Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-08
Przysucha: Zadanie nr1: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr1 w Przysusze.
Zadanie nr2: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr2 w Przysusze.
Zadanie nr3: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach.
Zadanie nr4: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lipinach.
Numer ogłoszenia: 200210 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski , Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 6752553, faks 048 6753672.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr1: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr1 w Przysusze. Zadanie nr2: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr2 w Przysusze. Zadanie nr3: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach. Zadanie nr4: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lipinach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań: Zadanie nr1: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr1 w Przysusze. kod CPV: 80411000-8 usługi szkół jazdy Zadanie nr2: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr2 w Przysusze. kod CPV: 80411000-8 usługi szkół jazdy Zadanie nr3: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach. kod CPV: 80411000-8 usługi szkół jazdy Zadanie nr4: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lipinach. kod CPV: 80411000-8 usługi szkół jazdy Kurs (w ramach poszczególnych zadań) powinien zostać przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z póżn. zmianami przez podmiot posiadający do tego stosowne uprawnienie wymagane obowiązującymi przepisami prawa. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu w grupie do 25 uczniów w zakresie każdego z zadań. Dokładna liczba uczestników kursu w każdym z zadań zostanie określona po zakończeniu procesu rekrutacji. Zajęcia teoretyczne w ramach kursu przeprowadzone powinny zostać w sali dydaktycznej udostępnionej odpowiednio przez: Zadanie nr1 - Zespół Szkół nr 1 w Przysusze, Zadanie nr2 - Zespół Szkół nr 2 w Przysusze, Zadanie nr3 - Zespół Szkół Rolniczych w Borkowicach, Zadanie nr4 - Zespół Szkół Ekonomicznych w Lipinach, natomiast zajęcia praktyczne na terenie Powiatu Przysuskiego i Radomskiego Kurs powinien zostać zakończony próbnym egzaminem jego uczestników poprzedzającym końcowy egzamin jaki zostanie przeprowadzony przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji poszczególnych zadań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Poza dokumentami potwierdzającymi spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ), b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) danych teleadresowych w przypadku ich zmiany, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT c) termin zakończenia usługi może być przedłużony w formie aneksu wskutek: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2) wstrzymania usług przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu usług powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, 3) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, 4) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, Warunki dokonania zmian: A. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, B. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, C. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10, pokój nr 27, cena formularza: 12,57 zł. brutto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:30, miejsce: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10, pokój nr 32 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5. Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr1: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr1 w Przysusze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja: Zadania nr1: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr1 w Przysusze. kod CPV: 80411000-8 usługi szkół jazdy Kurs powinien zostać przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z póżn. zmianami przez podmiot posiadający do tego stosowne uprawnienie wymagane obowiązującymi przepisami prawa. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu w grupie do 25 uczniów. Dokładna liczba uczestników kursu zostanie określona po zakończeniu procesu rekrutacji. Zajęcia teoretyczne w ramach kursu przeprowadzone powinny zostać w sali dydaktycznej udostępnionej przez Zespół Szkół nr 1 w Przysusze, natomiast zajęcia praktyczne na terenie Powiatu Przysuskiego i Radomskiego. Kurs powinien zostać zakończony próbnym egzaminem jego uczestników poprzedzającym końcowy egzamin jaki zostanie przeprowadzony przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr2: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr2 w Przysusze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja: Zadania nr2: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr2 w Przysusze. kod CPV: 80411000-8 usługi szkół jazdy. Kurs powinien zostać przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z póżn. zmianami przez podmiot posiadający do tego stosowne uprawnienie wymagane obowiązującymi przepisami prawa. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu w grupie do 25 uczniów. Dokładna liczba uczestników kursu zostanie określona po zakończeniu procesu rekrutacji. Zajęcia teoretyczne w ramach kursu przeprowadzone powinny zostać w sali dydaktycznej udostępnionej przez Zespół Szkół nr 2 w Przysusze, natomiast zajęcia praktyczne na terenie Powiatu Przysuskiego i Radomskiego. Kurs powinien zostać zakończony próbnym egzaminem jego uczestników poprzedzającym końcowy egzamin jaki zostanie przeprowadzony przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr3: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja: Zadania nr3: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach. kod CPV: 80411000-8 usługi szkół jazdy. Kurs powinien zostać przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z póżn. zmianami przez podmiot posiadający do tego stosowne uprawnienie wymagane obowiązującymi przepisami prawa. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu w grupie do 25 uczniów. Dokładna liczba uczestników kursu zostanie określona po zakończeniu procesu rekrutacji. Zajęcia teoretyczne w ramach kursu przeprowadzone powinny zostać w sali dydaktycznej udostępnionej przez Zespół Szkół Rolniczych w Borkowicach, natomiast zajęcia praktyczne na terenie Powiatu Przysuskiego i Radomskiego. Kurs powinien zostać zakończony próbnym egzaminem jego uczestników poprzedzającym końcowy egzamin jaki zostanie przeprowadzony przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr4: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lipinach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja: Zadania nr4: Przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lipinach. kod CPV: 80411000-8 usługi szkół jazdy. Kurs powinien zostać przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z póżn. zmianami przez podmiot posiadający do tego stosowne uprawnienie wymagane obowiązującymi przepisami prawa. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu w grupie do 25 uczniów. Dokładna liczba uczestników kursu zostanie określona po zakończeniu procesu rekrutacji. Zajęcia teoretyczne w ramach kursu przeprowadzone powinny zostać w sali dydaktycznej udostępnionej przez Zespół Szkół Ekonomicznych w Lipinach, natomiast zajęcia praktyczne na terenie Powiatu Przysuskiego i Radomskiego. Kurs powinien zostać zakończony próbnym egzaminem jego uczestników poprzedzającym końcowy egzamin jaki zostanie przeprowadzony przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej oraz innego asortymentu dla potrzeb SPZZOZ w Przysusze
- Modernizacja istniejących budynków użyteczności publicznej z optymalizacją wytwarzania energii na potrzeby własne.
- Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa - Beźnik od km 0+000 do km 0+928,60
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.