Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013674/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług transportowych wraz z utylizacją odpadów dla potrzeb Zamawiającego w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomościgda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d55bec1b-ab92-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług transportowych wraz z utylizacją odpadów dla potrzeb Zamawiającego w roku 2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d55bec1b-ab92-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060126/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Wykonywanie usług transportowych w zakresie przeprowadzek oraz wywozu nieczystości z obiektów gminnych w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.1.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 624050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie opróżniania z nieczystości z opuszczonych lokali użytkowych, lokali mieszkalnych, piwnic, strychów, komórek gospodarczych (po zmarłych użytkownikach, lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów itp.) oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, pozostałości w lokalach po pożarze, zalaniu itp. w tym wywozu wszelkich innych nieczystości i odpadów np. budowlanych i poremontowych (futryny, drzwi, okna, tynki, cegły itp.) znajdujących się we wskazanych do opróżnienia lokalach i innych pomieszczeniach na Obszarze Administracyjnym nr 1 i nr 2;- świadczenie usług przez 4 ładowaczy przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton;
- wywóz nieczystości i odpadów pochodzących z realizacji usługi na miejskie wysypisko lub innego podmiotu/podmiotów posiadających stosowne zezwolenia w zakresie odbioru, zbierania bądź przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,
- ilość godzin przewidziana dla danej usługi 1000,
- dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji Zasobu lub osoby przez niego upoważnione.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 280000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie opróżniania z nieczystości opuszczonych lokali użytkowych, lokali mieszkalnych, piwnic, strychów, komórek gospodarczych (po zmarłych użytkownikach, lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów itp.) oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, pozostałości w lokalach po pożarze, zalaniu itp. w tym wywozu wszelkich innych nieczystości i odpadów np. budowlanych i poremontowych (futryny, drzwi, okna, tynki, cegły itp.) znajdujących się we wskazanych do opróżnienia lokalach i innych pomieszczeniach na Obszarze Administracyjnym nr 3 i nr 4;-świadczenie usług przez 4 ładowaczy przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton;
- wywóz nieczystości i odpadów pochodzących z realizacji usługi na miejskie wysypisko lub innego podmiotu/podmiotów posiadających stosowne zezwolenia w zakresie odbioru, zbierania bądź przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,
- ilość godzin przewidziana dla danej usługi 1000,
- dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji Zasobu lub osoby przez niego upoważnione.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 280000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie oczyszczania ręcznego i mechanicznego lokali oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w tym przynależnych do nich balkonów, parapetów, daszków itp. z odchodów gołębi i innych zanieczyszczeń, usuwania martwych gołębi i innych ptaków, usuwania zabrudzonych odchodami i innymi zanieczyszczeniami przedmiotów oraz rzeczy.- świadczenie usługi przez 4 pracowników w pierwszym etapie mechanicznie, a następnie doczyszczanie „na mokro” zabrudzonych powierzchni) przy użyciu specjalistycznych preparatów czyszczących i bakteriobójczych do usuwania tego rodzaju zabrudzeń oraz wywóz przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton;
- wywozu odpadów na miejskie wysypisko lub innego podmiotu/podmiotów posiadających stosowne zezwolenia w zakresie odbioru, zbierania bądź przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,
- ilość godzin przewidziana dla danej usługi 305,
- dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji Zasobu lub osoby przez niego upoważnione.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 78781,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany "BROMIX" Sp. j Mirosław Kaszuba i Sławomir Kaszuba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002860310
7.3.3) Ulica: Spokojna 33
7.3.4) Miejscowość: Straszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany "BROMIX" Sp. j Mirosław Kaszuba i Sławomir Kaszuba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002860310
7.3.3) Ulica: Spokojna 33
7.3.4) Miejscowość: Straszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-07 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73529,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97539,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73529,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RECO Rajmund Górak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060218070
7.3.3) Ulica: Dąbka 19/9
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73529,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- DOSTAWA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW EKSPLOATOWANYCH PRZEZ POLICJĘ W WOJ. POMORSKIM
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrębie dojść do szkół zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogalińska
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór odpadów medycznych z Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu zgodnie z podanymi lokalizacjami.
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOSCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z PUNKTÓW ODBIORÓW NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.