Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175299/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania „Budowa i przebudowa dróg
wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola” w zakresie:
Część 1 . Część 2 . Część 3. Część 4. Część 5.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania „Budowa i przebudowa drógwraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola” w zakresie:
Część 1 . Część 2 . Część 3. Część 4. Część 5.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65815939-d9e4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004579/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Opola – nadzór autorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175299
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.41.2023.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72709,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,, Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola’’ polegające na:Część 1 Odcinek 1 - Przebudowie skrzyżowania ul. Nysy Łużyckiej – drogi wojewódzkiej nr 435 z ul. Luboszycką – drogą powiatową nr 1703 O i odcinka ul. Nysy Łużyckiej od ul. Luboszyckiej do ul. Sienkiewicza – przewidywana ilość pobytów na budowie – 3 pobytów oraz wykonywanie, na zlecenie Zamawiającego, zamiennych prac projektowych, których przedmiotem są istotne zmiany w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej lub dodatkowych prac projektowych – przewidywana ilość jednostek nakładów projektowych –498 j.n.p.
Dokumentacja techniczna do zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowie skrzyżowania ul. Nysy Łużyckiej – drogi wojewódzkiej nr 435 z ul. Luboszycką – drogą powiatową nr 1703 O i odcinka ul. Nysy Łużyckiej od ul. Luboszyckiej do ul. Sienkiewicza ” została zawarta pod linkiem:
https://mzd.opole.pl/wp-content/uploads/zamowienia_publiczne/2023/Dok_Odc_1_Luboszycka_Nysy_Luzyckiej.7z
Pełnienie nadzoru autorskiego będzie polegać w szczególności na:
a) weryfikacji zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową;
b) wyjaśnianiu treści dokumentacji;
c) wprowadzaniu w razie konieczności rozwiązań zamiennych do dokumentacji na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
d)rozwiązywaniu kolizji projektowych powstałych podczas realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową;
e) opracowywaniu i uzgadnianiu możliwości oraz sposobu wykonywania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do rozwiązań określonych w projekcie budowlanym;
f) aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu;
g) opracowywaniu i przedkładaniu do akceptacji Zamawiającemu Kart pobytu nadzoru autorskiego.
Zakres sprawowania nadzoru autorskiego określają przepisy ustawy prawo budowlane, umowa i dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 18349,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,, Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola’’ polegające na:Część 2- Odcinek 2 – Rozbudowa skrzyżowania ulic Prószkowska – Mehla – Wyszomirskiego z budową zatok autobusowych w Opolu – przewidywana ilość pobytów na budowie – 5 pobytów oraz wykonywanie, na zlecenie Zamawiającego, zamiennych prac projektowych, których przedmiotem są istotne zmiany w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej lub dodatkowych prac projektowych – przewidywana ilość jednostek nakładów projektowych –498 j.n.p.
Dokumentacja techniczna do zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa skrzyżowania ulic Prószkowska – Mehla – Wyszomirskiego z budową zatok autobusowych w Opolu” została zawarta pod linkiem:
https://mzd.opole.pl/wp-content/uploads/zamowienia_publiczne/2023/Dok_Odc_2_Proszkowska_Mehla_Wyszomirskiego.7z
Pełnienie nadzoru autorskiego będzie polegać w szczególności na:
a) weryfikacji zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową;
b) wyjaśnianiu treści dokumentacji;
c) wprowadzaniu w razie konieczności rozwiązań zamiennych do dokumentacji na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
d)rozwiązywaniu kolizji projektowych powstałych podczas realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową;
e) opracowywaniu i uzgadnianiu możliwości oraz sposobu wykonywania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do rozwiązań określonych w projekcie budowlanym;
f) aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu;
g) opracowywaniu i przedkładaniu do akceptacji Zamawiającemu Kart pobytu nadzoru autorskiego.
Zakres sprawowania nadzoru autorskiego określają przepisy ustawy prawo budowlane, umowa i dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 20243,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,, Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola’’ polegające na:Część 3 – Odcinek 3 – Rozbudowa ul. Zwierzynieckiej w Opolu - przewidywana ilość pobytów na budowie – 2 pobyty oraz wykonywanie, na zlecenie Zamawiającego, zamiennych prac projektowych, których przedmiotem są istotne zmiany w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej lub dodatkowych prac projektowych – przewidywana ilość jednostek nakładów projektowych –498 j.n.p.
Dokumentacja techniczna do zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa ul. Zwierzynieckiej w Opolu - przewidywana ilość pobytów na budowie” została zawarta pod linkiem:
https://mzd.opole.pl/wp-content/uploads/zamowienia_publiczne/2023/Dok_Odc_3_Zwierzyniecka.7z
Pełnienie nadzoru autorskiego będzie polegać w szczególności na:
a) weryfikacji zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową;
b) wyjaśnianiu treści dokumentacji;
c) wprowadzaniu w razie konieczności rozwiązań zamiennych do dokumentacji na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
d)rozwiązywaniu kolizji projektowych powstałych podczas realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową;
e) opracowywaniu i uzgadnianiu możliwości oraz sposobu wykonywania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do rozwiązań określonych w projekcie budowlanym;
f) aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu;
g) opracowywaniu i przedkładaniu do akceptacji Zamawiającemu Kart pobytu nadzoru autorskiego.
