eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Budowa dwóch odcinków drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój do osiedli domów jednorodzinnych oraz modernizacją chodnika wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch odcinków drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój do osiedli domów jednorodzinnych oraz modernizacją chodnika wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch odcinków drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój do osiedli domów jednorodzinnych oraz modernizacją chodnika wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-872ad542-c7b2-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032431/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modenizacja odcinka chodnika ul. Nad Potokiem wraz z przebudową wjzadów - II etap

1.1.4 Budowa odcinka drogi tymczasowej z płyt betonowych do osiedla domków jednorodzinnych przy ul. Głównej

1.1.13 Budowa odcinka drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie osiedla mieszkaniowego w ciągu ul. Wrzosowej w Kudowie-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141928/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zamówienia pn.: Budowa odcinka drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie osiedla mieszkaniowego w ciągu ul. Wrzosowej w Kudowie-Zdroju.
Przedmiot zamówienia polega na budowie drogi tymczasowej na części działki nr. 701/10 ob. Słone na odcinku ok. 190 m o szerokości 3,00m z nowych, nieużywanych płyt żelbetowych o wymiarach 3,00 x 1,50 x 0,15m ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego o frakcji 0/63mm (I klasa) o grubości 10cm w osi docelowej drogi. Poziom ułożonych płyt winien odpowiadać poziomowi nawierzchni docelowej projektowanej drogi oraz wysokości ułożonej istniejącej drogi z płyt betonowych. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia -zał. graf nr 1 do OPZ.
W ramach zadania Wykonawca dostarczy i dokona montażu płyt betonowych zgodnie z założeniami Zamawiającego.
UWAGA:
1) Zakres robót budowlanych nie obejmuje wykonania wszystkich prac ujętych w dokumentacji technicznej związanych z budową drogi, a jedynie prace ziemne- makroniwelację terenu oraz budowę tymczasowej drogi dojazdowej z nowych, nieużywanych, prefabrykowanych płyt żelbetonowych o wymiarach 3,00x1,50x0,15m.
2) Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia przebiegu drogi.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących elementów robót:
I. Roboty ziemne.
1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych
2. Usunięcie warstwy ziemi o gr. 15 cm (humusu)
3. Wywóz urobku z korytowania na odl. do 5 km wraz z utylizacja urobku
II. Droga tymczasowa z płyt betonowych.
1. Wykonanie podbudów z kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm (I klasa) o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem mechanicznym.
2. Ułożenie nawierzchni z nowych płyt betonowych pełnych z zamuleniem spoin piaskiem.
3. Wykonanie (uzupełnienie urobkiem) niwelacji różnicy wysokości nowych ułożonych płyt betonowych względem wysokości gruntu od 5 do 10 cm.
4. Dodatkowo:
­ na skrzyżowaniu układanej drogi tymczasowej, Wykonawca wykona poszerzenia z dodatkowych 4 szt. płyt betonowych dla bezpiecznego wykonania manewru w lewo i w prawo przez uczestników ruchu drogowego w tej samej technologii.
­ na skrzyżowaniu istniejącej drogi tymczasowej, Wykonawca wykona poszerzenia z dodatkowych 2 szt. płyt betonowych dla bezpiecznego wykonania manewru w lewo i w prawo przez uczestników ruchu drogowego w tej samej technologii. Zamawiający wskaże miejsce wykonania poszerzenia -zał. graf. nr 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, załączniki graficzne, plik OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, istotne postanowienia umowy przedmiar robót, które zostały umieszczone w paczce dokumentów pn. „1. Przedmiot zamówienia – Część nr 1 zamówienia…” w wersji elektronicznej do SWZ w formacie ZIP, zawierającej:
1) Załącznik nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dot. część nr 1 - . Plik zawierający dokumentację projektową oraz załączniki graficzne i dodatkowe wymagania zamawiającego w pliku OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy odnoszące się do niniejszej części zamówienia.
2) Załącznik nr 2.1 do SWZ – STWIORB dot. część nr 1. Plik zawierający skompresowane dokumenty odnoszące się do niniejszej części zamówienia,
3) Załącznik nr 3.1 do SWZ – Istotne postanowienia umowy (Wzór umowy). -. część nr 1. Plik zawierający istotne postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 152592,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zamówienia: pn. Budowa odcinka drogi tymczasowej z płyt betonowych do osiedla domków jednorodzinnych przy ul. Głównej (za rzeką) w Kudowie-Zdroju.
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi tymczasowej na części działki nr 249 ob. Zakrze na odcinku 150m o szerokości 3,00m z nowych, nieużywanych płyt żelbetowych o wymiarach 3,00 x 1,50 x 0,15m ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm (I klasa) o grubości 10cm. Płyt betonowe należy układać wzdłuż lewej granicy pasa drogowego (działka nr. 249). Poziom ułożonych płyt winien odpowiadać poziomowi istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na ul. Głównej. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia -zał. graf nr 2 do OPZ.
W ramach zadania Wykonawca dostarczy i dokona montażu płyt betonowych zgodnie z założeniami Zamawiającego.
UWAGA:
Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia przebiegu drogi.
Zakres obejmuje wykonanie w szczególności robót:
I. Roboty ziemne.
1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych
2. Usunięcie warstwy ziemi o gr. 15 cm (humusu)
3. Wywóz urobku z korytowania na odl. do 5 km wraz z utylizacją urobku
II. Droga tymczasowa z płyt betonowych.
1. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm (I klasa) o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem mechanicznym.
2. Ułożenie nawierzchni z nowych płyt betonowych pełnych z zamuleniem spoin piaskiem.
3. Wykonanie (uzupełnienie urobkiem) niwelacji różnicy wysokości nowych ułożonych płyt betonowych względem wysokości gruntu od 5 do 10 cm.
4. Dodatkowo na dwóch skrzyżowaniach układanej drogi tymczasowej (działki nr 235, 240 ob. Zakrze), Wykonawca wykona zjazdy z dodatkowych płyt betonowych (po 4 szt. na każdym skrzyżowaniu) dla bezpiecznego wykonania manewrów przez uczestników ruchu drogowego w tej samej technologii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, załączniki graficzne, plik OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, istotne postanowienia umowy przedmiar robót, które zostały umieszczone w paczce dokumentów pn. „2. Przedmiot zamówienia – Część nr 2 zamówienia…” w wersji elektronicznej do SWZ w formacie ZIP, zawierającej:
1) Załącznik nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dot. część nr 2 - . Plik zawierający dokumentację projektową oraz załączniki graficzne i dodatkowe wymagania zamawiającego w pliku OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy odnoszące się do niniejszej części zamówienia.
2) Załącznik nr 2.2 do SWZ – STWIORB dot. część nr 2. Plik zawierający skompresowane dokumenty odnoszące się do niniejszej części zamówienia ,
3) Załącznik nr 3.2 do SWZ – Istotne postanowienia umowy (Wzór umowy). -. część nr 2. Plik zawierający istotne postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 121432,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zamówienia pn: Modernizacja odcinka chodnika dla pieszych wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju.

