eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pojemników na zużyte igły określonych w 3 pakietach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pojemników na zużyte igły określonych w 3 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.ossas@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pojemników na zużyte igły określonych w 3 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-349f4520-bc2c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 1: Pojemniki na zużyte igły: 1. Pojemnik o pojemności 0,7-0,8 litra owalny – 100 szt.; 2. Pojemnik o pojemności 0,7-0,8 litra o podstawie okręgu – 100 szt.; 3. Pojemnik o pojemności 1,0-litra – 4 000 szt.; 4. Pojemnik o pojemności 1,0-litra – 20 000 szt.; 5. Pojemnik o pojemności 2,5- 2,6 litra – 100 szt.; 6. Pojemnik o pojemności 3,0 - 3,5 litra – 3 000 szt.; 7. Pojemnik o pojemności 20,0-21,0 litra – 500 szt.; 8. Pojemnik o pojemności 5l – 1 000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 70301,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 2: Drobny sprzęt laboratoryjny: 1. Pipety Pasteura o poj. 3 ml – 9 op.; 2. Pipeta Pasteura o poj. 3 ml – 3 000 szt.; 3. Pipeta Pasteura o poj. 3 ml – 3 000 szt.; 4. Pipety Pasteura o poj. 1 ml – 7 000 szt.; 5. Pipety Pasteura o poj. 1 ml – 1 500 szt.; 6. Pudełka kartonowe – 500 szt.; 7. Pudełka plastikowe – 110 szt.; 8. Wymazówki z podłożem AMIES – 35 op.; 9. Wymazówki aplikator z drewna – 5 000 szt.; 10. Wymazówki – 8 op.; 11. Rękawice foliowe – 5 op.; 12. Płytka mikrotitracyjna – 250 szt.; 13. Nożyki hematologiczne – 10 op.; 14. Probówki do PCR – 2 500 szt.; 15. Końcówki z filtrem o poj. 1 000 ul – 100 op.; 16. Końcówki z filtrem o poj. 100 ul – 100 op.; 17. Końcówki do pipet z filtrem do PCR – 100 op.; 18. Końcówki do pipet 200 ul – 3 000 szt.; 19. Końcówki pasujace do posiadanych przez zamawiającego pipet Eppendorf – 5 000 szt.; 20. Końcówki z filtrem o poj. 0,1-1,0 ul – 100 szt.; 21. Końcówki do pipet -15 op.; 22. Probówki wirownicze typu Eppendorf – 12 op.; 23. Probówki wirownicze typu Eppendorf – 12 op.; 24. Probówka wirownicza typu Eppendorf poj. 1,5 ml – 10 op.; 25. Statywy na probówki typu Eppendorf – 4 szt.; 26. Statyw na probówki typu Eppendorf – 3 szt.; 27. Statyw na probówki o śr. 16mm – 8 szt.; 28. Statyw na probówki typu Falcon – 20 szt.; 29. Butelki szklane o pojemności 1000 ml – 3 szt.; 30. Statyw polipropylenowy – 4 szt.; 31. Statyw pływający – 10 szt.; 32. Barwiacz do barwienia preparatów – 10 szt.; 33. Probówki PS poj 5 ml – 25 op.; 34. Probówki PS poj. 5 ml – 8 op.; 35. Probówki typu Falcon 50 ml – 500 op.; 36. Probówki typu Falcon 15 ml – 25 op.; 37. Zlewka szklana niska z podziałką i wylewem – 20 szt.; 38. Zlewka szklana niska z podziałką i wylewem – 10 szt.; 39. Zlewka szklana niska o poj. 600 ml – 10 szt.; 40. Zlewka szklana niska – 15 szt.; 41. Homogenizator – 25 szt.; 42. Lejek szklany o śred. 150 mm – 5 szt.; 43. Lejek szklany o śred. 120 mm – 5 szt.; 44. Lejek szklany o śred. 30 mm – 5 szt.; 45. Sączki filtracyjne – 1 000 szt.; 46. Sączki filtracyjne – 400 szt.; 47. Plastikowe pudełka na 50 szkiełek – 10 szt.; 48. Cylinder miarowy szklany – 5 szt.; 49. Cylinder miarowy szklany – 5 szt.; 50. Butelki szklane o poj. 250 ml – 10 szt.; 51. Pipeta nastawna jednokanałowa 100-1000 mikrolitrów – 4 szt.; 52. Pipeta nastawna jednokanałowa 10-100 mikrolitrów – 3 szt.; 53. Pipeta nastawna jednokanałowa 20-200 mikrolitrów – 4 szt.; 54. Pipeta nastawna jednokanałowa 0,1-2 mikrolitrów – 2 szt.; 55. Kolba stożkowa szklana o poj. 500 ml – 50 szt.; 56. Kolba stożkowa szklana o poj. 250 ml – 100 szt.; 57. Kolba stożkowa o poj. 500 ml – 100 szt.; 58. Cylinder miarowy szklany o poj. 100 ml – 20 szt.; 59. Tryskawki z PE o poj. 100 ml – 20 szt.; 60. Tryskawki z PE o poj. 500 ml – 5 szt.; 61. Zlewka szklana z podziałką o poj. 250 ml – 25 szt.; 62. Cylinry szklane o poj. 100 ml – 10 szt.; 63. Cylinry szklane o poj. 50 ml – 10 szt.; 64. Butle szklane ze szlifem – 3 szt.; 65. Butle szklane ze szlifem – 3 szt.; 66. Butle szklane ze szlifem – 3 szt.; 67. Butle szklane ze szlifem – 1 szt.; 68. Torebki wykonane z folii PE – 15 000 szt.; 69. Torebki wykonane z folii PE – 10 000 szt.; 70. Torebki wykonane z folii PE – 1 000 szt.; 71. Torebki wykonane z folii PE – 1 000 szt.; 72. Pipeta nastawna 8 kanałowa 10-200 ul – 3 szt.; 