eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Kompleksowa termomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego budynku biurowo-magazynowego przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu".



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa termomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego budynku biurowo-magazynowego przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270198636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 53

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 / 672 34 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkzawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8d699cc-992b-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odpady

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa termomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego budynku biurowo-magazynowego przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8d699cc-992b-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Katowicach.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.TP-01/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2489389,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa termomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego budynku biurowo-magazynowego przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu.

2. Stan istniejący:
Istniejący budynek przemysłowy (produkcyjno – magazynowy) o prostej formie.
Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony.
Stropodach budynku płaski z odwodnieniem zewnętrznym.


3. Stan projektowany:
- przebudowa budynku poprzez nowe rozmieszczenie pomieszczeń,
- przebudowa elewacji poprzez nowe rozmieszczenie stolarki zewn.,
-przebudowa dachu poprzez zmniejszenie świetlika dachowego,
-ocieplenie budynku tj. ścian zewnętrznych oraz stropodachu.
-remont wewnętrznych instalacji w budynku użytkowanym:
- wodociągowej,
- kanalizacji sanitarnej,
- centralnego ogrzewania.
- zewnętrzna instalacja elektryczna.

W wyniku przebudowy „otwarta” zostanie przestrzeń w części produkcyjnomagazynowej
co umożliwi lepsze rozplanowanie funkcjonalne techn.pracy zakładu.. Podłużne ściany wyposażone będą w naturalne doświetlenie w postaci okien oraz luksferow. Nad częścią produkcyjno – magazynową w dachu znajduje się dodat. doświetlenie w postaci świetlika dachowego. Dwa wejścia główne do zakładu na elewacji płd.-zach. osobne dla mężczyzny oraz kobiet i osób niepełnosprawnych.
Wejścia główne posiadają wiatrołapy wytw. z nieużytkowanych klatek schodowych (druga kondygnacja w budynku jest wyłączona z użytkowania). Poziom wejść do budynku znajduje się do 2cm powyżej poz. przyległego terenu.
Osoby niepełnosprawne mają zapewniony dostęp do budynku.
Zaplecze socjalno – biurowe stanowi integralną część zakładu i jest powiązane z nim funkcjonalnie.
W części centralnej budynku na parterze wyk. zostanie także kotłownia na pellet oraz przyległy skład podręczny opału..

3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
3.1. Branżę konstrukcyjną:
1) Prace rozbiórkowe.
2) Remont elementów stalowych.
3) Przebudowa wnętrza budynku:
- Prace murarskie.
- Wykonanie nowych otworów drzwiowych.
- Prace budowlane.
4) Przebudowa elewacji budynku:
- Prace murarskie.
- Wykonanie rdzeni żelbetowych.
- Wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych.
5) Przebudowa i remont świetlika dachowego.
6) Konserwacja kondygnacji nieużytkowej.
7) Remont drabiny stalowej – elewacja płn.-zach.
8) Ocieplenie budynku:
- Prace przygotowawcze.
9) Wymiana stolarki / ślusarki zewnętrznej:
- Demontaż istniejącej stolarki zewnętrznej.
- Montaż nowej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej.
- Montaż luksferów z przekładką termiczną.
- Montaż bram.
- Prace wykończeniowe wewnętrzne.
10) Ocieplenie stropodachu:
- Ocieplenie stropodachu styropapą.
- Nadbudowanie i ocieplenie ścian attykowych.
- Przygotowanie podłoża.
- Montaż okapu.
- Wykonanie izolacji stropodachu.
- Montaż nasad kominowych.
- Montaż kominków wentylujących pokrycie.
- Montaż obróbek blacharskich.
11) Ocieplenie ścian budynku:
- Gruntowanie powierzchni.
- Izolacja przeciwwilgociowa.
- Zaprawa klejąca.
- Izolacja cieplna:
- Płyty styropianowe:
- Wełna mineralna.
- Wełna mineralna
-Zbrojenie.
- Powłoka pośrednia.
12) Masa tynkarska:
- Cokół oraz strefa wejściowa
- Ściana powyżej cokołu.
13) Technologia postępowania przy wykonaniu ocieplenia.
14) Prace przygotowawcze.
15) Przygotowanie masy klejącej.
16) Przyklejenie płyt termoizolacji.
17) Wykonywanie warstwy zbrojącej:
- Zbrojenie strefy wzmocnionej.
- Zbrojenie narożników okien.
- Zbrojenie powierzchni elewacji.
18) Ocieplenia w miejscach szczególnych:
- Ściana w strefie cokołu.
- Narożniki.
-Ościeża okienne i drzwiowe.
- Instalacja odgromowa.
- Kratki wentylacyjne.
19) Wykonanie warstwy pośredniej:
- Wykonanie wyprawy elewacyjnej.
20) Montaż zadaszeń wejść.
21) Montaż rynien i rur spustowych.
22) Montaż kratki wentylacyjnej.
23) Wykonanie nowych obróbek blacharskich.
24) Montaż oświetlenia zewnętrznego.
25) Elementy zewnętrzne.
26) Prace końcowe.

