eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › "Dostawa oleju opałowego do szkół i innych obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Sierpc w sezonie grzewczym 2023-2024"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju opałowego do szkół i innych obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Sierpc w sezonie grzewczym 2023-2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3d6d6f5-bb69-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opałowego do szkół i innych obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Sierpc w sezonie grzewczym 2023-2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3d6d6f5-bb69-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051758/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju opałowego do Szkół i innych obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Sierpc w sezonie grzewczym 2023-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070471

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 405650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Szkół i innych budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Sierpc, w sezonie grzewczym 2023-2024, w ilości około 95 000 litrów. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zakupu mniejszej lub większej ilości oleju opałowego w stosunku do ilości podanej w zamówieniu o +/- 10% w zależności od faktycznego zapotrzebowania w okresie obowiązywania umowy. Ewentualne zmiany ilościowe mogą być uzależnione od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym lub innych okoliczności nie dających się przewidzieć w chwili wszczęcia niniejszego postępowania. Określona w ogłoszeniu i SWZ wielkość zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do faktycznie zamawianych ilości oleju opałowego przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Będący przedmiotem zamówienia olej opałowy winien spełniać wszystkie standardy jakościowe określone w Polskiej Normie PN-C – 96024 : 2011-L1 „Przetwory naftowe – oleje opałowe”, w tym w szczególności w zakresie istotnych cech:
1) Gęstość w temp. 15 °C - max. 860 kg/m3
2) Wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg
3) Temperatura zapłonu t. zamknięty - min. 56°C
4) Lepkość kinematyczna w temp. 20°C - max. 6,00 mm2/s
5) Skład frakcyjny:
- do 250 °C destyluje max. 65% (V/V)
- do 350 °C destyluje min. 85% (V/V)
6) Temperatura płynięcia - max. -20°C
7) Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej - max. 0,3(m/m)
8) Pozostałość po spopieleniu - max. 0,01%(m/m)
9) Zawartość siarki - max. 0,1%(m/m)
10) Zawartość wody - max. 200 mg/kg
11) Zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24mg/kg
12) Barwa – czerwona.
Niezależnie od określonych w punkcie 4 standardów jakościowych odnoszących się do istotnych cech przedmiotu zamówienia, dostawa oleju musi odpowiadać wymaganiom określonym ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o systemie monitorowania i kontrolowania, jakości paliw (Dz. U. z 2021 roku poz. 133 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na podstawie tej ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Miernikiem ilości każdej partii dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego urządzenia pomiarowego zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, odczytane w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Przy każdorazowej dostawie dostawca powinien posiadać aktualne świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych w samochodzie dostawczym, które winien okazać na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru dokonane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej dostawy, przed jej rozładunkiem, świadectwo jakości lub równoważny dokument potwierdzający parametry dostarczonej partii oleju wystawiony przez producenta. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki z zakwestionowanej dostawy w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym. W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która zostanie zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy niespełniający wymogów jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będą protokoły oględzin i napraw.
Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane dostawy częściowe. Wykonawca wystawia fakturę po dostawie każdej partii oleju. W przypadku zmiany ceny jednostkowej oleju w wyniku zmiany ceny zakupu u producenta, Wykonawca wraz z fakturą za dostarczoną partię winien złożyć dowód zmiany ceny producenta w postaci co najmniej wydruku cennika z daty nie późniejszej niż 48 godzin przed datą dostarczenia partii danej oleju, z oficjalnej strony internetowej producenta z oznaczeniem adresu internetowego strony, z której został sporządzony wydruk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOCENTRUM Sp. z o.o. , Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743237080

7.3.3) Ulica: Dobrzyńska 56

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.