Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00179333/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gkostrow.pl/category/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86deeaa7-dd0e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OUTiZP.260.07.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanych przez Zamawiającego obiektów według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego kruszyw według szacunkowego zużycia:
1. piasek (0-2mm) - 1.500 ton,
Piasek 0-2 kruszywo naturalne - kruszywo do betonu. Kruszywo do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Materiał musi posiadać deklarację właściwości użytkowych zgodnych z normą zharmonizowaną.
2. mieszanka żwiru kruszonego 0-31,5mm – 1.850 ton C50/30
Mieszanka żwiru kruszonego 0-31,5mm kruszywo stosowane w obiektach budowlanych oraz powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Materiał musi posiadać deklarację właściwości użytkowych zgodnych z normą zharmonizowaną oraz procentową zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej C50/30.
3. żwir drogowy do naprawy nawierzchni dróg gruntowych – 900 ton,
4. piasek (przeznaczony do zagęszczenia - poniżej 1mm) – 1.500 ton
Odbiór zamówienia zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ zatwierdzonym przez Zamawiającego wskazującym faktycznie dostarczone ilości kruszyw, będący podstawą do wystawienia faktury przez Dostawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia dostaw w zależności od rzeczywistych potrzeb.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALTRANS Paweł Śledziewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591320466
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 128
7.3.4) Miejscowość: Komorowo
7.3.5) Kod pocztowy: 07-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PAWEŁ ŚLEDZIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PAWEŁ ŚLEDZIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 15 01 02 i folii pochodzących z ZUOK w Starym Lubiejewie
- Dostawa oraz montaż jednostki grzewczo - chłodniczej SPA-4 firmy VBW Engineering (wraz z utylizacją starej)
- Odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego.
- Remont kotła wodnego WR 5 Nr 2 (postępowanie powtórzone)
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i środków ochrony osobistej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
- Dostawa kruszyw na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa kruszywa do remontu dróg gruntowych na terenie Gminy Zapolice
- Dostawa Kruszyw
- Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego wraz z rozładunkiem do leśnictw Nadleśnictwa Wołów w roku 2024
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.