eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroszyce › Ramię w ramię - szkoła bez barier" Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ramię w ramię – szkoła bez barier”
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DOBROSZYCE.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38145e12-ce14-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ramię w ramię – szkoła bez barier”
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38145e12-ce14-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039627/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Ramię w ramię - szkoła bez barier

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„ Ramię w ramię – szkoła bez barier ”, realizowany w ramach przedsięwzięcia „Dostępna szkoła” (IV Oś priorytetowa Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155543

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.
„Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły”.
2. Zakres robót dla zadania obejmuje:
a) wykonanie remontu uszkodzonych ciągów pieszych wg projektu, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad.1 projektu architektoniczno-budowlanego),
b) wyznaczenie/ remont miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad 1 projektu architektoniczno-budowlanego),
c) dostosowanie wejścia do budynku zgodnie ze standardem Modelu Dostępnej Szkoły na podstawie projektu, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 2 projektu architektoniczno-budowlanego),
d) zapewnienie kontrastu ścian i posadzek z barwnego pasa w obrębie korytarzy szkolnych, wg projektu, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 6 projektu architektoniczno-budowlanego),
e) zabezpieczenie zgodnie z MDS wszystkich elementów wystających ze ściany na odległość większą niż 10 cm, wg wytycznych opisanych w pkt. 3.1.
f) wykonanie kontrastowego oznaczenia szyb i słupów w holu, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 7 projektu architektoniczno-budowlanego),
g) regulację drzwi przeciwpożarowych na podstawie projektu, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 8 projektu architektoniczno-budowlanego), (należy wymienić całą witrynę drzwi ppoż. oraz poszerzyć otwór drzwiowy i zmienić kierunek otwierania drzwi do stołówki/ świetlicy, drzwi do stołówki wymienić na nowe),
h) oznaczenie krawędzi schodów, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 9 projektu architektoniczno-budowlanego),
i) zakup i montaż rolet zewnętrznych do okien w sali gimnastycznej, zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 4 projektu architektoniczno-budowlanego),
j) zapewnienie kontrastu ścian i posadzek z barwnego pasa w salach rewalidacji i logopedii, wg projektu, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 6 projektu architektoniczno-budowlanego),
k) zabezpieczenie klapy w podłodze tak by nie utrudniała poruszania się w pomieszczeniu stołówki szkolnej – pokrycie podłogi tarkettem, wg projektu, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 5 projektu architektoniczno-budowlanego),
l) zapewnienie kontrastu ścian i posadzek z barwnego pasa w bibliotece, wg projektu, o którym mowa w ust. 3, (pkt 6 ad. 6 projektu architektoniczno-budowlanego),
m) wykonanie toalety w pełni wyposażonej i dostosowanej dla osób z niepełnosprawnościami, na podstawie projektu, o którym mowa w ust. 3, ( pkt 6 ad. 3 projektu architektoniczno-budowlanego),
3. Przedmiot zamówienia dla zadania pn. „Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły” został opisany w załączonej dokumentacji projektowej autorstwa mgr inż. Jacka Olenieckiego, na którą składają się:
a) projekt architektoniczno – budowlany na „Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeniu w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie ze standardami Modelu Dostępnej Szkoły”,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) przedmiar robót,
- stanowiące załączniki nr 8, 9, 10, 11 do SWZ
Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w projekcie „ Ramię w ramię – szkoła bez barier ”, realizowany w ramach przedsięwzięcia „Dostępna szkoła” (IV Oś priorytetowa Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
3.1. Zabezpieczenie elementów odstających od ściany na odległość większą niż 10 cm (załączone fotografie od 1 do 12, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 12 do SWZ) należy wykonać następująco:
1) Istniejące obudowy grzejników w ilości 7 sztuk (wymiary grzejników: 152 x 90 cm) należy pomalować na jaskrawe kolory uzgodnione z Użytkownikiem, krawędzie okleić należy pianką zabezpieczającą w kolorze ustalonym z Użytkownikiem;
2) W przypadku nieosłoniętych grzejników – w ilości 5 sztuk (w łączniku do Sali gimnastycznej), należy zamontować obudowy drewniane mocowane do ściany o obłych krawędziach w ustalonym z Użytkownikiem kolorze i wzorze. Wymiary grzejników są następujące: 170 x 30 cm (4 sztuki), 170 x 60 cm (przy sali gimnastycznej)
3) Krawędzie: białej skrzynki c.o. przy toalecie dla personelu (wymiary: 80 x 60 cm), czerwonej skrzyni na wąż ppoż. (wymiary: 70 x 70 cm), ciemnozielonej skrzyni na megafon (wymiary: 30x 50 cm) oraz podstawę gaśnicy ppoż. należy okleić pianką zabezpieczającą w kolorze kontrastowym w stosunku do ściany i koloru skrzyń (kolor ustalić z Użytkownikiem);
4) Przestrzeń pod szklaną podświetlaną gablotą (o wymiarach: 165 x 173 cm) należy zabudować zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3, w miejscu: ust. 6 ad 15 (kolory taśm ustalić z Użytkownikiem).
4. Wszystkie wymienione powyżej dokumenty nawzajem się uzupełniają.
Teren inwestycji znajduje się na działce nr ew. gr. 452/18, obręb Dobrzeń, gmina Dobroszyce.
5. W trakcie prowadzenia robót budowlanych należy zabezpieczyć istniejącą infrastrukturę techniczną zgodnie z opisem STWiOR w dokumentacji projektowej stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496929,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496929,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496929,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LITWINIAK Usługi Drogowe i Budowlane Ewa, Krzysztof i Rafał Litwiniak s.c. Wioska, ul. Akacjowa 40A, 56-500 Syców

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LITWINIAK EWA, zam. 56-500 SYCÓW, WIOSKA UL. AKACJOWA 40A, LITWINIAK KRZYSZTOF, zam. 56-500 SYCÓW, WIOSKA UL. AKACJOWA 40A, LITWINIAK RAFAŁ, zam. 56-500 SYCÓW, WIOSKA UL. AKACJOWA 40A,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-190-11-65

7.3.4) Miejscowość: SYCÓW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496929,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.