eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych z podziałem na kotły gazowe i na biomasę przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Maz.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych z podziałem na kotły gazowe i na biomasę przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Maz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych z podziałem na kotły gazowe i na biomasę przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Maz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32cda3a4-d03e-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027341/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wraz z montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych przeznaczonych dla gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Ożarów Maz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa jakości powietrza w Gminie Ożarów Mazowiecki” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151120/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i pierwszym rozruchem kotłów grzewczych z podziałem na kotły gazowe i na biomasę przeznaczonych dla około 50 gospodarstw domowych znajdujących się na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w ramach ,,Programu ograniczenia niskiej emisji dla Gminy Ożarów Mazowiecki - edycja 2022”.

2. Część przedmiotu zamówienia realizowana jest w ramach projektu:
„Poprawa jakości powietrza w Gminie Ożarów Mazowiecki” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza” Poddziałania 4.3.1 „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wraz z pierwszym rozruchem:

a) kotłów gazowych w ilości 48 szt., w tym:
- jednofunkcyjnych kotłów gazowych w ilości 36 szt.
- dwufunkcyjnych kotłów gazowych w ilości 12 szt.

b) kotłów na biomasę w ilości 2 szt.

c) zasobników c.w.u. w ilości: 31 szt. do kotłów gazowych.

Wszystkie kotły grzewcze, zasobniki winny być fabrycznie nowe, nieużywane ( wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą składania ofert ), kategorii pierwszej.

4. Miejsca - adresy dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wskazane zostaną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany jest do przetwarzania powierzonych danych osobowych wyłącznie w celach związanych z realizacją zadania i wyłącznie w zakresie, jaki jest niezbędny do realizacji tych celów, zgodnie z zawartą umową powierzenia przetwarzania danych osobowych.

5. Przed montażem Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji u wszystkich mieszkańców, w celu weryfikacji czy instalacja wewnętrzna została dostosowana we właściwy sposób.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych i zamontowanych kotłów grzewczych oraz zasobników wskazanych w pkt 4.3 SWZ w przypadku rezygnacji z udziału w programie przez któregokolwiek z mieszkańców gminy zakwalifikowanych do programu (zwanego dalej Beneficjentem), u którego urządzenie ma być zamontowane, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta w programie, o którym mowa powyżej. ( zakres dostaw może w tym wypadku ulec zmniejszeniu maksymalnie o 20 % przewidywanej ilości dostaw )

7. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, parametry techniczne urządzeń zawarte zostały w załączniku Nr 1 do SWZ.

Zestawienie cenowe – cennik przedmiotu zamówienia wraz nazwą producenta, modelem urządzenia stanowi załącznik do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze

44621200-1 - Kotły grzewcze

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488922,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488922,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU SANIT s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DISAN – Jabłoński GRUPA SBS Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381675910

7.3.3) Ulica: Ks. Skargi 8

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488922,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.