Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00063514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu nieruchomości niezamieszkałych, PSZOK, z dodatkowych umów oraz wytworzonych przez Zamawiającego z terenu Miasta i Gminy Szamotuły"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301298601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkszamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkszamotuly.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6cf0ef6-baac-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnychz terenu nieruchomości niezamieszkałych, PSZOK, z dodatkowych umów oraz wytworzonych przez Zamawiającego z terenu Miasta i Gminy Szamotuły"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6cf0ef6-baac-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I - transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówkoi zagospodarowanie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (20 02 01)
część kod ilość
I 20 02 01 250
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 116000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ II -transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) w ilości 650 Mg4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 393120 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ III - transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (20 03 07),w ilości 120 Mg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 71280 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ IV - transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko i zagospodarowanie odpadów - opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), w ilości 60 Mg4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 63828 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ V - transport ze stacji przeładunkowej Zamawiającego w m. Piotrkówko i zagospodarowanie odpadów - zużyte opony (16 01 03).W ilości 50 Mg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 45360 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 412074
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412074 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412074 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412074 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów Clean City Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951392137
7.3.3) Ulica: Mnichy 100
7.3.4) Miejscowość: Kamionna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-421
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412074 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS-PLUS SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881841392
7.3.3) Ulica: Sporna 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-709
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW CLEAN CITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW CLEAN CITY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119491,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60069,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60069,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60069,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS-PLUS SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881841392
7.3.3) Ulica: Sporna 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-709
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60069,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49194 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49194 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49194 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS-PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881841392
7.3.3) Ulica: Sporna 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-709
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49194,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Wywóz odpadów komunalnych
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Medynach do ZUOK w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.