eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › "Kompleksowa organizacja wycieczek dla rodzin zastępczych i dzieci w nich umieszczonych" z podziałem na część I i część II



Ogłoszenie z dnia 2021-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa organizacja wycieczek dla rodzin zastępczych i dzieci w nich umieszczonych” z podziałem na część I i część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531593457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 5

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 461 33 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.strzelceop.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.strzelceop.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa organizacja wycieczek dla rodzin zastępczych i dzieci w nich umieszczonych” z podziałem na część I i część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e4649ec-e08a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00213134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00085668/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa organizacja wycieczek dla rodzin zastępczych i dzieci w nich umieszczonych - z podziałem na część Nr 1 oraz 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134986/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.3022.1.4.2021.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 89317,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego zorganizowania i wykonania tzw. Święta Rodzin Zastępczych w formie jednodniowej wycieczki do parku rozrywki oddalonego o minimum 60 km do maksimum 200 km od Strzelec Opolskich dla środowiska pieczy zastępczej w ramach realizacji projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna.
2. Wyjazd przewidziany jest dla 170 osób (minimum 80 osób, maksimum 170) w tym 70 dorosłych (min. 30, max 70) oraz 100 dzieci (min. 50, max 100), lecz dokładna ilość uczestników oraz ich wiek zostaną przekazane Wykonawcy na 3 dni przez planowanym terminem wyjazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 20349,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego zorganizowania i wykonania dwóch trzydniowych wycieczek wyjazdowych warsztatów kompetencji rodzicielskich dla rodzin zastępczych, których celem będzie podniesienie u rodziców zastępczych kompetencji w zakresie pełnienia ról opiekuńczo- wychowawczych do miejscowości położonej w Polsce atrakcyjnej turystycznie w odległości od 150 km do 250 km od Strzelec Opolskich w ramach projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka- wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. ( RPO WO), osi priorytetowej VII Integracja Społeczna finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Przedmiot Zamówienia: Organizacja dwóch 3 dniowych wyjazdowych warsztatów kompetencji rodzicielskich w wybrane weekendy września 2021 r. dla rodzin zastępczych, których celem będzie podniesienie u rodziców zastępczych kompetencji w zakresie pełnienia ról opiekuńczo- wychowawczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 68967,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 13.09.2021 r. Wykonawca Nr 2 tj.: MAGDALENA SIŚKIEWICZ NEW CHALLENGE z siedzibą: ul. Rydlówka 5/107, 30-363 Kraków złożyła w terminie podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przez co jest dla Zamawiającego ofertą najkorzystniejszą. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć wynosi: 29.930,00 zł, jednakże zaoferowana cena Wykonawcy to 39.950,00 zł. Zamawiający nie posiada brakujących środków na realizację zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40630,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 24.09.2021 r. wpłynęła do siedziby Zamawiającego informacja, iż Wykonawca Nr 3 tj.: "ALMATUR- OPOLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą: ul. Ozimska 26/2, 45-058 Opole uchyla się od podpisania umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93330,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.