg/kg,
11) pozosta³o¶æ po spopieleniu, max. - 0,01 % (m/m),
12) barwa - czerwona,

2. Szacowany wolumen oleju opa³owego wynosi do 50 000,00 litrów.
3. Dostawy oleju opa³owego lekkiego bêd± realizowane sukcesywnie, zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy bêdzie ka¿dorazowo okre¶la³ ilo¶æ oleju opa³owego w formie odrêbnego zlecenia przekazanego w formie elektronicznej, na podstawie ceny przyjêtej w ofercie.
4. Miernikiem dostarczonego oleju opa³owego bêd± wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowo¿±cej olej w obecno¶ci upowa¿nionego przez Zamawiaj±cego pracownika.
5. Zakres zamówienia obejmuje sprzeda¿ oleju opa³owego Zamawiaj±cemu, za³adunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, roz³adunek oleju.
6. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie transportem w³asnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilo¶ci przywiezionego oleju, jak równie¿ do dokonania badania jako¶ci przywiezionego oleju.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opa³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

£±czna ilo¶æ oleju jest ilo¶ci± szacunkow± i w czasie obowi±zywania umowy mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na potrzeby Zamawiaj±cego, uzale¿nione w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w okresie obowi±zywania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c im odpowiednio wagê punktow±:
a) Kryterium Cena [K1]
Cena wykonania zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym-
waga kryterium 60%, wed³ug wzoru matematycznego:
Cena oferty najkorzystniejszej ( brutto ) ------------------------------------------------------ x 100 pkt. x 60 %
Cena oferty badanej (brutto)

b) Kryterium Termin realizacji dostawy [K2]
Termin realizacji dostawy zgodnie z formularzem oferty- waga kryterium- 40%
Sposób przyznania punktów: Ocenie zostanie poddana d³ugo¶æ zaproponowanego przez Wykonawcê terminu, w którym ka¿dorazowo nastêpowaæ bêdzie realizacja dostaw oleju opa³owego (pojedynczych zamówieñ) licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia.
Maksymalnie mo¿na uzyskaæ 40 punktów. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie przyznawana wed³ug poni¿szych zasad:
Termin realizacji dostawy w godzinach* Ilo¶æ punktów [K2]
24 godziny WYKONAWCA OTRZYMA 40 PKT.
48 godzin WYKONAWCA OTRZYMA 20 PKT
72 godziny WYKONAWCA OTRZYMA 0PKT.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy w godzinach* Ilo¶æ punktów [K2] 24 godziny WYKONAWCA OTRZYMA 40 PKT. 48 godzin WYKONAWCA OTRZYMA 20 PKT 72 godziny WYKONAWCA OTRZYMA 0PKT.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia
dzia³alno¶ci zawodowej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, tj. posiadaj± wa¿n± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi
wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.
z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia oswiadczenia,¿e
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania.
Wykonawca na wezwanie bêdzie obowi±zany do z³o¿enia
- o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp
b) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp
c) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 od SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu
potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie bêdzie obowi±zany do
z³o¿enia:
- wa¿nej koncesji na obrót paliwami p³ynnymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10
kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 1-3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
9. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia jednej lub kilku z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw lub us³ug od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c) wzrost cen spowodowany ka¿da kolejn± zmian± nie przekracza 50 % warto¶ci pierwotnej umowy, okre¶lonej w § 4 ust. 3 niniejszej umowy. 2) konieczno¶æ zmiany spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50 % warto¶ci pierwotnej umowy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie:
1) dostosowania umowy do zmienionych przepisów prawa z zachowaniem ogólnego charakteru umowy - w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego maj±ce wp³yw na realizacjê Przedmiotu umowy,
2) zaistnienia przypadku si³y wy¿szej, przez któr± na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej Strony wiêzi prawnej o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, którego nie mo¿na unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, której nie mo¿na przypisaæ drugiej Stronie,
3) zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
4) zmiany terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyczerpania ¶rodków finansowych, okre¶lonych w § 4 ust. 3,
5) czê¶ci zamówienia realizowanej przez podwykonawcê, pod warunkiem, ¿e zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy (dotyczy, gdy Wykonawca korzysta z podwykonawców - zgodnie z o¶wiadczeniem z³o¿onym w Formularzu ofertowym).
6) zmian teleadresowych Stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wy³±cznie w preambule umowy, nowe dane teleadresowe mog± byæ pisemnie notyfikowane przez Stronê, której one dotycz±, w odrêbnym o¶wiadczeniu, pisemnie tylko po¶wiadczonym przez drug± Stronê.
3. Je¿eli którakolwiek ze stron stwierdzi, ¿e umowa nie mo¿e byæ realizowana z powodu dzia³ania si³y wy¿szej lub z powodu nastêpstw si³y wy¿szej, niezw³ocznie powiadomi
o powy¿szym pisemnie drug± stronê.
4. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga zgody obu Stron wyra¿onej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Strony ustalaj±, ¿e kwota wynagrodzenia, okre¶lona w § 4 ust. 3 niniejszej umowy mo¿e ulec zmianie (zwiêkszenie/zmniejszenie) na warunkach szczegó³owo opisanych § 8 niniejszej umowy.
6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów niniejszego paragrafu jest niewa¿na.
7. ¯adna zmiana nie mo¿e odnosiæ siê do zdarzeñ uprzednio dokonanych, a skuteczno¶æ zmiany nie ma mocy wstecznej.
8. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 i ust. 2. Wniosek o zmianê postanowieñ niniejszej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-01 15:10

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z rozdzia³em XVI niniejszej specyfikacji

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 15:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.