eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Mieroszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Mieroszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości

1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Mieroszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1825626a-5c22-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423676/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu „Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Mieroszów” zadanie zostało podzielone na 3 etapy:
Etap 1 - modernizacja oświetlenia ulicznego wymiana sodowych opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mieroszów na oprawy LED z inteligentnym systemem zarządzania oświetleniem obejmuje:
Dostawa, montaż, dopasowanie i uruchomienie inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią dla 359 sztuk punktów oświetleniowych
1. Modernizacji podlegać będzie 359 szt. punktów oświetleniowych na terenie Gminy Mieroszów.
2. Wymianie podlegać będzie 359 szt. punktów oświetleniowych poprzez wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy uliczne w technologii LED
3. Dobór nowych opraw LED należy przeprowadzić w sposób potwierdzający spełnienie wymogów aktualnej normę PN-EN 13201:2016. (szczegółowe informacje w Załączniku - Tabela doboru urządzeń). Lokalizacja punktów oświetleniowych do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
4. Wymianie podlegać będzie 225 sztuk wysięgników na istniejących słupach. Lokalizacja wysięgników do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
5. Modernizacja, dostosowanie do współpracy z systemem sterowania 21 szaf oświetleniowych.
6. Zamawiający wymaga aby łączna moc oferowanych opraw była nie większa niż 12.000,00 W.
7. Zamawiający wymaga aby średnia wydajność świetlna opraw będzie nie mniejsza niż 140 lm/W.
8. Zamawiający wymaga minimum gwarancji na dostarczone oprawy 7 lat.

Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w załączniku nr 1A – opis przedmiotu zamówienia dla wymiany opraw, który zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót, tabelę doboru opraw wraz z inwentaryzacją

Etap 2 - Budowa oświetlenia przy drodze powiatowej nr 3362D w Rybnicy Leśnej
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 3362D w Rybnicy Leśnej na końcowym odcinku dojazdowym do schroniska Andrzejówka wraz z oświetleniem dróg turystycznych w okolicach schroniska. Zakres obejmuje budowę 19 punktów oświetleniowych zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą Projekt Budowlany, Projekt Techniczny, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, Przedmiarem Robót. Stanowiącymi załącznik nr 1B do SWZ
Etap 3 - Budowa oświetlenia przy drodze gminnej ul. Radosna w Sokołowsku
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogi gminnej ul. Radosna w Sokołowsku. Zakres obejmuje budowę 11 punktów oświetleniowych zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą Projekt Budowlany, Projekt Techniczny, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, Przedmiarem Robót. Stanowiącymi załącznik nr 1C do SWZ

Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i montaż 3 tablic informacyjnych w związku z dofinansowaniem zadania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Tablicę należy wykonać zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Miejsca montażu tablic zostaną wskazane przez Zamawiającego.


Płatność za wykonanie zamówienia zostanie dokonana w formie dwóch płatności zgodnie z zapisami wzoru umowy.

Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej jeśli użyto znaków towarowych, patentów, lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1420370,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1742553,3 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1420370,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761578057

7.3.3) Ulica: Sportowa 1

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1420370,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.