eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiszyn › Rozbudowa szkoły podstawowej w Baczynie o sale lekcyjne, salę komputerową wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa szkoły podstawowej w Baczynie o sale lekcyjne, salę komputerową wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 095 727 71 30

1.5.8.) Numer faksu: 095 727 71 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa szkoły podstawowej w Baczynie o sale lekcyjne, salę komputerową wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5953c6b-ba25-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023056/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa szkoły podstawowej w Baczynie o sale lekcyjne wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118258/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.04.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: Rozbudowa szkoły podstawowej w Baczynie o sale lekcyjne, salę komputerową wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę budynku szkoły podstawowej w Baczynie wraz z przebudową infrastruktury i zagospodarowaniem terenu na działkach nr ew. 62/1, 62/2, 62/4, 62/5, obręb 18- Baczyna, gmina Lubiszyn, w tym: rozbudowę budynku o sale lekcyjne, salę komputerową i pomieszczenia higieniczno-sanitarne, połączone łącznikiem na wysokości pierwszego piętra istniejącego budynku szkoły podstawowej wraz z wyposażeniem, jak również zmianę kolorystyki elewacji na istniejącym budynku szkoły podstawowej oraz malej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, w tym również zakup nowego wyposażenia.
Przebudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej w zakresie:
 zamurowania istniejącego otworu okiennego w parterze budynku,
 wykonanie dwóch projektowanych otworów okiennych, powiększenie istniejącego otworu okiennego w części projektowanego łącznika (piętro)
 wyburzenie istniejącej ściany działowej na piętrze i parterze budynku
 wymiana pokrycia dachowego w pasie 455 cm od projektowanego łącznika na papę termozgrzewalną
Zakres prac w zakresie infrastruktury technicznej: instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna, teletechniczna oraz ciepłownicza na podstawie projektu budowlanego zamiennego.
Zakres prac w zakresie zagospodarowania terenu: utwardzenie terenu, plac zabaw, elementy małej architektury, zbiorniki retencyjne, grodzenie terenu.
Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji niniejszego zamówienia do wyposażenia wybudowanego skrzydła szkoły w meble oraz inne elementy wymienione w załączniku nr 8, Zamawiający zastrzega, że liczba stołów/ławek i krzeseł musi się składać z kompletu przeznaczonego dla każdej z sal dla 32 uczniów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie ławek szkolnych - dwu i trzyosobowych. Tym samym dane zawarte w przedmiarze uwzgledniające liczbę krzeseł i stołów w ilości 24 sztuk muszą zostać zwiększone w celu złożenia prawidłowej oferty w niniejszym postępowaniu.
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do zmiany kolorystyki elewacji na istniejącym budynku szkoły podstawowej oraz na małej sali gimnastycznej, zgodnie z dokumentacją projektową – załącznik nr 8. Zamawiający zastrzega, że wykonawca przy sporządzaniu oferty nie powinien uwzględniać pozycji .d.11.1.2 -wykonanie muralu wg. projektu, gdyż jest on przedmiotem innej inwestycji.
Zamawiający zastrzega, że wykonawca w celu sporządzenia oferty zobowiązany jest wyłączyć z zakresu przewidywanych prac wykonanie 2 muld chłonnych zlokalizowanych w PZT tj:
a) pomiędzy salą sportową, a ogrodzeniem od strony północnej,
b) pomiędzy salą sportową, a boiskiem sportowym.

Zamawiający zwraca uwagę wykonawcy na zmianę w branży sanitarnej w zakresie sposobu zasilania rozbudowywanej części szkoły w ciepło. Dokumentacja projektowa branży sanitarnej - zamienna znajduje się w załączniku nr 8.

Wykonanie ogrodzenia terenu szkoły podstawowej w miejscowości Baczyna

Zakres robót obejmuje demontaż, wraz z rozebraniem cokołu oraz utylizację istniejącego ogrodzenia terenu szkoły podstawowej w miejscowości Baczyna w ilości 194mb. Przygotowanie terenu poprzez plant ziemi do montażu nowego ogrodzenia systemowego, panelowego wraz z systemowym cokołem betonowym. Montaż systemowego ogrodzenia panelowego wysokości 150 cm z drutu ocynkowanego fi 5 mm, malowanego proszkowo w kolorze antracyt RAL, dostosowany do istniejącego ogrodzenia części północnej terenu szkoły, o łącznej długości 208,50mb na trasie określonej na załączniku graficznym. W przebiegu ogrodzenia należy zamontować, zgodnie z załącznikiem graficznym, dwa zestawy bram dwuskrzydłowych w zestawie z furtką oraz trzech pojedynczych furtek zamykanych na klucz w kolorystyce ogrodzenia. Każda z furtek o minimalnej szerokości 1,0 mb. Zestawy bram o wymiarach 6,0mb + furtka 1,0mb we wjeździe głównym na teren szkoły, od strony ul. Szkolnej oraz szerokości 3,5mb + furtka 1,0mb, stanowiąca dojazd do boiska wielofunkcyjnego od strony ul. Szkolnej.

Zamawiający informuje, że wykonawca przy organizacji placu budowy oraz harmonogramu prac musi uwzględnić, iż na terenie objętym przedmiotem zamówienia realizowana jest równolegle inwestycja związana z budową nowej sali gimnastycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500497,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8500497,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500497,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH DREW PLAST Dariusz Mazowiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991004348

7.3.3) Ulica: Gorzowska 7

7.3.4) Miejscowość: Różanki

7.3.5) Kod pocztowy: 66-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500497,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 385 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.