eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej strzelnicy ćwiczebnej Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej strzelnicy ćwiczebnej Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej strzelnicy ćwiczebnej Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9e6a50-cd34-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont strzelnicy ćwiczebnej - KPP Olkusz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148474/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.55.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 601955,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa systemu wentylacji mechanicznej strzelnicy ćwiczebnej Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu przy ul. Jana Pawła II 32. W zakres zamówienia wchodzi przebudowa systemu wentylacji w pomieszczeniu strzelnicy ćwiczebnej w budynku KPP w Olkuszu przy ul. Jana Pawła II 32, w celu osiągnięcia wymaganych 10 wymian na godzinę. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, wykonanie demontażu starej i montażu nowej instalacji wentylacji mechanicznej, wykonanie zasilania elektrycznego centrali wentylacyjnej wraz z montażem tablicy i instalacją odgromową oraz szeregu prac budowlanych towarzyszących i zabezpieczających wykonywaną instalację. Wykonawca zobowiązany jest również w okresie gwarancji do wykonania nieodpłatnych serwisów i przeglądów zamontowanych urządzeń.
2) Opis stanu projektowanego.
Dla pomieszczenia strzelnicy ćwiczebnej w budynku KPP w Olkuszu zaprojektowano nowy system wentylacji nawiewno-wywiewnej z ponad 10-cio krotną wymiana powietrza. Zaprojektowano organizację wymiany powietrza w następującej wielkości: w strefie 25 m od kulochwytu (gdzie strzela się z broni gładkolufowej) 1/3 ilości powietrza wentylacyjnego tj. 2000 m3/h nawiew i 2200 m3/h wywiew, w strefie kulochwytu zaprojektowano te same ilości powietrz dla nawiewu 2000 m3/h i wywiewu 2200 m3/h, pozostała ilość powietrza nawiewanego 2000 m3/h i wywiewanego 2200 m3/h będzie równomiernie rozprowadzona na pozostałej przestrzeni pomieszczenia strzelnicy. Zaprojektowano nawiewniki wirowe, natomiast kratki wywiewne będą miały lamelki ruchome z możliwością ustawienia ich pod kątem. Przewidziano dwa poziomy wywiewu powietrza wentylacyjnego: jeden poziom pod sufitem w ilości 70 % a drugi na podłogą lub w podłodze w ilości 30 % powietrza wywiewanego. Ilość powietrza wentylacyjnego będzie na poszczególne przestrzenie odbywać się będzie regulatorami zmiennego przepływu sterowanymi z pomieszczenia instruktorów strzelania. Dla wyeliminowania potencjalnych martwych przestrzeni projektuje się skośną obudowę podciągów od strony stanowiska strzeleckiego. Rozmieszczenie kratek wentylacyjnych pokazano na rysunkach. Kanały wentylacyjne rozprowadzające będą prowadzone pod posadzką, zabezpieczone przed kulami. Centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła będzie zlokalizowana na zewnątrz budynku na poziomie terenu w bezpośredniej bliskości pomieszczenia strzelnicy w tzw. patio. Kanały wentylacyjne do pomieszczenia strzelnicy będą doprowadzone w kanałach podziemnych – tras kanałów. Nagrzewnica glikolowa w centrali wentylacyjnej będzie zasilana w energię cieplną z węzła cieplnego. Przewody wychodzące z węzła (stan istniejący o średnicy DN 40 mm dla istniejącej centrali wentylacyjnej) projektuje się przedłużyć do zasilania projektowanej centrali wentylacyjnej oraz dobrać i wykonać węzeł wymiennikowy woda/ glikol wraz z zabudową niezbędnego osprzętu instalacyjnego i pompy obiegowej.
Ponadto należy przewidzieć montaż 2 sztuk kamer AHD w obudowie kopułkowej w pomieszczeniu szczeliny, 3 sztuk kamer AHD w obudowie kopułkowej w ciągu komunikacyjnym prowadzącym do pom. strzelnicy oraz rejestrator wraz z dyskiem twardym i zasilacz zbiorczy do kamer w pomieszczeniu serwerowni. Pomiędzy kamerami a rejestratorem i zasilaczem należy ułożyć tory kablowe.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik 10 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 11 do SWZ. Przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w przedmiarze są orientacyjne i pomocnicze.
4) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu lub w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania
6) Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy.
7) Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SWZ.
8) Prace realizowane będą w czynnym obiekcie.
9) Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
10) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 11.05.2022 zbiórka o godzinie 10:00 w Recepcji Komendy Powiatowej w Olkuszu, ul. Jana Pawła II 32, 32-300 Olkusz.
Termin realizacji zamówienia:
a) termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – następnego dnia po przekazaniu terenu budowy;
b) wykonanie prac demontażowych i żelbetowych - nie później niż do dnia 31.08.2022r.,
c) wykonanie prac instalacyjnych montażowych wraz z dostawą i montażem centrali wentylacyjnej do dnia 15.11.2022 r.
d) termin realizacji pozostałych robót wykończeniowych: do 10.12.2022 roku .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 800 000,00 zł.
Cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza p[przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 872070 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1177451,12 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.