eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie operatów szacunkowych - część I (8 zadań)



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych – część I (8 zadań)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146882776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/878094

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych – część I (8 zadań)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf926d82-b9ce-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033537/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Operaty szacunkowe nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych Gminy Miasta Tarnowa i Skarbu Państwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGN.271.08.2024/SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10025,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do zbycia w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych. Wycena dotyczy:
Lp. Nr działki Obręb Powierzchnia [m2] Poprawa warunków zagospodarowania nieruchomości oznaczonych jako działki
1 52/25 300 55 52/15 i 51/5 obrębu 300
2 289/4 9 221 288/8 obrębu 9
3 25/13 262 20 25/11, 25/12 i 17/3 obrębu 262
48/4 262 169
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych. Wycena dotyczy:
Lp. Nr działki Obręb Powierzchnia [m2] Poprawa warunków zagospodarowania nieruchomości oznaczonych jako działki
1 248 200 205 45 lub 46/1 lub 59 lub 41/1 lub 44/3 obrębu 200
2 59/10 248 118 55/31 lub 59/9 lub 59/23 lub 59/11 lub 55/30 obrębu 248
3 25/13 199 52 25/8 lub 349/5 obrębu 199
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego. Wycena dotyczy:
Lp. Nr działki Obręb Powierzchnia [m2]
1 17/4 278 393
18/4
2 17/34 155 2 027
17/35
17/40
3 16 193 1 046
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dwóch operatów szacunkowych określających wartość rynkową:
1) prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej jako działka nr 18/2 obrębu 206 o powierzchni 62 m2,
2) prawa własności nieruchomości oznaczonej jako działki nr 17/5 i nr 18/3 obrębu 206 o łącznej powierzchni 1 312 m2.
Działka nr 18/2 obrębu 206 jest niezabudowana, natomiast działki nr 17/5 i nr 18/3 obrębu 206 są zabudowane budynkiem handlowo-usługowym, który nie podlega wycenie.
Wyceniane nieruchomości stanowią własność Gminy Miasta Tarnowa w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych. Operaty wykonywane są w celu zamiany nieruchomości.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 967,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość:
1) prawa własności budynków i budowli położonych na działce nr 355/1 obrębu 199 tj.: budynku magazynowego o powierzchni użytkowej 119,58 m2, budynku przemysłowego o powierzchni użytkowej 104,75 m2, zbiornika przeciwpożarowego, silosu na płyny technologiczne,
2) przysługującego Gminie Miasta Tarnowa, ustanowionego do dnia 4 grudnia 2089 roku, prawa użytkowania wieczystego gruntu Skarbu Państwa położonego w Tarnowie w rejonie ul. Wiesława Wody, stanowiącego kompleks składający się z działek nr 355/1 obrębu 199 o powierzchni 9 846 m2 oraz nr 155/6 obrębu 199 o powierzchni 2 362 m2, o łącznej powierzchni 12 208 m2.
W operacie należy podać wartość kompleksu z wyszczególnieniem wartości prawa własności dla każdej działki oraz prawa własności każdego z budynków i obiektu budowlanego.
Przedmiotowy kompleks jest położony w terenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oznaczonym symbolem 3.PP – teren zabudowy techniczno-produkcyjnej.
Kompleks został przeznaczony do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1054,47 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość kompleksu składającego się z działek w obrębie 253 nr 158/1 o powierzchni 309 m2, nr 157/4 o powierzchni 108 m2, nr 157/7 o powierzchni 436 m2.
Działka nr 158/1 jest zabudowana budynkiem o adresie ul. Cicha 3. Jest to budynek murowany z cegły kryty blachą ocynkowaną, wybudowany w roku ok. 1900, o powierzchni zabudowy 80 m2, powierzchni użytkowej 52 m2, parterowy z nieużytkowym strychem. Znajdujący się na działce nr 157/7 garaż blaszak nie podlega wycenie.
Na terenie obejmującym przedmiotowy kompleks obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. W planie kompleks położony jest w terenie oznaczonym symbolem 1MNW – co oznacza teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej wolnostojącej.
Zgodnie z informacją WUOZ w Krakowie Delegatura w Tarnowie, kompleks składający się z działek nr 157/4, 157/7 i 158/1 obrębu 253 znajduje się na obszarze wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych układu urbanistycznego miasta Tarnowa.
W operacie szacunkowym należy podać wartość całego kompleksu, wyszczególnić wartość poszczególnych działek wchodzących w skład kompleksu oraz wartość budynku.
