eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa krematorium przy Domu Przedpogrzebowym na cmentarzu komunalnym przy ul. Rudzkiej 70B w Rybniku - zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa krematorium przy Domu Przedpogrzebowym na cmentarzu komunalnym przy ul. Rudzkiej 70B w Rybniku - zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dd644b0-bbf1-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa krematorium przy Domu Przedpogrzebowym na cmentarzu komunalnym przy ul. Rudzkiej 70B w Rybniku - zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd644b0-bbf1-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038409/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku wraz z piecem kremacyjnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121479

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2924011,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa krematorium przy Domu Przedpogrzebowym na cmentarzu komunalnym przy ul. Rudzkiej 70B w Rybniku w systemie zaprojektuj i wybuduj, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego.

Zamawiający zastrzega osobiste wykonanie przez Wykonawcę robót w zakresie budowy pomieszczenia mieszczącego spalarnię zwłok.

Zakres robót
• wykonanie projektu budowlano-wykonawczego do pozwolenia na budowę (wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami i ekspertyzami),
• uzyskanie pozwolenia na budowę,
• wykonania projektu technicznego,
• przygotowanie harmonogramu finansowo-rzeczowego,
• wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie północnej części budynku przedpogrzebowego o pomieszczenia mieszczące spalarnię zwłok wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz komunikacją,
• dostawa telewizora na stojaku przewoźnym min. 55 cali z podłączeniem technicznym umożliwiającym podgląd momentu wprowadzenia trumny do pieca krematoryjnego,
• wykonanie instalacji gazowej, wod.-kan., deszczowej, wentylacji i c.o.
• dostarczenie kompletnej technologii spalarni,
• dostawa, montaż i uruchomienie jednego pieca kremacyjnego wraz z niezbędnymi urządzeniami oraz przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi,
• odbiór końcowy w porozumieniu z odpowiednimi instytucjami.

Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
1. realizacja przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami SWZ, zatwierdzonym projektem budowlano-wykonawczym, projektem technicznym oraz umową,
2. dostawa, montaż i uruchomienie jednego pieca kremacyjnego wraz z niezbędnymi urządzeniami,
3. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
4. przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
5. przejęcie terenu prowadzenia robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
6. zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane,
7. pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców,
8. utrzymywanie porządku na terenie prowadzenia robót, na ciągach komunikacyjnych i wokół obiektu,
9. zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót oraz dbałość o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały okres realizacji umowy,
10. prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP i ppoż,
11. zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie prowadzenia robót,
12. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentów pozwalających na stwierdzenie, że wszystkie zabudowane materiały posiadają dopuszczenie do zastosowania w budownictwie.
13. powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem, w formie pisemnej, w tym pocztą elektroniczną na adres e-mail ……………….
Uwaga:
W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

Termin usunięcia wad: do 14 dni liczonych od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy,
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.
W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne
z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

Zgodnie z art. 100 uPZP Zamawiający informuje, że opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie będzie opierać się na zasadach projektowania uniwersalnego uwzględniającego dostępność dla wszystkich, zarówno osób pełnosprawnych jak i osób o różnych niepełnosprawnościach, obiektu bez barier architektonicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215300-0 - Roboty budowlane w zakresie krematoriów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3135140,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3998348,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3135140,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Faktoria CD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MS Construction Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381840087

7.3.4) Miejscowość: Golasowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3135140,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.