eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › 05750 - PartyNice - strefa rekreacji i zagospodarowanie okolic stawu na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
05750 - PartyNice - strefa rekreacji i zagospodarowanie okolic stawu na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-059

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

05750 - PartyNice - strefa rekreacji i zagospodarowanie okolic stawu na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3b2588-b718-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031360/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 05750 Zadanie- PartyNice - strefa rekreacji i zagospodarowanie okolic stawu na terenie WTWK Partynice WBO. 2020]

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115384/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/20/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową wykonaną przez Biuro DETAL PROJEKTOWANIE I REALIZACJE Marta Pyrcz (projekt budowalny, techniczno - wykonawczy, specyfikacje techniczne, przedmiary robót) pn.: „PartyNice – strefa rekreacji i zagospodarowanie okolic stawu na terenie Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych – Partynice”.
2. Zakres zamówienia obejmuje realizację trzech stref rekreacji: strefy kalisteniki – treningów siłowych na wolnym powietrzu, bulodromu – strefy boisk do gry w bule, stołów do gry w tenisa stołowego i szachów oraz strefy rekreacyjno – konsumpcyjnej ze stanowiskami do grilla i zadaszonymi altanami, na terenie WTWK Partynice we Wrocławiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 651431,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1539406,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 651431,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolbud sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8961579554

7.3.3) Ulica: Ul. Plac Solny 15

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-062

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 651431,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Strony ustalają, że kompletny przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 6 miesięcy od podpisania
umowy, z zachowaniem terminu pośredniego na wykonanie całości robót budowlanych i zgłoszenie
Zamawiającemu gotowości do odbioru – w terminie 5 miesięcy od podpisania umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy, uzyskać na rzecz Zamawiającego
decyzję o dopuszczeniu do użytkowania; tj. jeśli zgodnie z przepisami jest wydawane pozwolenie na użytkowanie
– to obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie tego pozwolenia, a jeśli pozwolenie na użytkowanie nie jest
wydawane to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie o braku sprzeciwu organu lub braku
podstaw do sprzeciwu (chyba, że takie zawiadomienie nie jest wymagane), przy czym, jeśli z decyzji wynika
obowiązek usunięcia wad, to termin uważa się za zachowany, jeśli ich usunięcie nastąpiło w terminie 6 miesięcy
od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.