Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00157733/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871132388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małomłyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 4622939
1.5.8.) Numer faksu: 56 4622939
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprgrudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprgrudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pcprgrudziadz.rbip.mojregion.info1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-633e90b1-03f8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00140430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo–wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu pn. „Rodzina w Centrum 3”...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt parnerski pn. "Rodzina w Centrum 3" realizowany w ramach Osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP na lata 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157733/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.PS.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18508,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci, w wymiarze 6 godzin każde spotkanie.
Spotkania będą miały na celu propagowanie idei rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej, zwiększenie wiedzy lokalnej społeczności na temat potrzeby deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej oraz potrzeb dzieci pozbawionych opieki i wychowania w rodzinach naturalnych.
Spotkania będą adresowane m.in. do rodzin zastępczych, kandydatów do pełnienia funkcji rodzin zastępczych lub prowadzenia rodzinnych domów dziecka, organizacji pozarządowych działających w obszarze wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, instytucji wspierających rodziny i dzieci oraz osób zainteresowanych tematyką rodzicielstwa zastępczego.
Ramowy program spotkań obejmuje:
I spotkanie:
temat: „ Problemy i wyzwania wychowawcze XXI wieku”
Blok 1. Kryzys wychowania w rodzinie i jego kluczowe przyczyny;
Blok 2. Trudne emocje a trudne zachowania
Blok 3. Wyzwania stojące przed rodzicem zastępczym
II spotkanie:
temat: „ Jak wspierać indywidualny rozwój dziecka?”
Blok 1. Relacja rodzic – dziecko w pierwszych latach życia;
Blok 2. Problemy wieku szkolnego – gdzie szukać pomocy?
Blok 3. Rodzina zastępcza – szanse i wyzwania;
W każdym spotkaniu weźmie udział maksymalnie 60 osób a za rekrutację uczestników każdego ze spotkań odpowiedzialny jest Zamawiający.
Spotkania zostaną przeprowadzone w okresie wrzesień ( po popisaniu umowy)- listopad 2021 r. ( I spotkanie), maj- 24 czerwiec 2022 r.- ( II spotkanie) w dzień roboczy poniedziałek – czwartek, w godzinach 9.00 -15.00.
Spotkania zostaną zorganizowane i przeprowadzone w jednej z poniższych wersji realizacji tj:
- wersja nr 1 ( forma stacjonarna w bezpośrednim kontakcie eksperta prowadzącego spotkanie z uczestnikami spotkania)
- wersja nr 2 ( forma zdalna/ on-line z wykorzystaniem teleinformatycznych środków łączności np. platformy szkoleniowej)
Podstawę wyboru realizacji usługi w wersji nr 2 mogą stanowić wyłącznie okoliczności wynikające z panującej sytuacji epidemiologicznej w kraju, w tym z obowiązujących w czasie realizacji usługi obostrzeń, które będą uniemożliwiały wykonanie usługi w wersji nr 1.
Wykonawca powinien zapewnić również odpowiednią salę oraz zapewnić catering ( w wersji nr 1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA GOSPODARCZA PRO EUROPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871643976
7.3.3) Ulica: WARSZAWSKA 4 LOK. 7
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-24INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica z podziałem na części" Usługi społeczne.
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.