eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień › Zakup komputerów przenośnych w ramach realizacji projektu "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów przenośnych w ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Diamentowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Kamień

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-113

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825671575

1.5.8.) Numer faksu: 8256712575

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamien.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kamien.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48f330c4-c79e-11ec-aa46-6a814e8de928

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup komputerów przenośnych w ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48f330c4-c79e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000515/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup komputerów przenośnych w ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę komputerów przenośnych spełniającym następujące podstawowe wymagania:
1/ dostawa 73 szt. komputerów przenośnych wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem:
- zainstalowany system operacyjny spełniający wymagania Zamawiającego określone poniżej tj. Microsoft Windows 10 Pro 64 bit lub system operacyjny klasy PC,
- system OFFICE 2021 H&S lub równoważny (tyle samo sztuk co laptopów)pakiet aplikacji biurowych w najnowszej dostępnej wersji zgodny z formatami: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .odt, .ppt, .pptx, zawierający minimum: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny z funkcją przetwarzania makr VBA, edytor prezentacji w zakresie poprawnego odczytu i zapisu,
- licencja wieczysta na jedno stanowisko,
2/ komputery nowe, kompletne, nieużywane, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych wraz dokumentacją dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi itp; nie będące przedmiotem praw osób trzecich,
3/ oferowany przedmiot zamówienia pochodzić będzie z bieżącej produkcji tzn. będzie wyprodukowany w okresie 12 miesięcy przed terminem składania oferty do Zamawiającego, będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowy i wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot,
4/ wszystkie sztuki komputerów musza być tego samego rodzaju( ten sam model pochodzący od jednego producenta),
5/ ubezpieczenie dostarczonego sprzętu przez okres 24 m-cy zgodnie z zakresem w opisie przedmiotu zamówienia,
6/ zapewnienie możliwości ewentualnych napraw gwarancyjnych u użytkownika sprzętu lub w punkcie serwisowym.
7/ dostawa komputerów na własny koszt i ryzyko do miejsca Zamawiającego tj. Urząd Gminy Kamień ul. Diamentowa 15, 22-113 Kamień.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera minimalne wymagania, które musi
spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213969,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283736,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213969,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721247273

7.3.3) Ulica: Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213969,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.