eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa gadżetów reklamowych (2 części).



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gadżetów reklamowych (2 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/742194

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gadżetów reklamowych (2 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c19c7eca-c4a5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141586

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57303,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, naniesienie logotypów „RARR S.A.” i „AEROPOLIS” oraz dostawa materiałów reklamowych (gadżetów) na zasadach określonych poniżej. Część I obejmuje 29 różnych form materiałów promocyjnych, które szczegółowo zostały opisane w Załączniku nr 1 do SWZ, zaś część II to zakup, naniesienie logotypów „RARR S.A.” i „AEROPOLIS” oraz dostawa 25 sztuk piór (Opis przedmiotu zamówienia dla cz. II). Wszystkie materiały promocyjne/reklamowe nazywane są ogólnie „gadżetami”. Każdy materiał reklamowy musi zostać oznaczony logotypami Zamawiającego, zgodnie ze wskazaniem w Załączniku nr 1 do SWZ.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wyłącznie materiały reklamowe (gadżety) z naniesionymi logotypami zgodnymi z projektami graficznymi wcześniej zaakceptowanymi przez Zamawiającego.

Dostawa materiałów reklamowych (gadżetów) zostanie potwierdzona poprzez sporządzenie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia przez Wykonawcę ostatniego materiału reklamowego (gadżetu) w ramach części.

Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca wystawi Zamawiającemu rachunek/fakturę VAT.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 6 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie dostarczone materiały promocyjne (gadżety) oraz na wykonane nadruki, grawerunki, tłoczenia itp.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej projekty graficzne wszystkich materiałów promocyjnych (gadżetów) w ciągu 5 dni od daty otrzymania od Zamawiającego w formie elektronicznej materiałów niezbędnych do wykonania projektów graficznych (tekst, zdjęcia, logotypy itp.).

Zamawiający zaakceptuje projekty graficzne w formie pisemnej lub e-mailowej w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.

Wszystkie materiały promocyjne (gadżety) z naniesionymi logotypami wykonane według wcześniej zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów graficznych, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do budynku Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Szopena 51, Rzeszów. Koszty dostawy spoczywają na Wykonawcy. Ponadto Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia (wniesienia) wszystkich materiałów objętych zamówieniem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Pomieszczenie może być zlokalizowane na maksymalnie drugim piętrze. W budynku jest winda.

Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w terminie maksymalnie 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji przez Zmawiającego wszystkich materiałów promocyjnych przez Zamawiającego.
Dostawa może się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.

W załączniku nr 1 do SWZ wskazano również zdjęcia poglądowe każdego z materiałów promocyjnych. Są to wyłącznie przykłady w celu zwizualizowania Wykonawcom, jak mogą wyglądać materiały promocyjne.

Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia przy wycenie wykonania projektów graficznych materiałów reklamowych (gadżetów) objętych przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 49613,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, naniesienie logotypów „RARR S.A.” i „AEROPOLIS” oraz dostawa materiałów reklamowych (gadżetów) na zasadach określonych poniżej. Część I obejmuje 29 różnych form materiałów promocyjnych, które szczegółowo zostały opisane w Załączniku nr 1 do SWZ, zaś część II to zakup, naniesienie logotypów „RARR S.A.” i „AEROPOLIS” oraz dostawa 25 sztuk piór (Opis przedmiotu zamówienia dla cz. II). Wszystkie materiały promocyjne/reklamowe nazywane są ogólnie „gadżetami”. Każdy materiał reklamowy musi zostać oznaczony logotypami Zamawiającego, zgodnie ze wskazaniem w Załączniku nr 1 do SWZ.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wyłącznie materiały reklamowe (gadżety) z naniesionymi logotypami zgodnymi z projektami graficznymi wcześniej zaakceptowanymi przez Zamawiającego.

Dostawa materiałów reklamowych (gadżetów) zostanie potwierdzona poprzez sporządzenie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia przez Wykonawcę ostatniego materiału reklamowego (gadżetu) w ramach części.

Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca wystawi Zamawiającemu rachunek/fakturę VAT.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 6 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie dostarczone materiały promocyjne (gadżety) oraz na wykonane nadruki, grawerunki, tłoczenia itp.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej projekty graficzne wszystkich materiałów promocyjnych (gadżetów) w ciągu 5 dni od daty otrzymania od Zamawiającego w formie elektronicznej materiałów niezbędnych do wykonania projektów graficznych (tekst, zdjęcia, logotypy itp.).

Zamawiający zaakceptuje projekty graficzne w formie pisemnej lub e-mailowej w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.

Wszystkie materiały promocyjne (gadżety) z naniesionymi logotypami wykonane według wcześniej zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów graficznych, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do budynku Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Szopena 51, Rzeszów. Koszty dostawy spoczywają na Wykonawcy. Ponadto Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia (wniesienia) wszystkich materiałów objętych zamówieniem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Pomieszczenie może być zlokalizowane na maksymalnie drugim piętrze. W budynku jest winda.

Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w terminie maksymalnie 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji przez Zmawiającego wszystkich materiałów promocyjnych przez Zamawiającego.
Dostawa może się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.

W załączniku nr 1 do SWZ wskazano również zdjęcia poglądowe każdego z materiałów promocyjnych. Są to wyłącznie przykłady w celu zwizualizowania Wykonawcom, jak mogą wyglądać materiały promocyjne.

Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia przy wycenie wykonania projektów graficznych materiałów reklamowych (gadżetów) objętych przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 7690,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45313,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96887,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45313,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy i Handlu Poligrafik Sylwester Fąfara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290737945

7.3.3) Ulica: Stokowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-702

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45313,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7558,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Butterfly Agencja Reklamowa Agnieszka Borowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 811616325

7.3.3) Ulica: Myśliwska 8/1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-662

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7558,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru dla cz. I oraz cz. II:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
W ramach części II, Wykonawca, którego oferta została pierwotnie uznana za najkorzystniejszą, odstąpił od podpisania umowy. Tym samym, Zamawiający, dokonał ponownego procesu badania i oceny ofert, wybierając drugą w kolejności (zgodnie z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.