eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na ul. Parkowej, Waryńskiego, 1 - go Maja, Armii Krajowej oraz Bohaterów Westerplatte w Busku - Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na ul. Parkowej, Waryńskiego, 1 – go Maja, Armii Krajowej oraz Bohaterów Westerplatte w Busku - Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffcdeff3-c8b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na ul. Parkowej, Waryńskiego, 1 – go Maja, Armii Krajowej oraz Bohaterów Westerplatte w Busku - Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcdeff3-c8b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na ul. Parkowej, 1 – go Maja, Armii Krajowej oraz Bohaterów Westerplatte w Busku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 w ramach działania 3.1 Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152376

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla następujących zadań:
a) Zadanie 1 „Wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych w ramach zadania przebudowa skrzyżowania ulicy Armii Krajowej z ul. Bohaterów Westerplatte w Busku-Zdroju” obejmujące wykonanie skrzyżowania wyniesionego z kostki brukowej betonowej gr. 8cm, typ Behaton, kolor czerwony, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3cm., przebudowę przyległych chodników, regulację istniejących zasuw, wykonanie studni betonowych kanalizacji deszczowej Dn 1200 oraz wpustu ulicznego kanalizacji deszczowej Dn 500
Zadanie realizowane w ramach dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 w ramach działania 3.1 Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T.

b) Zadanie 2 „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na ul. Parkowej, Waryńskiego oraz ul. 1-go Maja” w ramach zadania „Poprawa jakości powietrza w uzdrowisku Busko-Zdrój poprzez działania w obszarze mobilności miejskiej”, obejmujące odcinek od km 0+270 do km 0+545:
- przebudowa jezdni do szerokości 5,50 m polegająca na wyniesieniu jezdni kostką betonową bezfazową tupu Behaton gr. 8cm kolor grafit na odcinku od ul. Kopernika do ciągu pieszego ul. 1-go Maja (od km 0+270 do km 0+527),
- wykonanie ścieżki rowerowej szer. 2,0 m zlokalizowanej przy krawędzi jezdni po stronie północnej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 8·cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm (kostka betonowa bezfazowa, uszlachetniona typu Napoli, kolor Korten),
- przebudowa obustronnego chodnika szer. 2,00 m zlokalizowanego za ścieżką rowerową o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 8·cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm (kostka betonowa bezfazowa, uszlachetniona typu Napoli, kolor Onyx)
- przebudowa linii kablowej n/N – 0,4kV wydzielonego oświetlenia drogowego od słupa Nr 1 do słupa Nr 3,
- doświetlenie przejść dla pieszych,
- zabudowa wpustów ulicznych z przykanalikiem Ø200, zabudowa studni rewizyjnej z kręgów z betonu wibroprasowanego o śr. 1200 mm oraz regulacja wysokościowa studni kanalizacji deszczowej.
Z uwagi na utrudnienia w ruchu nie jest możliwe prowadzenie robót budowlanych na obu zadaniach jednocześnie. W pierwszej kolejności należy zrealizować zakres dla Zadania nr 1. Rozpoczęcie robót na zadaniu nr 2 może nastąpić po dopuszczeniu do ruchu ulic uwzględnionych w zadaniu 1.

WYTYCZNE I UWAGI ZAMAWIAJACEGO:

Materiały pochodzące z robót rozbiórkowych, których stan umożliwia ponowne wbudowanie (krawężniki, obrzeża, bloczki betonowe, płyty chodnikowe, betonowa kostka brukowa, itp.) należy złożyć na paletach, zafoliować i odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. Destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej należy odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. W kosztach wykonania zadania należy zatem uwzględnić koszty zakupu palet i folii oraz koszty załadunku, przewiezienia oraz rozładunku na plac składowy. W/w materiały pochodzące z rozbiórki pozostaną tam złożone na paletach. Odległość od miejsca inwestycji do miejsca składowania przy ul. Langiewicza wynosi 3,0 km..
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:
• projekt budowlany,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1414338,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414338,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1414338,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO-HANDLOWE EDMUND KRUPA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GRZEGORZ KUBACKI USŁUGI BUDOWLANE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290081491

7.3.3) Ulica: MIECZYSŁAWY ĆWIKLIŃSKIEJ 5A lok 45

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-435

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1414338,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakończenie robót budowlanych:
Zadanie 1 - 3 miesiące od podpisania umowy
Zadanie 2 - 6 miesięcy od podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.