eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont odcinka drogi powiatowej 5610S ul. Nowej w Jankowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi powiatowej 5610S ul. Nowej w Jankowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 49

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.zamowienia@powiatrybnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinka drogi powiatowej 5610S ul. Nowej w Jankowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-283ef066-cd00-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014417/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi powiatowej 5610S ul. Nowa w Jankowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148301/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-SDMiB.2500.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej nr 5610S ulicy Nowej w Jankowicach. Droga klasy Z, odcinek objęty projektem od ulicy Dygasińskiego pkt A km 0+000 do pkt B w km 1+110,2 za skrzyżowaniem z ulicą Rybnicką; zakres obejmuje m.in.:
a) usunięcie uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodnika spowodowanych przez eksploatację górniczą; naprawienie nawierzchni drogi i chodnika w tym: likwidację deformacji nawierzchni asfaltowej jezdni poprzez wykonanie frezowania wyrównującego i odtworzenie uszkodzonej nawierzchni wykształceniem prawidłowych spadków w profilu podłużnym i poprzecznym na długości ok. 1088 mb, przełożenie chodników i krawężników, dostosowanie wjazdów do nowej niwelety, wykonanie robót towarzyszących i porządkowych niezbędnych do realizacji naprawy szkód górniczych (w tym dopasowaniu poboczy); roboty drogowe będą wykonywane po istniejącym śladzie ulicy;
b) odprowadzenie wód deszczowych z powierzchni jezdni za pomocą nadania spadków podłużnych i poprzecznych, po stronie lewej do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez wpusty deszczowe, po prawej do rowu przydrożnego; wyregulowanie do poziomu jezdni i chodnika włazy studni i istniejące studzienki deszczowe; istniejącą kanalizację deszczową i rów odwadniający po zakończeniu robót wyczyścić mechanicznie.
2) na złączach technologicznych (podłużne i poprzeczne) nawierzchni bitumicznej należy zastosować taśmę przylepną bitumiczną o grubości 4 mm; taśmę należy zastosować przy krawężnikach i elementach żeliwnych;
3) regulacja żeliwnych włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek ściekowych wpustów ulicznych należy wykonać przy użyciu mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawie na bazie cementu modyfikowanego tworzywem sztucznym;
4) szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ tj. dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiarze robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1617450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2408307,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1617450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Trans Asfalty sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691607843

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Roboty 80

7.3.4) Miejscowość: Gierałtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-186

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1617450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.