eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont Poradni p/Gruźliczej SPWSzS w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Poradni p/Gruźliczej SPWSzS w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 562 34 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpitalchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalchelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

szpitalchelm.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Poradni p/Gruźliczej SPWSzS w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ef7be8-d9c4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037136/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja Poradni Przeciwgruźliczej w celu izolacji pacjentów z rozpoznaniem Covid-19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3311.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127811,1 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poradnia p/Gruźlicza zlokalizowana jest w oddzialnym budynku wchodzącym w skład kompeleksu szpitalnego.
Parametry techniczne. Zestawienie powierzchni:
Wymiary budynku 13,93 x 14,06m;
Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 (przyziemie;)
Powierzchnia zabudowy: 195,86 m2;
Powierzchnia użytkowa: 155,97 m2;
Kubatura brutto budynku: 910,73m3;

Zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie:
Remont kominów ponad dachem,
Remont pokrycia dachowego dwoma warstwami papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami z blachy powlekanej, Wymianę rynien i rur spustowych
Docieplenie stropodachu granulatem z wełny średniej grubości 25cm
Wymianę stolarki okiennej zewnętrznej z obróbką glifów wewnętrznych
Docieplenie ścian płytami EPS 033 gr 15cm
Wykonanie wyprawy elewacyjnej silikonowej
Wykonanie obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych, Wykonanie opaski odwadniającej z kostki betonowej


Szczegółowy opis prac zawiera załączona do postępowania dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45321000-3 - Izolacja cieplna

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45261410-1 - Izolowanie dachu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150327,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193735,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150327,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARBUD Sp.Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632449300

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150327 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.