Zakres sprawowania nadzoru autorskiego określają przepisy ustawy prawo budowlane, umowa i dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 17403,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,, Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola’’ polegające na:Część 4 – Odcinek 4 – „Budowa dróg gminnych publicznych ul. Żytomierskiej i odcinka ul. Lwowskiej od skrzyżowania z ul. Kresową do ul. Wygonowej w Opolu - przewidywana ilość pobytów na budowie – 5 pobytów oraz wykonywanie, na zlecenie Zamawiającego, zamiennych prac projektowych, których przedmiotem są istotne zmiany w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej lub dodatkowych prac projektowych – przewidywana ilość jednostek nakładów projektowych –498 j.n.p.
Dokumentacja techniczna do zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dróg gminnych publicznych ul. Żytomierskiej i odcinka ul. Lwowskiej od skrzyżowania z ul. Kresową do ul. Wygonowej w Opolu” została zawarta pod linkiem:
https://mzd.opole.pl/wp-content/uploads/zamowienia_publiczne/2023/Dok_Odc_4_Zytomierska.7z
Pełnienie nadzoru autorskiego będzie polegać w szczególności na:
a) weryfikacji zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową;
b) wyjaśnianiu treści dokumentacji;
c) wprowadzaniu w razie konieczności rozwiązań zamiennych do dokumentacji na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
d)rozwiązywaniu kolizji projektowych powstałych podczas realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową;
e) opracowywaniu i uzgadnianiu możliwości oraz sposobu wykonywania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do rozwiązań określonych w projekcie budowlanym;
f) aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu;
g) opracowywaniu i przedkładaniu do akceptacji Zamawiającemu Kart pobytu nadzoru autorskiego.
Zakres sprawowania nadzoru autorskiego określają przepisy ustawy prawo budowlane, umowa i dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 20243,35 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,, Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola’’ polegające na:Część 5 – Odcinek 5 - Budowa drogi gminnej wraz z zarurowaniem rowu przydrożnego, odwodnieniem i oświetleniem przy ul. Jaśminowej i ul. Herbacianej w Opolu - przewidywana ilość pobytów na budowie – 3 pobytów oraz wykonywanie, na zlecenie Zamawiającego, zamiennych prac projektowych, których przedmiotem są istotne zmiany w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej lub dodatkowych prac projektowych – przewidywana ilość jednostek nakładów projektowych – 330 j.n.p.
Dokumentacja techniczna do zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej wraz z zarurowaniem rowu przydrożnego, odwodnieniem i oświetleniem przy ul. Jaśminowej i ul. Herbacianej w Opolu” została zawarta pod linkiem:
https://mzd.opole.pl/wp-content/uploads/zamowienia_publiczne/2023/Dok_Odc_5_Jasminowa_Herbaciana.7z
Pełnienie nadzoru autorskiego będzie polegać w szczególności na:
a) weryfikacji zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową;
b) wyjaśnianiu treści dokumentacji;
c) wprowadzaniu w razie konieczności rozwiązań zamiennych do dokumentacji na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru;
d)rozwiązywaniu kolizji projektowych powstałych podczas realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową;
e) opracowywaniu i uzgadnianiu możliwości oraz sposobu wykonywania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do rozwiązań określonych w projekcie budowlanym;
f) aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu;
g) opracowywaniu i przedkładaniu do akceptacji Zamawiającemu Kart pobytu nadzoru autorskiego.
Zakres sprawowania nadzoru autorskiego określają przepisy ustawy prawo budowlane, umowa i dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 13192,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sewi Sebastian Raudzis Sebastian Wilisowski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-308-28-85
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 117
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEWI SEBASTIAN RAUDZIS, SEBASTIAN WILISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SEWI SEBASTIAN RAUDZIS, SEBASTIAN WILISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sewi Sebastian Raudzis Sebastian Wilisowski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-308-28-85
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 117
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEWI SEBASTIAN RAUDZIS, SEBASTIAN WILISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SEWI SEBASTIAN RAUDZIS, SEBASTIAN WILISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sewi Sebastian Raudzis Sebastian Wilisowski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-308-28-85
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 117
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEWI SEBASTIAN RAUDZIS, SEBASTIAN WILISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SEWI SEBASTIAN RAUDZIS, SEBASTIAN WILISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sewi Sebastian Raudzis Sebastian Wilisowski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-308-28-85
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 117
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEWI SEBASTIAN RAUDZIS, SEBASTIAN WILISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SEWI SEBASTIAN RAUDZIS, SEBASTIAN WILISOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto stosownie do zapisów art. 260 ust. 2 u.p.z.p. w związku z art. 255 pkt 2 u.p.z.p. Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 5, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w Części 5 Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p. odrzuca ofertę nr 5 złożoną przez Wykonawcę Sewi, Sebastian Raudzis Sebastian Wilisowski spółka jawna, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- [U/6/TP/2024] Usługa ochrony w obiektach i podczas organizowanych wydarzeń
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/27/2024/A Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych i stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 - w formule zap. i wyb.
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
- "Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice - przebudowa Placu Jana Pawła II w Czechowicach-Dziedzice" - projekt
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania:Modernizacja ogólnodostępnego kompleksu obiektów sportowych przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie z rozb.publ. strefy rekreacyjnej
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Krynicy-Zdroju
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.