eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja badania jakościowego "Badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych użytkowników aplikacji z zakresu automatycznego wspomagania działów i przedsiębiorstw z obszaru HR"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja badania jakościowego „Badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych użytkowników aplikacji z zakresu automatycznego wspomagania działów i przedsiębiorstw z obszaru HR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja badania jakościowego „Badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych użytkowników aplikacji z zakresu automatycznego wspomagania działów i przedsiębiorstw z obszaru HR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6de1797-d1c7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155250/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48160,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji badania jakościowego „Badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych użytkowników aplikacji z zakresu automatycznego wspomagania działów i przedsiębiorstw z obszaru HR” (dalej: badanie). Badanie zostanie przeprowadzone przez Instytut Badań Edukacyjnych (IBE) w ramach realizacji projektu systemowego „Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Badanie zostanie zrealizowane metodą jakościową i przy wykorzystaniu jakościowych technik badawczych. Łącznie w badaniu zostanie zrealizowanych 22 wywiadów.

W podziale na:

Etap I badania: analiza doświadczeń związanych z prowadzeniem procesów rekrutacji – 10 IDI

Etap II badania: testowanie koncepcji AIRA – 10 IDI

Etap III badania: testowanie koncepcji AIRA na tle otoczenia konkurencyjnego – 2 IDI eksperckie (z osobami zajmującymi się profesjonalnie rekrutacją pracowników/ pracownicy firm HR lub freelancerzy





Głównym celem badania jest ocena koncepcji aplikacji AIRA i weryfikacja, czy zaprojektowane rozwiązania są zgodne z oczekiwaniami i potrzebami zidentyfikowanych grup odbiorców.
W wyniku badania zidentyfikowane zostaną kluczowe potrzeby użytkowników (I etap badania), następnie ocenie zostanie poddana koncepcja narzędzia (II etap). W wyniku badania określone zostanie, jak budowane narzędzie wpisuje się w oczekiwania i potrzeby zidentyfikowanych grup. Dodatkowo przeprowadzone zostaną wywiady ze specjalistami z branży HR w celu zidentyfikowania wyróżników aplikacji na tle dostępnych rozwiązań informatycznych (III etap).
Aplikacyjnym celem badania jest dostarczenie wiedzy, która będzie mogła zostać wykorzystana w stworzeniu aplikacji AIRA – narzędzia z zakresu automatycznego wspomagania działów i osób pracujących w obszarze HR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eu Consult sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833103181

7.3.3) Ulica: Toruńska 18C lok. D

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-747

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.