eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostosowanie siedziby Rady Dzielnicy V Miasta Krakowa dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie siedziby Rady Dzielnicy V Miasta Krakowa dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 61 61 508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20899

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie siedziby Rady Dzielnicy V Miasta Krakowa dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2307880b-d4e8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054818/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie siedzib Rad Dzielnic Miasta Krakowa do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159873/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Miejska Kraków na mocy umowy z 23.09.2021 r. powierzyła Wykonawcy: Jarosław Błoński prowadzącemu działalność gospodarczą pn. Jarosław Błoński OPTIMAL (z siedzibą 30-716 Kraków, ul. Przewóz 36 b / 163), zamówienie na wykonanie przystosowania – adaptacji pomieszczeń dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w części parteru budynku przeznaczonego na siedzibę Rady Dzielnicy V Miasta Krakowa. Zamówienie to (nr postępowania: OR-10.271.64.2021) zostało udzielone w trybie podstawowym.
Ciąg dalszy uzasadnienia znajduje się w informacjach dodatkowych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b433981a-ea08-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.42.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219935,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie (adaptacja) pomieszczeń dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku Rady Dzielnicy V tj. przy pl. Inwalidów 6 i ul. Sienkiewicza 2 i 2a w Krakowie.
2. Zakres prac:
1) Instalacja wodno-kanalizacyjna, wentylacyjna, elektryczna, c.o.;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Roboty budowlane;
4) Odrestaurowanie stolarki drzwiowej;
5) Odrestaurowanie istniejących okien i witryny;
6) Roboty wykończeniowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w dokumentach:
1) umowie wraz z załącznikami;
2) Przedmiarach robót;
3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
4) Dokumentacji projektowej (aranżacji lokalu, programu konserwatorskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432220-2 - Tapetowanie ścian

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Błoński OPTIMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290806623

7.3.3) Ulica: ul. Przewóz 36b/163

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-716

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Bogusław Dziedziak F.H.U. El-Instal (regon 357053128). Roboty elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Uzupełnienie do sekcji 8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: termin realizacji 12 tygodni od dnia zawarcia umowy.
2. Ciąg dalszy uzasadnienia:
1) Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy i polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych,
które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem.
Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
2) Nie minął okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
3) Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem
zamówienia podstawowego;
4) Wartość zamówienia nie przekracza 70% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego
rodzaju usług.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.