eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e4fbddc-a932-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4fbddc-a932-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042785/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice – II postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 750287,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia obejmującego realizację robót budowlano – instalacyjnych
związanych z przebudową dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w poniższym zakresie:
a) ul. RÓŻANA o powierzchni jezdni i chodników ok. 648 m2
b) ul. DREWNOWSKA o powierzchni chodników ok. 670 m2
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Realizacja zamówienia pozostaje w zakresie działania MŚP.
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca winien przygotowując ofertę analizować opis przedmiotu zamówienia, w tym zapisy specyfikacji warunków zamówienia oraz załączone do niej dokumenty.
4.3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
a) Główny – 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
b) Dodatkowe:
- 45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę,
- 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków,
- 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg,
- 45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów
komunikacyjnych,
- 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
4.4. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
c) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
d) Wykonawca powinien, o ile uzna to za konieczne, zapewnić swoim specjalistom wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego
wykonania umowy (np. uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert hydrogeolog, geolog, specjalista ds. ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony terenu budowy,
administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które
są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego
personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty
Wykonawcy.
e) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy
zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie.
4.5. Rozwiązania równoważne.
a) dokumentacja techniczna może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki
towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 99 ustawy pzp dopuszcza składanie
ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od
konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,
jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Wykonawca analizując zapisy dokumentacji technicznej powinien założyć, że każdemu
odniesieniu, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy pzp użytemu w dokumentacji
towarzyszy wyraz „lub równoważne".
b) poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie
wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach
internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie
na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego
rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie
produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na
poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami
producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
c) Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej
ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały
i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
d) zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez
Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w SWZ.
Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych
opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
e) Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany
wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
f) użycie w dokumentacji technicznej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez
jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę
jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub
cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub
warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty
wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje
także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną
producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub
sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany
Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi
spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny
ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
g) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący
na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu
o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni
to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności
wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.6. Wymagania dotyczące dostępności.
Założenia dokumentacji projektowej, o której mowa w przedmiotowym rozdziale SWZ mają
spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania
z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo
budowlane i przepisami wykonawczymi.
4.7. Gwarancja.
Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały
wynosi minimum 60 miesięcy. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
oraz zamontowane urządzenia i materiały wynosi 60 miesięcy liczone od dnia podpisania
protokołu końcowego. Wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji jest jednym
z elementów kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za
proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w dalszej części specyfikacji
warunków zamówienia (Rozdział 17 SWZ).
Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych
w okresie udzielonej gwarancji na cały objęty nią przedmiot zamówienia, więc powinien te
koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku,
chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów
gwarancyjnych.
Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował
aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach
wskazanych we wzorze umowy.
4.8. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków
dowodowych.
4.9. Zamawiający nie dokonuje podziału na części - ze względów finansowych i organizacyjnych
(wprowadzenie na teren robót kilku wykonawców spowodowałoby duże utrudnienia organizacyjne,
co mogłoby z dużym prawdopodobieństwem skutkować nienależytym wykonaniem zamówienia).
Dodatkowo przedmiot zamówienia zdefiniowany w tej formie jest dostępny dla MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544471,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717333,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544471,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarsko-Studniarski „STUD-BET” Krzysztof Wilczura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7311002387

7.3.3) Ulica: ul. Łaska 20

7.3.4) Miejscowość: Ksawerów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544471,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-15 do 2023-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z § 1 Aneksu nr 1 z dnia 28.04.2023 r. :
2. Strony zgodnie postanowiły dokonać zmian umowy w następującym zakresie:
1) § 2 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: 
§ 2 ust. 1: „Ramowa realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w okresie od dnia 15.04.2023 roku do dnia 15.10.2023 roku oraz zgodnie z etapami określonymi w Harmonogramie Rzeczowo - Finansowych uwzględniającym wymagania Zamawiającego zawarte w specyfikacji warunków zamówienia."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.