eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na osiedlu Zagople w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na osiedlu Zagople w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na osiedlu Zagople w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edf6474d-bd8a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037000/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na osiedlu Zagople w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany z środków Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398903,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
CPV 45212140-9 Obiekty rekreacyjne
CPV 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
CPV 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
CPV 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
CPV 37410000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

I. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji: 80 dni od dnia zawarcia umowy

II. Miejsce świadczenia usługi:
Działka nr 106/140 i 106/76, Miasto Kruszwica obręb 5.

III. Zakres robót budowlanych:
Przedmiotem zadania jest rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na osiedlu „Zagople” w Kruszwicy" przy ul. Wspólnej na części dz. ew. 106/140, 106/76 obr.5. Projekt przewiduje zagospodarowanie istniejącej powierzchni torem przeznaczonym do jazdy na rolkach, deskorolach, urządzeniami zabawowymi dla małych i średnich dzieci, kalisteniką (Street Workout).

Zagospodarowanie przedmiotowego terenu przewiduje:
- doposażenie kompleksu nowymi urządzeniami małej architektury tj. m.in. urządzeniami zabawowymi, ławkami, grami terenowymi.
- wykonanie toru przeznaczonego dla jazdy na rolkach i deskorolkach,
- wykonanie nowych nawierzchni bezpiecznych pod projektowane urządzenia,
- wykonanie nawierzchni chodnikowych w miejscach istniejących przydeptów,
- nasadzenia.
Pozostałe elementy zagospodarowania działki pozostają bez zmian.
Przy projektowaniu w/w elementów zagospodarowania terenu uwzględniono istniejące ciągi piesze i infrastrukturę techniczną naziemną jaki i podziemną.
Parametry obiektu
 Projektowana pow. chodnika z kostki betonowej typu polbruk w kolorze szarym: P=367,00m2
 Projektowana pow. bezpieczna piaskowa pod urządzenia zabawowe: P=74,00m2
 Projektowana pow. z maty przerostowej: P= 97,00m2
 Projektowana pow. toru jazdy na rolkach i deskorolkach: P=187,00m2

OBRZEŻA
 Projektowane obrzeża chodnika: L=356,00 mb
 Projektowane obrzeża nawierzchni bezpiecznej piaskowej: L=52,00 mb
Razem obrzeża: L=408,00 mb

Szczegóły techniczne kosza do segregacji z grą terenową:
Konstrukcja z dachem o wymiarach zewnętrznych około 42x120x190 cm, wykonana powinna być z aluminium, stali nierdzewnej i tworzywa PE. Profile aluminiowe o wymiarze około 8x4x0,3 cm. Profile malowane proszkowo, w kolorze RAL 7012.
Konstrukcja winna być 3 modułowa, a jeden moduł składać się powinien z:
a) podstawy konstrukcji, aluminiowego kosza na odpady z wyjmowanym wkładem z blachy ocynkowanej o pojemności min. 70 litrów. Każdy kosz posiadać powinien drzwiczki, wykonane z litej blachy aluminiowej grubości min. 2mm, zamykane na klucz z grafiką adekwatną do danej sekcji segregacyjnej.
b) nad każdym koszem, na pręcie ze stali nierdzewnej, obsadzić należy 3 czterostronnie zadrukowane, obracane elementy w postaci prostopadłościanów o wymiarach około 25x25x22 cm, wykonane z litej blachy aluminiowej grubości min. 2mm i tworzywa ślizgowego typu PE.
Na bokach konstrukcji znajdować się powinny ścianki wykonane z litej blachy aluminiowej grubości min. 2mm, zadrukowane i zabezpieczone technologią UV. Na ścianach bocznych powinna być możliwość wykonania personalizacji w wyznaczonym miejscu przez producenta.
Elementy zadrukowane, należy wykonać w technologii gwarantującej druk bezpośrednio w nośnik – litą blachę aluminiową grubości min. 2mm. Druk utwardzony powinien być lakierem, który tworzy bezpieczną powłokę grubości min. 80 μm – odporną na nieinwazyjne uderzenia, zarysowania, ogień, czynniki chemiczne i klimatyczne oraz UV i H₂O.
W celu zachowania jakości, trwałości oraz odporności na korozję i uszkodzenia, całkowicie wyklucza się użycie stali węglowej (stali czarnej) oraz druku na foliach samoprzylepnych. W procesie produkcji dopuszcza się wyłącznie równoważnie stosowanie stali nierdzewnej i aluminium. Dla bezpieczeństwa użytkowników ruchome elementy posiadać powinny obłe aluminiowe krawędzie. Montaż polegać winien na zabetonowaniu nierdzewnych lub aluminiowych przedłużanych kotew. W celu potwierdzenia technologicznego doświadczenia wykonawca winien dołączyć do oferty referencje obejmujące wykonanie konstrukcji aluminiowych wraz z zastosowaniem litej blachy aluminiowej grubości 2mm, dla nośników edukacyjnych np. kostki, tabliczki, panele edukacyjne itp.

IV. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym:
- PROJEKT BUDOWLANY, BRANŻA ARCHITEKTURA - Rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na osiedlu Zagople, opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy.
- SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na osiedlu Zagople, opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy.

V. Dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych:
Kompleks powinien być dostosowywany do użytku różnych przedstawicieli społeczeństwa. W ramach projektu planuje się stworzenie przyjaznej przestrzeni także dla osób o różnym stopniu niepełnosprawności, w tym z ograniczoną mobilnością ruchową. Miejsce wyznaczone pod nowo powstałe obiekty, połączone będą ze sobą ciągami komunikacyjnymi, które umożliwią łatwy, bezpieczny i bez barier dostęp do powstałej infrastruktury.

Realizacja projektu wpłynie pozytywnie na integrację osób niepełnosprawnych ze środowiskiem, umożliwienie im spędzania czasu wolnego na powietrzu, wspomagając rozwój intelektualny i ruchowy.

Wykonawca zobowiązany jest zamontować panele edukacyjne - tablicę do rysowania, gry edukacyjnej typu "loteria liczbowa" oraz grę terenową na odpowiedniej wysokości, aby każdy mógł swobodnie z nich korzystać, także osoba poruszająca się na wózku.
Na tablicach informacyjnych dotyczących korzystania z obiektu Wykonawca zobowiązany jest umieścić informację alfabetem Braille’a.

VI. Wytyczne dla Wykonawców:
- Urządzenia zabawowe powinny być ciekawe i estetyczne, trwałe i bezpieczne. Wszystkie zainstalowane sprzęty powinny spełniać wymogi Polskich Norm PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177 oraz posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych, konkretnych urządzeń rekreacyjno zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. Ponadto powinny być objęte minimum 3 letnim okresem gwarancji. Dopuszcza się zabawki różnych producentów przy zachowaniu określonych minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji zabawki oraz minimalnego składu zestawu zabawowego i pozostałych urządzeń. Zabawki powinny wyglądem przypominać przedstawione wizualizacje zamieszczone w dokumentacji projektowej.
- Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
- Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym).
- Nie dopuszcza się płatności częściowych w trakcie realizacji robót budowlanych.
- Podstawą do rozliczenia robót będzie protokół odbioru robót, faktura Vat (rachunek).

VII. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – roboty ogólnobudowlane, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §23 wzoru umowy.

VIII. Finansowanie zadania:

Projekt pn. „Rozbudowa kompleksu rekreacyjnego na osiedlu Zagople w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy” jest współfinansowany z środków Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809955,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591634035

7.3.3) Ulica: Kańkowo 72C

7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.