eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych na potrzeby Katedry Zdrowia Populacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych na potrzeby Katedry Zdrowia Populacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bozena.cedzynska@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych na potrzeby Katedry Zdrowia Populacyjnego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9ee1414-d0ff-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060436/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych w ramach realizacji projektu badawczego PURE/25/2007 pt.: „Prospektywne Epidemiologiczne Badanie Ludności Miejskiej i Wiejskiej” PURE

1.3.35 Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych w ramach realizacji projektu badawczego GMIN.E263.22.001 pt.: Badanie zdrowia dzieci w wieku szkolnym (7 - 14 lat) oraz ich opiekunów – PICTURE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153030/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-260-TP-48/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych polegających na:
A. oznaczeniu z próbki krwi poziomu:
- glukozy
- hemoglobiny glikowanej
- cholesterolu całkowitego
- LDL cholesterolu
- HDL cholesterolu
- trójglicerydów
- sodu
- potasu
- kreatyniny
- morfologii
- TSH
B. Wykonywaniu badania ogólnego moczu
2) Próbki krwi i moczu do badań Wykonawca będzie zobowiązany odbierać od Zamawiającego na własny koszt. Miejsce odbioru próbek: siedziba PURE (Prospective Urban Rural Epidemiological Study) przy ul. Bujwida 44, 50-345 Wrocław;
3) Zamawiający, zgodnie z zapotrzebowaniem, będzie przekazywał próbki krwi i moczu raz dziennie w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach 13:00-15:00. W przypadku braku próbek do przekazania w danym dniu, Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie, jednak nie później niż do godz. 10:00 danego dnia, powiadomić o tym fakcie Wykonawcę.
4) Wykonawca jest zobowiązany odebrać próbki i niezwłocznie dostarczyć je do laboratorium
w celu minimalizacji ryzyka otrzymania zakłóceń wyników badań. Wykonawca jest zobowiązany transportować próbki krwi w odpowiedni sposób, aby nie uległy zniszczeniu.
5) Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie wykonać wszystkie zlecone badania z odebranych próbek i udostępnić Zamawiającemu wyniki badań w wersji elektronicznej i papierowej.
6) Wyniki badań w formie papierowej powinny być dostarczone przez Wykonawcę do siedziby PURE najpóźniej do 2 dni roboczych od dnia przekazania próbek do badania.
7) Do oszacowania wartości przedmiotu zamówienia należy przyjąć liczbę badań diagnostycznych dla 1800 osób. Zamawiający zastrzega jednak, że liczba każdego rodzaju badań może ulec zmianie, nie przekroczy jednak 1800 dla każdego rodzaju. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywistą liczbę wykonanych badań diagnostycznych.
2. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany:
1) ze szczególną starannością i zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej;
2) przez diagnostów laboratoryjnych posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania zawodu oraz wpisanych na listę Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych;
3) w laboratorium spełniającym wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (tj. Dz.U. 2016 poz. 1665 z późn. zm.) oraz wpisanym do ewidencji laboratorium prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85111810-1 - Usługi analizy krwi

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych polegających na:
A) oznaczeniu z próbki krwi poziomu:
- glukozy
- hemoglobiny glikowanej
- cholesterolu całkowitego
- LDL cholesterolu
- HDL cholesterolu
- trójglicerydów
- sodu
- potasu
- kreatyniny
- morfologia
- TSH
B. Wykonywaniu badania ogólnego moczu
2) Próbki krwi i moczu do badań Wykonawca będzie zobowiązany odbierać na własny koszt. Miejsce odbioru próbek: siedziba PICTURE ul. Borowska 211A, piętro I, część C.1/4/016 50-556 Wrocław.
3) Zgodnie z zapotrzebowaniem, próbki krwi i moczu będą przekazywane raz dziennie w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach 12.00-14.00. W przypadku braku próbek do przekazania w danym dniu, pracownik Katedry Zdrowia Populacyjnego niezwłocznie, jednak nie później niż do godz. 10:00 danego dnia, powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.
4) Wykonawca jest zobowiązany odebrać próbki i niezwłocznie dostarczyć je do laboratorium w celu minimalizacji ryzyka otrzymania zakłóceń wyników badań. Wykonawca jest zobowiązany transportować próbki krwi w odpowiedni sposób, aby nie uległy zniszczeniu.
5) Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie wykonać wszystkie zlecone badania z odebranych próbek i udostępnić Zamawiającemu wyniki badań w wersji elektronicznej i papierowej.
6) Dwa komplety wyników badań w formie papierowej powinny być dostarczone przez Wykonawcę do siedziby PICTURE, najpóźniej do 2 dni roboczych po dniu przekazania próbek do badania.
7) Do oszacowania wartości przedmiotu zamówienia przyjęto liczbę badań diagnostycznych dla 3500 osób. Zastrzegamy jednak, że liczba każdego rodzaju badań może ulec zmianie, nie przekroczy jednak 5000 dla każdego rodzaju.
2. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany:
1) ze szczególną starannością i zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej;
2) przez diagnostów laboratoryjnych posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania zawodu oraz wpisanych na listę Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych;
3) w laboratorium spełniającym wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (tj. Dz.U. 2016 poz. 1665 z późn. zm.) oraz wpisanym do ewidencji laboratorium prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85111810-1 - Usługi analizy krwi

4.5.5.) Wartość części: 249970,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALAB laboratoria Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220000217

7.3.3) Ulica: Ul. Stępińska 22/30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-739

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALAB laboratoria Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220000217

7.3.3) Ulica: Ul. Stępińska 22/30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-739

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.