3.2. Branżę sanitarną:
1) Instalacja wodna:
Doprowadzenie wody zimnej do budynku istniejące z istniejącego przyłącza wodociągowego.
2) Instalacja kanalizacji sanitarnej:
Odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynku za pomocą instalacji wewnętrznej podłączonej do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej.
3) Wentylacja grawitacyjna:
W części pomieszczeń projektowane jest wykonanie nowych kominów wentylacji grawitacyjnej.
4) Instalacja c.o.:
 Kotłownia na paliwo stałe:
Dla zasilania instalacji grzewczych w obiekcie projektuje się kotłownię na paliwo stałe (pellety) o mocy nominalnej ok. 60 kW, zlokalizowaną na parterze budynku w miejscu po zlikwidowanej kotłowni.
 Instalacja centralnego ogrzewania:
Dla pokrycia strat ciepła pomieszczeń w budynku, przy założonych temperaturach wynikających z obowiązujących przepisow, przewiduje się ogrzewanie wodne pompowe systemu dwururowego.

3.3. Instalację elektryczną:
1) Zasilanie elektryczne obiektu:
Dla potrzeb zasilania przewiduje się wykorzystanie dotychczasowego zasilania poprzez przyłącz napowietrzny do budynku.
2) Tablica pożarowego wyłącznika prądu:
Dla całości obiektu przewidziano zabudowę na elewacji tablicy głównego wyłącznika prądu. Tablica zostanie dostarczona w wykonaniu zewnętrznym odporna na działanie warunków atmosferycznych oraz środków gaśniczych.
3) Pośredniczące tablice elektryczne:
Zastosowane na obiekcie tablice elektryczne należy dostarczyć jako dostosowane do instalacji aparatury elektrycznej w wykonaniu modułowym.
4) Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne:
Ze względu na charakter obiektu przewidziano instalację oświetlenia awaryjnego.
5) Oświetlenie awaryjne:
Na obiekcie przewiduje się zastosowanie opraw oświetleniowych typu LED.
6) Instalacja gniazd wtyczkowych 230V.
7) Ochrona przeciwporażeniowa .
8) Instalacje wyrównawcze.
9) Bilans mocy.

4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, spec. techn.wykonania i odbioru robót bud. oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią zał. do SWZ.

5. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zam., dokumentacją proj. oraz spec. tech.wykonania i odbioru robót.

6. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.

7. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zam. na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego.

8. Okres rękojmi na przedmiot zam. wynosi 5 lat.

9. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Z. wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezp.związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezp. wynikające z zał. do SWZ przedmiaru robót (t.j. roboty konstrukcyjne, roboty sanitarne, roboty elektryczne), były. wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał W., podw. lub dalszy podw. (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dot.osób: kierujących budową, wyk. usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządz. lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Z. bądź W..
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Z. oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szcz. okr. w PPU stanowiącymi zał. nr 4 do SWZ.

10. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Katowicach.

11. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełn.zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Dostęp do budynku dla osób niepełn. jest umożliwiony. Drzwi wejściowe znajdować się będą do 2cm powyżej poz. przyległego terenu. Zaplecze socjalno – biurowe stanowi integralną część zakładu i jest powiązane z nim funkcjonalnie. W części socjalnej - szatnia dla kobiet i osób niepełnosprawnych. umywalkę. W toalecie zamontowane zostaną także poręcze stalowe dla osób niepełnospr. (...)
Ze wzgl. Na ogr. Ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261320-3 - Kładzenie rynien

44423200-3 - Drabiny

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

44115710-9 - Daszki

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2956106,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2956106,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArBud Arkadiusz Pala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491837573

7.3.3) Ulica: Zrębice Pierwsze, ul. Główna 72,

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2956106,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.