Przedmiotem zamówienia polega na wykonaniu modernizacji odcinka chodnika dla pieszych z kostki betonowej prostokątnej wraz przebudową wjazdów i dojść do posesji na ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju dz. nr 62, obręb Zakrze o długości 118 m i szerokości 1,5 m. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia zał. graf. nr 3 do OPZ.
Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
1. Ustawienie w rejonie wykonywania prac odpowiedniego oznakowania zapewniającego bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pracownikom wykonującym prace,
2. Transport materiału i maszyn Wykonawcy na miejsce wykonania zadania.
3. Mechaniczne usuniecie istniejącego zniszczonego chodnika dla pieszych wraz z zagospodarowaniem urobku.
4. Mechaniczne wykonanie koryta z zagospodarowaniem urobku wraz z odcięciem piłą mechaniczną nawierzchni asfaltowej.
5. Ułożenie chodnika dla pieszych z kostki betonowej prostokątnej szarej na podbudowie z kruszywa łamanego (0/31,5) o gr. 10 cm wraz z ułożeniem krawężników i obrzeży betonowych.
6. Ułożenie dojść do posesji z kostki betonowej prostokątnej szarej na podbudowie z kruszywa łamanego (0/31,5) o gr. 10 cm wraz z ułożeniem obrzeży betonowych.
7. Wykonanie zjazdów z kostki betonowej czerwonej na podbudowie z kruszywa łamanego (0/31,5) o gr. 20 cm wraz z ułożeniem krawężników betonowych.
8. Niwelacja wysokości istniejących włazów studni kanalizacyjnej- 3 szt., pokryw zaworów gazowych – 3 szt. na modernizowanym odcinku chodnika dla pieszych.
9. Uzupełnienie mieszanką asfaltową ubytków wzdłuż wykonanego nowego chodnika.
10. Uzupełnienie ubytków ziemi i zasianie trawy.
11. Usunięcie oznakowania wraz uporządkowaniem terenu budowy.
Modernizowany chodnik dla pieszych należy dostosować wysokością do istniejących chodników.
W miejscach wjazdów indywidualnych należy wykonać obniżenie krawężników oraz dostosować wysokość nowych wjazdów do istniejących bram wjazdowych prywatnych posesji. Dojścia do prywatnych posesji należy dostosować do wysokości istniejących bram wejściowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, załączniki graficzne, plik OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, istotne postanowienia umowy przedmiar robót, które zostały umieszczone w paczce dokumentów pn. „3. Przedmiot zamówienia – Część nr 3 zamówienia…” w wersji elektronicznej do SWZ w formacie ZIP, zawierającej:
1) Załącznik nr 1.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dot. część nr 3 - . Plik zawierający dokumentację projektową oraz załączniki graficzne i dodatkowe wymagania zamawiającego w pliku OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy odnoszące się do niniejszej części zamówienia.
2) Załącznik nr 2.3 do SWZ – STWIORB dot. część nr 3. Plik zawierający skompresowane dokumenty odnoszące się do niniejszej części zamówienia,
3) Załącznik nr 3.3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy (Wzór umowy). - część nr 3. Plik zawierający istotne postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 95758,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170728,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170728,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170728,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENATA KRĘŻEL FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA „KRĘŻEL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769

7.3.3) Ulica: UL. SIKORSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: ŚCINAWKA ŚREDNIA

7.3.5) Kod pocztowy: 57-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170728,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136092,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136092,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136092,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENATA KRĘŻEL FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA „KRĘŻEL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769

7.3.3) Ulica: SIKORSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: ŚCINAWKA ŚREDNIA

7.3.5) Kod pocztowy: 57-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136092,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91470,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91470,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91470,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENATA KRĘŻEL FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA „KRĘŻEL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769

7.3.3) Ulica: SIKORSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: ŚCINAWKA ŚREDNIA

7.3.5) Kod pocztowy: 57-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91470,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.