Przedmiotowa nieruchomość została przeznaczona do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1054,47 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych polegających na prawie przechodu i przejazdu:
1) przez działkę nr 113 obrębu 109 pasem drogi o szerokości 5,0 m biegnącej od ul. Klikowskiej (w tym szerokość drogi na wjeździe do działki nr 160/2 - 7,00 m i na zjeździe do ul. Klikowskiej-14,00 m) o łącznej powierzchni 188 m2 na rzecz każdoczesnych właścicieli nieruchomości oznaczonej jako działki nr 160/2 obrębu 109,
2) przez działkę nr 335/7 obrębu 77 pasem drogi (o nieregularnym kształcie) o szerokości 3,70 m biegnącej od ul. Osterwy do zjazdu na działkę nr 44/3 o szerokości 9,24 m o łącznej powierzchni 48,6 m2 na rzecz każdoczesnych właścicieli nieruchomości oznaczonej jako działka nr 44/3 obrębu 77,
3) przez działkę nr 44/22 obrębu 192 pasem drogi wewnętrznej o szerokości 4,0 m, długości 27,0 m i o powierzchni 108 m2 do drogi ogólnodostępnej na działce nr 44/12 obrębu 192 na rzecz każdoczesnych właścicieli nieruchomości oznaczonej jako działki nr 44/21 obrębu 192.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1421,95 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dwóch operatów szacunkowych określających wartość niżej wskazanych nieruchomości, w celu określenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, w związku z decyzją Prezydenta Miasta Tarnowa Nr 2/D/2022 z dnia 16 lutego 2022 r. znak: WAB-III.6740.126.2021.TK o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1358K ul. Tuchowska w km od 0+000,00 do 0+128,88 tj. na odcinku od skrzyżowania z ul. Zamkową do zjazdu z drogi krajowej nr 94 w ramach zadania pod nazwą „budowa połączenia ul. Tuchowskiej z Al. Tarnowskich wraz z rozbudową ul. Tuchowskiej – część III”. Wycenę części składowych nieruchomości, należy dokonać w oparciu o sporządzone opisy szczegółowe. Przy dokonywaniu wyceny nieruchomości należy uwzględnić stan wycenianej nieruchomości na dzień wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz wartość nieruchomości na dzień sporządzonej wyceny. Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonych jako:
1) działka nr 6/8 obrębu 297 o powierzchni 3 m2, która powstała z podziału działki nr 6/4 obrębu 297 o powierzchni 754 m2,
2) działka nr 11/16 obrębu 310 o powierzchni 27 m2 i działka nr 18/8 obrębu 310 o powierzchni 81 m2.
Wycenie podlega wartość gruntu oraz składników budowlanych i roślinnych.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane – mgr inż. Waldemar Erazmus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171117204

7.3.3) Ulica: Grochowe 259e

7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-332

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1194,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1194,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane – mgr inż. Waldemar Erazmus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171117204

7.3.3) Ulica: Grochowe 259e

7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-332

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1194,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 6

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VCM TEAM sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762654861

7.3.3) Ulica: prof. Wojciecha Marii Bartla 19G/49

7.3.4) Miejscowość: Krakow

7.3.5) Kod pocztowy: 30-389

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1675,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1198,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Szkólik – Walet Trefl – Wyceny Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772214282

7.3.3) Ulica: ul. Skarbińskiego 2/107

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-071

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1198,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane – mgr inż. Waldemar Erazmus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171117204

7.3.3) Ulica: Grochowe 259e

7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-332

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że ceny wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1.297,00 zł brutto, a nie może zwiększyć tej kwoty, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4820,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VCM TEAM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762654861

7.3.3) Ulica: prof. Wojciecha Marii Bartla 19G/49

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-389

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Szkólik – Walet Trefl – Wyceny Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772214282

7.3.3) Ulica: ul. Skarbińskiego 2/107

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-071

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.