eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Roboty budowlane w zakresie utwardzenia, remontu i modernizacji dróg na terenie Gminy Mełgiew



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie utwardzenia, remontu i modernizacji dróg na terenie Gminy Mełgiew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 460 57 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd54cd04-e295-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie utwardzenia, remontu i modernizacji dróg na terenie Gminy Mełgiew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd54cd04-e295-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049899/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi gminnej nr 105533L w m. Minkowice, gm. Mełgiew

1.1.7 Przebudowa ul. Chmielnej w m. Nowy Krępiec

1.1.8 Przebudowa ul. Słonecznej w m. Franciszków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 951515,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest utwardzenie obsługi komunikacyjnej – ul. Słoneczna w m. Franciszków, które obejmuje w szczególności:
1) geodezyjne wytyczenie projektowanych elementów utwardzenia,
2) zdjęcie humusu,
3) rozbiórka istniejącego utwardzenia z gruzu budowlanego i kruszywa łamanego/destruktu asfaltowego,
4) wykonanie wykopów,
5) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcję utwardzenia,
6) wykonanie ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem,
7) wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywa łamanego,
8) skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową,
9) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
10) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
11) dowiązanie wysokościowe z betonu asfaltowego do istniejącej nawierzchni zjazdów,
12) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
13) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 144633,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest remont drogi gminnej nr 105533 L od km 0+492,57 do km 0+813,83 w m. Minkowice, który obejmuje w szczególności:
1) prace pomiarowe,
2) ścięcie i oczyszczenie istniejących poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem,
3) odnowę zniszczonych krawędzi jezdni poprzez odtworzenie dolnych warstw konstrukcyjnych,
4) oczyszczenie nawierzchni,
5) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
6) ułożenie pierwszej warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
7) ułożenie warstwy zbrojącej z siatki z włókien szklanych,
8) ułożenie warstwy drugiej wyrównawczej z betonu asfaltowego,
9) wykonanie nakładki – ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
10) uszczelnienie krawędzi jezdni asfaltem,
11) uzupełnienie ulepszonych poboczy gruntowych kruszywem łamanym
12) i mechaniczne zagęszczenie,
13) uporządkowanie terenów zielonych poprzez wyplantowanie i obsianie mieszanką nasion traw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 240143,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest modernizacja drogi wewnętrznej – ul. Chmielnej w m. Nowy Krępiec, gm. Mełgiew, która obejmuje w szczególności:
1) geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanego remontu,
2) częściowe sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
3) rozebranie krawężników w obszarze włączenia do drogi powiatowej na łukach,
4) wykonanie wykopów wzdłuż krawędzi jezdni – odnowa krawędzi,
5) wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem – odnowa krawędzi,
6) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa –odnowa krawędzi,
7) wbudowanie krawężników na ławie betonowej w obrębie łuków,
8) oczyszczenie istniejących warstw konstrukcyjnych,
9) wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
10) wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego,
11) wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego,
12) odtworzenie i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym,
13) regulacja wysokościowa zjazdów z betonowej kostki brukowej,
14) regulacja wysokościowa zjazdów gruntowych kruszywem łamanym,
15) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
16) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 566739,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 700 000,00 złotych. W postępowaniu została złożona jedna oferta, której wartość (790 551,64 zł) przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.