eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Wdrożenie systemu EZD w PCPR w Ostródzie oraz w ZDP w Ostródzie w ramach projektu "Cyfrowy Powiat"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie systemu EZD w PCPR w Ostródzie oraz w ZDP w Ostródzie w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e13db9b-c4a3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożenie systemu EZD w PCPR w Ostródzie oraz w ZDP w Ostródzie w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e13db9b-c4a3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053754/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa wykonania i wdrożenia systemu EZD dla Zarządu Dróg Powiatowych i sytsemu EZD dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. W ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa "Cyfrowy Powiat".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Cyfrowy Powiat" Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU; Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141148

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AN.272.14.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (dalej EZD) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie (dalej PCPR) oraz w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ostródzie (dalej ZDP) w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”, w zakresie:
Część 1 – Wdrożenie systemu EZD w PCPR w Ostródzie oraz w ZDP w Ostródzie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4a do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3a do SWZ).
2. Usługa obejmuje swoim zakresem opracowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (dalej EZD), który umożliwi wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych;
2) Zamawiający wymaga aby realizowane przez Wykonawcę prace prowadzone były w podziale na niżej wymienione etapy:
a) etap I – przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej wraz z przedstawieniem koncepcji, w tym graficznej portalu do akceptacji Zamawiającego w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy;
b) etap II – opracowanie, dostarczenie i wdrożenie opracowanego systemu w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy;
c) etap III – parametryzacja systemu oraz szkolenia dla pracowników Zamawiającego w ilości odpowiadającej liczbie osób, które będą wykorzystywały system, w terminie 20 dni po wdrożeniu systemu, zgodnie z postanowieniami określonymi w rozdziale II pkt 43 opisu przedmiotu zamowienia (zał. nr 4a do SWZ).
3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu wersji testowej systemu EZD. Udostępnienie wersji testowej EZD nastąpi po zakończeniu etapu II, wraz z przystąpieniem Wykonawcy do realizacji etapu III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72212900-8 - Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (dalej EZD) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie (dalej PCPR) oraz w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ostródzie (dalej ZDP) w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”, w zakresie:
części 2 – Dostawa oprogramowania do backupu środowiska wirtualnego oraz szkolenie dla dwóch administratorów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4b do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3b do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Dostawę oprogramowania spełniającego wymagania określone w załączniku nr 4b do SWZ, w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający posiada środowisko wirtualne oparte na systemie VMware vSphere 7 Essentials Plus Kit, środowisko wyposażone jest w macierz dyskową oraz trzy hosty, każdy z hostów posiada dwa ośmiordzeniowe procesory. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na oprogramowanie do backupu umożliwiające archiwizację nie mniej niż 15 maszyn wirtualnych uruchomionych na wyżej wymienionej infrastrukturze. Licencja wieczysta, wsparcie techniczne w okresie rękojmi i gwarancji oraz dostęp do aktualizacji do dnia 6 października 2023 roku.
2) Przeprowadzenie zdalnego szkolenia w języku polskim dla dwóch pracowników Zamawiającego, z wdrożenia, konfiguracji oraz administracji zaoferowanym w niniejszym postępowaniu oprogramowaniem, w terminie 30 dni, po dostarczeniu przez Wykonawcę i protokolarnym odbiorze oprogramowania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 10319,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (dalej EZD) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie (dalej PCPR) oraz w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ostródzie (dalej ZDP) w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”, w zakresie:
części 3 – Rozbudowa systemu antywirusowego oraz szkolenie dla dwóch administratorów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dalej OPZ (zał. nr 4c do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3c do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Podniesienie aktualnie użytkowanego przez Zamawiającego oprogramowania do wersji ESET PROTECT Entry ON-PREM lub dostarczenie oprogramowania antywirusowego spełniającego wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4c do SWZ) zwanego dalej systemem lub oprogramowaniem, w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający posiada licencję na 150 stanowisk systemu ESET Endpoint Antivirus (identyfikator publiczny 333-UTU-HPM). Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa użytkowanego systemu antywirusowego o nowe funkcjonalności. Zamawiający wymaga:
a) dostarczenia licencji na okres od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia do dnia upływu okresu gwarancji, o którym mowa w § 3 SWZ ust. 5 pkt 1;
b) wsparcia technicznego w okresie rękojmi i gwarancji;
c) prawa do aktualizacji (subskrypcji) oprogramowania do dnia 6 października 2023 roku.

2) Zdalne szkolenie w języku polskim dla dwóch pracowników Zamawiającego z wdrożenia, konfiguracji oraz administracji zaoferowanym w niniejszym postępowaniu oprogramowaniem, w terminie 30 dni po dostarczeniu przez Wykonawcę i protokolarnym odbiorze oprogramowania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 10320,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49458,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55033,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55033,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADKOM SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221508925

7.3.3) Ulica: ALEJA ZWYCIĘSTWA 96/98

7.3.4) Miejscowość: GDYNIA

7.3.5) Kod pocztowy: 81-451

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55033,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie części 2 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6519,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6580,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6519,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa System Białobrzeski Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870008611

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego nr 15A/89

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6519,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.