eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-047/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-047/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-047/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a0e63b4-eff7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.29 Meble biurowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pakiet 1, 8 oraz 13: projekt pt.: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego” Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na podstawie umowy dofinansowania nr POWR.05.03.00-00-0013/15-00 z dnia z 1 kwietnia 2016 r.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa nw. wymagania dla skutecznego złożenia oferty za pośrednictwem Platformy „e-zamawiający” oraz zasady porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą w prowadzonym postępowaniu:
1. Zasady korzystania z Platformy „eZamawiający”
1) Wykonawca może przesłać wniosek o wyjaśnienie treści SWZ bez zalogowania do systemu Market
Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl,
lub https://oneplace.marketplanet.pl poprzez kliknięcie polecenia „Zadaj pytanie”.
2) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
4) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w potwierdzeniu.
5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty wraz załącznikami, poprzez dodanie ww. dokumentów w zakładce „Oferty". Czynności określone powyżej realizowane są poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany do systemu.
6) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja”
poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę
przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”, z zastrzeżeniem pkt 7.
7) Wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, dotyczących awarii Platformy, Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: aez@wum.edu.pl.
8) W przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu Wykonawca zastrzeże określone informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te winny być zawarte w odrębnym dokumencie i dokument ten należy złożyć poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” wskazując typ dokumentu: „Tajemnica przedsiębiorstwa”, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIV.
9) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy,
Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail:
iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 240
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVIII SWZ
3. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do
wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe
Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą,
dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularzy ofertowych,
stanowiących Załączniki nr 1.1-1.13 do SWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-047/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 – Krzesła konferencyjne z pulpitem – 200 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – Krzesła obrotowe – 30 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 – Fotele biurowe, obrotowe – 15 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 – Taboret – 70 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 – Fotele biurowe, obrotowe – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 - Fotel biurowy z wezgłowiem i wysuwanym podnóżkiem – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 - Stół biurowy na stelażu metalowym – 13 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8 – Biurka na stelażu metalowym – 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9 - Meble biurowe wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10 - Szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Regały

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11 – Stół konferencyjny – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12 - Gablota szklana(witryna ekspozycyjna) – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Regały

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13 - Stół mobilny ze składanym blatem - 56 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrąglenie do części setnych, wg wzoru:
Kc =Cmin\ CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z
zasadą:
24 miesiące – 0 pkt,
36 miesięcy – 5 pkt,
48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa każdy z Wykonawców.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla Pakietu od 1 do 13 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. W zakresie dostaw objętych Pakietami od 1 do 13 przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, muszą zawierać co najmniej zdjęcia lub rysunki mebli, a także potwierdzać podstawowe cechy fizyczne i funkcjonalne, oznaczone „* ”odpowiednio dla pakietu w Formularzach asortymentowo-cenowych (w Załączniku nr 2.1-2.13 do SWZ), przy czym nie jest wymaganym aby środki dowodowe zawierały informacje o ich wymiarach lub potwierdzać wymaganą kolorystykę.
Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że nie dopuszcza możliwości posługiwania się rysunkami poglądowymi, sporządzonymi przez Zamawiającego w Formularzach asortymentowo-cenowych. Zamawiający natomiast dopuszcza możliwość posługiwania się środkami dowodowymi pochodzącymi ze stron internetowych producentów oferowanych mebli.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 2 wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Środki dowodowe, określone w ust. 2 nie podlegają uzupełnieniu, jeżeli:
1) oferta podlega odrzuceniu;
2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Dokumenty, o których mowa powyżej, składane są w języku polskim lub w przypadku innych języków wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W zakresie dostaw objętych Pakietami od 1 do 13 przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, muszą zawierać co najmniej zdjęcia lub rysunki mebli, a także potwierdzać podstawowe cechy fizyczne i funkcjonalne, oznaczone „* ”odpowiednio dla pakietu w Formularzach asortymentowo-cenowych (w Załączniku nr 2.1-2.13 do SWZ), przy czym nie jest wymaganym aby środki dowodowe zawierały informacje o ich wymiarach lub potwierdzać wymaganą kolorystykę.
Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się środkami dowodowymi pochodzącymi ze stron internetowych producentów oferowanych mebli.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą:
1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzające braku podstaw wykluczenia z postępowania, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany modelu oferowanego mebla z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model mebla został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem, należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) zmiany modelu oferowanego mebla na mebel innego producenta z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model mebla został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem, należącym do tej samej linii produktowej, a parametry mebla innego producenta będą co najmniej takie jak modelu oferowanego, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku zaistnienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia i inne przyczyny skutkujące zakłóceniem łańcucha dostaw.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-23 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy, w tym także, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) ustawy, ofertę Wykonawcy wobec, którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy,
ofertę Wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, w związku z art. 7 ust. 1 ww. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.