eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości - wyp. warszt, audio, mikroskopy, drukarki 3D, robot programowalny i laptopy.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości – wyp. warszt, audio, mikroskopy, drukarki 3D, robot programowalny i laptopy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978063144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52 ul. Piaskowa

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 27 69

1.5.8.) Numer faksu: 68 385 27 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs3-sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs3-sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zs.bip.sulechow.pl/bipkod/006

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości – wyp. warszt, audio, mikroskopy, drukarki 3D, robot programowalny i laptopy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63fd5a7c-b572-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279315/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111255/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP3.DG.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70882,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 2 zadania tj.:
1) ZADANIE I, w tym:
a) drewno
b) taker
c) zszywki do takera
d) zasilacz warsztatowy

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.
3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole.
7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.
8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy
w stosunku do wartości przedmiotu umowy.
16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
17. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03410000-7 - Drewno

30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie

30197320-5 - Zszywacze

44191100-6 - Sklejka

4.5.5.) Wartość części: 4008,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 2 zadania tj.:
1) ZADANIE I, w tym:
a) drewno
b) taker
c) zszywki do takera
d) zasilacz warsztatowy
2) ZADANIE II, w tym:
a) Mikroskop cyfrowy
b) Wzmacniacz/amplituner wraz z głośnikami
c) Drukarka 3D
d) Filament
e) Elektronika - zestaw
f) Robot programowalny
g) Skaner 3D
h) Laptop
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.
3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole.
7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.
8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy
w stosunku do wartości przedmiotu umowy.
16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
17. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

38510000-3 - Mikroskopy

38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 66873,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5474,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8093,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5474,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650112537

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 2

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5474,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76481,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81128,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76481,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REMI s.c. Jacek Łyżwiński Renata Toepler- Łyżwińska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REMI s.c. Jacek Łyżwiński Renata Toepler- Łyżwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142097943

7.3.3) Ulica: ul. Szafarzy 71

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-445

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76481,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.