eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sulechów w sezonie 2021-2022



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sulechów w sezonie 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683851120

1.5.8.) Numer faksu: 683854686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/030

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sulechów w sezonie 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-058d5e31-03d9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000028/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach 2021-2022 i 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157339/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 362620,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Sulechów w sezonie 2021-2022.
1.2. Zakres usług zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Sulechów obejmuje:
1) czuwanie – tzn. odpłatną pełną dyspozycyjność sprzętu i pracowników do podjęcia usług zimowego utrzymania dróg i ulic,
2) całodobowe odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na odcinku od węzła Sulechów przy trasie S-3 do granicy Gminy Sulechów z Gminą Świebodzin (były przebieg drogi krajowej nr 3), o łącznej długości ok. 9,6 km, poprzez odśnieżanie jezdni na całej długości i szerokości z pozostawieniem śniegu na poboczu oraz posypywanie jezdni na całej długości i szerokości przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym lub kruszywem uszorstniającym (tj. mieszanką soli i piasku w stosunku 1:1),
3) całodobowe:
a) odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej z nawierzchni dróg utwardzonych na terenie miasta Sulechów i z wydzielonych odcinków dróg we wsiach Krężoły, Obłotne, Kruszyna, Cigacice, Górki Małe, Brzezie k. Sulechowa, Kalsk oraz drogi łączącej wsie Nowy Świat i Górzykowo, o łącznej długości ok. 42,4 km, poprzez odśnieżanie jezdni na całej długości i szerokości oraz posypywanie jezdni przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym lub posypywanie jezdni kruszywem uszorstniającym (tj. mieszanką soli i piasku w stosunku 1:1),
b) odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem lub piaskiem nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Sulechów i wydzielonych odcinków na terenie wsi, o łącznej długości ok. 4,0 km,
4) interwencyjne odpłużanie i usuwanie śliskości zimowej z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem lub piaskiem dróg na terenie Gminy Sulechów.
1.3. Jezdnia musi być odśnieżana, polewana roztworem wodno – solnym lub posypywana mieszanką soli z piaskiem, względnie posypywana piaskiem na całej długości i szerokości.
1.4. Luźny śnieg i zaspy oraz śliskość i lokalne utrudnienia dla samochodów mogą występować do 4 godzin po ustaniu opadów.
1.5. Wykonawca dostarczy materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i własnym transportem.
1.6. Szczegółowy wykaz odcinków dróg gminnych na terenie gminy Sulechów objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2021 – 2022 określa załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować wzrost jego kosztów. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający zastrzega, że wartość netto usług czuwania nie może być wyższa niż 30% wartości usług netto za całodobowe usuwanie śliskości zimowej i całodobowe odpłużanie tj. za zakres usług zimowego utrzymania dróg opisany w pkt 1. 2 ppkt 2 i 3 powyżej.
8. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa w §1 projektu umowy, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373029,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383125,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373029,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno – Budowlano – Usługowe „SZPAKOWSKI”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970086826

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 33

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373029,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.