eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie inwentaryzacji 2 budynków mieszkalnych oraz 1 kompleksu budynków garażowych położonych w Lublinie - III części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji 2 budynków mieszkalnych oraz 1 kompleksu budynków garażowych położonych w Lublinie - III części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aed8a63e-7981-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie inwentaryzacji 2 budynków mieszkalnych oraz 1 kompleksu budynków garażowych położonych w Lublinie - III części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aed8a63e-7981-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/63/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wyceny, inwentaryzacje i opinie dotyczące nieruchomości, ruchomości, nakładów, budowli i środków trwałych stanowiących własność lub współwłasność Gminy Lublin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.77.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18022,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie, w oparciu o normę PN-ISO 9836, inwentaryzacji 3 budynków garażowych, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako budynki nr 6_26/4;1 o powierzchni zabudowy 233 m², nr 6_26/4;2 o powierzchni zabudowy 211 m² oraz nr 6_26/4;3
o powierzchni zabudowy 234 m², w skład których wchodzą łącznie 33 garaże (zgodnie
z informacją z kartoteki budynków), zlokalizowanych na działkach ewidencyjnych oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków:
1) nr 26/4 (obr. 36, ark. 6) o powierzchni 0.1367 ha, położonej w Lublinie przy
ul. Lipowej 17,
2) nr 120 (obr. 36, ark. 6) o powierzchni 0.1236 ha, położonej w Lublinie przy
ul. Rowerowej /droga/,
3) nr 27/1 (obr. 36, ark. 6) o powierzchni 0.0033 ha, położonej w Lublinie przy
ul. Lipowej 17.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 5878,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie, w oparciu o normę PN-70/B-02365, inwentaryzacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Lublinie przy ul. Kazimierza Dulęby 10 na działce ewidencyjnej nr 8/14 (obr. 16, ark. 4) o powierzchni 0.0216 ha.
2. Budynek, o którym mowa w ust. 1, zgodnie z informacją uzyskaną od zarządcy, ma powierzchnię całkowitą 871,68 m², posiada 3 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnację podziemną, znajduje się w nim 9 wyodrębnionych lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej 463,78 m² oraz nieużytkowane poddasze (strych) o wysokości od 0,98 m do 2,06 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 7557,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie, w oparciu o normę PN-70/B-02365, inwentaryzacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Lublinie przy ul. Konopnickiej 4 na działce ewidencyjnej
nr 104 (obr. 36, ark. 6) o powierzchni 0.0455 ha.
2. Budynek, o którym mowa w ust. 1, zgodnie z informacją z kartoteki budynków, posiada
3 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnację podziemną, zaś zgodnie z informacją uzyskaną od zarządcy w budynku znajduje się 6 lokali mieszkalnych wyodrębnionych, 4 lokale mieszkalne niewyodrębnione, 2 lokale użytkowe niewyodrębnione oraz 10 piwnic – łączna powierzchnia użytkowa tych pomieszczeń wynosi 529,08 m².

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.5.) Wartość części: 4587,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genius Loci Maciej Smaga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0601666993

7.3.3) Ulica: Willowa

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-819

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genius Loci Maciej Smaga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061666993

7.3.3) Ulica: Willowa

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-819

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4870,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4870,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAG Magdalena Tokarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360620637

7.3.3) Ulica: Zielone Wzórze

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4870,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji dla części I - III: 45 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.