73. Pojemniki na mocz – 100 op.; 74. Eza polistyrenowa – 20 op.; 75. Eza polistyrenowa o poj. 10 µl – 20 op.; 76. Pipeta serologiczna 10 ml – 50 szt.; 77. Pipeta serologiczna 25 ml – 50 szt.; 78. Pojemnik do dobowej zbiórki moczu – 400 szt.; 79. Kamera do liczenia krwinek krwi – 1 szt.; 80. Szkiełka do komór – 2 op.; 81. Parafilm – 5 szt.; 82. Zlewka porcelanowa – 2 szt.; 83. Butla szklana z niebieską nakrętką do sterylizacji – 5 szt.; 84. Butla szklana z niebieską nakrętką do sterylizacji – 2 szt.; 85. Butla szklana z niebieską nakrętką do sterylizacji – 2 szt.; 86. Pokrywka do płytek titracyjnych – 1 200 szt.; 87. Płytka titracyjna – 3 op.; 88. Szalka Petriego śr. 60 mm – 3 op.; 89. Szalka Petriego śr. 90mm – 6 op.; 90. Komora zliczeniowa – 2 szt.; 91. Probówki PP poj. 2 ml – 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 143432,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 3: Drobny sprzęt laboratoryjny: 1. Pojemniki histopatologiczne z polietylenu – 1 000 szt.; 2. Pojemniki histpatologiczne z polipropylenu – 1 000 szt.; 3. Pojemniki histopatologiczne z polipropylenu – 500 szt.; 4. Pojemniki histopatologiczne z polipropylenu – 100 szt.; 5. Pojemnik na mocz z nakrętką – 300 op.; 6. Pojemniki histopatologiczne z PS – 200 op.; 7. Pojemniki z kranem spustowym – 4 szt.; 8. Końcówka 5000 ul – 5 op.; 9. Worki foliowe wykonane z LDPE – 1 000 szt.; 10. Torebki foliowe wykonane z LDPE – 10 000 szt.; 11. Torebki foliowe wykonane z LDPE – 10 000 szt.; 12. Torebki foliowe wykonane z LDPE – 10 000 szt.; 13. Torebki foliwe wykonane z LDPE – 10 000 szt.; 14. Worki foliowe – 500 szt.; 15. Końcówki do posiadanych przez zamawiającego pipet automatycznych typu Eppendorf – 15 op.; 16. Fartuch foliowy jednorazowy – 500 op.; 17. Statyw na probówki wirówkowe – 4 szt.; 18. Płytka Petriego – 4 op.; 19. Probówki okrągłodenne z PP – 10 op.; 20. Szkiełka mikroskopowe – 50 op.; 21. Zlewka porcelanowa – 8 szt.; 22. Probówki poj. 4 ml – 10 op.; 23. Probówki poj. 10ml – 10 op.; 24. Czasomierz/stoper laboratoryjny – 15 szt.; 25. Statyw obrotowy – 2 szt.; 26. Pudełko z tworzywa ABS – 1 szt.; 27. Statyw na 40 probówek – 4 szt.; 28. Statyw na 10 probówek – 2 szt.; 29. Penseta z metalu – 4 szt.; 30. Pojemniki do dobowej zbiórki moczu – 2 000 szt.; 31. Butelki z PP pojemność 250 ml – 20 szt.; 32. Butelki z PP pojemność 100 ml – 15 szt.; 33. Cylindry szklane poj. 50ml – 10 szt.; 34. Koperty ochronne – 100 szt.; 35. Lejlki szklane – 5 szt.; 36. Probówki do PCR 0,2 ml – 14 op.; 37. Koperty bezpieczne typu SafeBag – 500 szt.; 38. Pojemniki na odczynniki do pipet automatycznych – 14 szt.; 39. Torebki służące do transportu próbek – 500 szt.; 40. Pojemnik na lód – 1 szt.; 41. Końcówki do pipet – 30 op.; 42. Końcówki do pipet – 30 op.; 43. Końcówki do pipet – 30 op.; 44. Końcówki do pipet – 30 op.; 45. Probówka do głębokiego mrożenia – 6 op.; 46. Statyw do probówek – 5 szt.; 47. Probówki okrągłodenne z PP poj. 2 ml – 50 op.; 48. Statyw z drutu przeznaczony na stożkowe probówki wirówkowe – 4 szt.; 49. Statyw na krioprobówki – 13 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 141095,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70301,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70301,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70301,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70301,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108171,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108171,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108171,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Equimed Prosta Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760012897

7.3.3) Ulica: Prądnicka 46

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-202

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108171,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109039,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109039,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109039,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Equimed Prosta Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760012897

7.3.3) Ulica: Prądnicka 46

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-202

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109039,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.