eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodecz › "Zakup i dostawa nowego sprzętu do utrzymania urządzeń melioracyjnych dla Spółki Wodnej w Chodczu"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa nowego sprzętu do utrzymania urządzeń melioracyjnych dla Spółki Wodnej w Chodczu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA SPÓŁKA WODNA W CHODCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911327262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chodecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-860

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@chodecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.chodecz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


gminna spółka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie, utrzymanie i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa nowego sprzętu do utrzymania urządzeń melioracyjnych dla Spółki Wodnej w Chodczu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92592ab0-e711-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu zmechanizowanego niezbędnego do realizacji celów statutowych związanych z utrzymaniem urządzeń wodnych służących zabezpieczeniu gospodarstw rolnych przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny, tj.:

1) mobilny rębak tarczowy do drewna - maksymalna grubość rozdrabnianego materiału 300 mm, układ napędowy - napęd z silnika ciągnika przekazywany przez WOM, rozmiar wirnika 70-80 cm, mechanizm podawania materiału: własna pompa hydrauliczna napędzająca dwa wałki, system mocowania - trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ), zakres obrotu rury wrzucającej 360 stopni - 1 szt.,
2) ramię wysięgnikowe (zasięg urządzenia 6-7 m, sterowanie elektryczne, bezpiecznik hydrauliczny, wskaźniki temperatury i poziomu oleju, stabilizatory, regulowane stopy podporowe, wał napędowy WPT, zasięg ramienia min 6 m, pojemność zbiornika oleju min. 220 l, moc pomy min. 33 kW, stabilizacja TUZ - śruby rzymskie,) wraz z osprzętem, tj.
a) szybkozłączem mechanicznym,
b) obrotowym adapterem mechanicznym,
c) obrotowym adapterem hydrauicznym,
d) adapterem z systemem kopiowania,
e) pilarką tarczową - przystosowana do pracy na ramieniu wysięgnikowym, szer. robocza min. 1,7 m, liczba ostrzy min. 3, średnica piły tarczowej min. 600 mm,
f) odmuarką do rowów - przystosowana do pracy na ramieniu wysięgnikowym, szer. robocza min. 0,7m, liczba noży min. 8, liczba łopatek wyrzutowych min. 4,
g) głowicą mulczującą - przystosowana do pracy na ramieniu wysięgnikowym, szer. robocza min. 1,2m, średnica wału bijakowego min. 130 mm, liczba noży – min. 12,
3) kosiarka bijakowa - szerokość robocza 1,40 - 1,60 m, liczba noży min. 14, wał bijakowy z podwójną spiralą bijaków, bezpiecznik mechaniczny, automatyczny naciąg pasków klinowych, regulacja wysokości koszenia za pomocą wału kopiującego - 1 szt.,
4) kosiarka rotacyjna bębnowa - szerokość robocza 1,20 - 1,40 m, liczba noży min. 4 - 1 szt.,
5) podkrzesywarka spalinowa o mocy 1 - 2 kW, pojemność skokowa min. 35 cm3, długość prowadnicy min. 30 cm, długość całkowita min. 250 max. 400cm, automatyczna dekompresja - 1 szt.,
6) kosa spalinowa o mocy 1 - 2 kW, pojemność skokowa min. 35 cm3, narzędzie tnące - głowica żyłkowa i głowica trójząb, średnica cięcia min. 450 mm, uchwyt wielofunkcyjny - 3 szt.,
7) pilarka spalinowa o mocy 2,5 - 3,5 kW, pojemność silnika min. 50 cm3, długość prowadnicy min. 40 cm - 3 szt.

2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez jakichkolwiek wad fizycznych, usterek czy też śladów użytkowania, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp.).
3. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w ramach jednej dostawy. Zamawiający nie dopuszcza częściowych dostaw.
5. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Gminnej Spółki Wodnej w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz.
6. W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienależytej jakości Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów oraz będą widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub niewłaściwym stanem technicznym przedmiotu umowy.
8. Wszystkie użyte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte ww. wskazania należy traktować je, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych urządzeń w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów.
11. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne.
12. W przypadku niedołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie technologii, systemów, urządzeń i/lub materiałów/ produktów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie systemy, technologie, urządzenia i materiały/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43312200-5 - Rębarki

43812000-8 - Piły

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.