eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja urządzeń dźwigowych i pogotowie techniczne w zasobie M.Cegłowskiej 10-22 i Żołnierzy Wyklętych/E.Zawackiej w Poznaniu.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń dźwigowych i pogotowie techniczne w zasobie M.Cegłowskiej 10-22 i Żołnierzy Wyklętych/E.Zawackiej w Poznaniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630682977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konfederacka 4

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-281

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ptbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja urządzeń dźwigowych i pogotowie techniczne w zasobie M.Cegłowskiej 10-22 i Żołnierzy Wyklętych/E.Zawackiej w Poznaniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-518538a7-d0b4-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Prawne: art. 214 ust.1 pkt 1) litera a)
Faktyczne:
Zamawiający postanowił wyłączyć przedmiot zamówienia z trybu podstawowego ze względu na zaproponowanie przez Firmę OMI przedłużenia gwarancji na następne 5 lat. Przeprowadzone rozeznanie rynkowe wykazało, że Firma OMI jest jedynym dystrybutorem części zamiennych do wind będących przedmiotem zamówienia, a inne firmy nie prowadzą konserwacji tych wind. Firma OMI przedstawiła Zamawiającemu dowody na wyłączność posiadania części zamiennych na rynku polskim. Mając powyższe na uwadze doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu konserwacji wind będących przedmiotem zamówienia, czynniki ekonomiczne, czas reakcji, przedłużenie gwarancji o 5 lat, Zamawiający postanowił: wyłączyć część zakresu konserwacji z postępowania podstawowego i przeprowadzić negocjacje warunków umowy przy zastosowaniu trybu wolnej ręki na podstawie artykułu ustawy Pzp j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/WR/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 342000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja urządzeń dźwigowych i pogotowie techniczne w zasobie M.Cegłowskiej 10-22 i Żołnierzy Wyklętych /E.Zawackiej w Poznaniu”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMI LIFTS& ESCALATORS sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822710889

7.3.3) Ulica: Składowa

7.3.4) Miejscowość: Żerniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-023

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.