eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRYTE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obryte 185

1.5.2.) Miejscowość: Obryte

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 297411004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugobryte@obryte.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://obryte.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42a60b06-d519-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022161/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszyw do remontu dróg gminnych w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2023 r.”.
1) Zadanie polegać będzie na dostawie, wyładunku i rozplantowaniu:
a) tłucznia betonowego lub ceglano betonowego mielonego o frakcji 0-63 mm (udział frakcji 15- 31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w minimalnej ilości 600 ton. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu minimum tej ilości. Wskazana powyżej ilość tłucznia może ulec zwiększeniu, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zwiększenia zakresu remontu dróg. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zwiększoną ilość materiału w cenie oferty. Zwiększenie na podstawie prawa opcji o 50% - ilość z prawem opcji 900 ton. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
b) pospółki drogowej o frakcji od 0- 31,5 mm w minimalnej ilości 2500 ton.
Zawartość ziaren frakcji :
- powyżej 2 mm od 30% do 50%
- mniejszej niż 0,1 mm poniżej 15%
Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu minimum tej ilości. Wskazana powyżej ilość pospółki może ulec zwiększeniu, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zwiększenia zakresu remontu dróg. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zwiększoną ilość materiału w cenie oferty. Zwiększenie na podstawie prawa opcji o 40% - ilość z prawem opcji 3500 ton. Pospółka nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych, elementów metalowych grubej frakcji kamiennej gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości pospółki wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
2) W ramach umowy, Wykonawca zapewnia transport kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem oraz rozplantowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ważne: W cenę tony tłucznia i pospółki należy wliczyć koszty zakupu, transportu, rozładunku oraz rozplantowania w miejsca wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane na terenie gminy Obryte (na drogach gminnych). W ramach usługi należy przygotować teren do wbudowania materiału (niwelacja wielkich nierówności - korytowanie).
3) Rozplantowanie oznacza wbudowanie pospółki (rozrównanie na drogach gminnych)
4) Dostawy i usługi im towarzyszące będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego.
Jednostkowe zamówienie na dostawę będzie określać:
a) zamówioną ilość i rodzaj materiału;
b) miejsce dostawy;
c) miejsce rozplantowania.
5) Jednostkowych zamówień Zamawiający dokonuje: telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Na każde jednostkowe zlecenie Zamawiający przekaże Wykonawcy oddzielne pisemne jednostkowe zamówienie.
6) Wykonawca zapewnia ciągłą dostępność od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach od 8:00 do 16:00.
7) Wykonawca realizuje dostawę, wykonuje transport, dokonuje zrzutu tłucznia/pospółki i rozplantowania z użyciem maszyn i pojazdów drogowych i maszyn którymi musi dysponować.
8) Wykonawca przystępuje do realizacji jednostkowych zamówień nie później niż 24 godziny od chwili udzielenia jednostkowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia robót rozplantowania w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od przystąpienia do ich wykonywania.
9) Maksymalne jednostkowe zamówienie nie przekroczy 300 ton.
10) W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami o dużym tonażu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi o ograniczonym tonażu. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg.
11) Na żądanie Zamawiającego przed przystąpieniem do robót rozplantowania/zrzutu, Wykonawca jest zobowiązany okazać przedstawicielowi Zamawiającego dokument potwierdzający:
a) jakość dostarczonego kruszywa;
b) ilość i rodzaj dostarczonego kruszywa.
W razie nie przedłożenia dokumentów, o których mowa powyżej przez Wykonawcę, Zamawiający jest uprawniony do wstrzymania dostawy do czasu zważenia dostawy i ustalenia jakości kruszywa.
12) Wyładunek kruszywa na miejscu rozplantowania lub zrzutu będzie się odbywać w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego (Sołtysa danej miejscowości lub pracownika Urzędu Gminy w Obrytem).
13) Wykonawca jako odpowiedzialny za ilości i jakość dostarczanych kruszyw, prowadzi na swój koszt kontrolę ilościowo–jakościową. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca dokona zważenia ilości materiału na samochodzie (na koszt Wykonawcy). Wykonawca gromadzi dowody wydania kruszywa z kopalni lub od innych dostawców oraz dokumenty badań jakościowych, certyfikatów we własnym zakresie. Na wezwanie Zamawiającego udostępnia te dokumenty.
14) Odbiorowi podlegają dostawy i usługi rozplantowania w ramach jednostkowych zamówień na podstawie protokołów odbioru poszczególnych dostaw.
15) Protokół odbioru sporządza się po zakończeniu każdego zamówienia na piśmie z udziałem przedstawicieli stron.


2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
CPV 14212200-2 Kruszywo
CPV 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
3. Zamawiający na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał firmy (nazwy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający informuje zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, iż jeżeli w niniejszej SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, domniemywa się że towarzyszą im wyrazy „lub równoważne” w zakresie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający stosował będzie kryteria równoważności określone w dokumentacji zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Ponadto Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją zadania, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
10. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
11. Zamawiający przewiduje płatności częściowe za dostawy wykonane na podstawie jednostkowych zleceń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217095,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229665,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217095,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MARCIN-TRANS" F.U.T. Marcin Pawlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621939059

7.3.4) Miejscowość: Popowo Kościelne 39

7.3.5) Kod pocztowy: 07-203

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217095,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.