eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Góra Kalwaria w 2024 i 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Góra Kalwaria w 2024 i 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.4.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: 22/484 34 30

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210220

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00104397

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a także wypełniania formalności związanych z wykonywaniem niżej wymienionych czynności:
1) Utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy Góra Kalwaria (obecnie ok. 4500 szt. opraw), przy czym ilość opraw może ulec zwiększeniu w okresie realizacji przedmiotu umowy,
2) Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek, wichura, powódź, wandalizm, kradzież) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. zerwane przewody lub uszkodzone kable, złamany lub pochylony słup, złamany wysięgnik, zwisająca oprawa, otwarta lub uszkodzona szafa oświetleniowa) w czasie nie dłuższym niż 3 godz. od zgłoszenia takiego zagrożenia oraz doprowadzenie do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 48 godzin po usunięciu zagrożenia.
3) Dokonanie napraw bieżących pojedynczych lamp w ciągu ….. godzin od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.:
a) źródeł światła,
b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów
c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych,
d) zasilaczy w lampach typu LED
e) opraw i kloszy,
f) wysięgników i konstrukcji mocujących,
g) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących),

4) Dokonanie naprawy awarii całego obwodu w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.:
a) źródeł światła,
b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów
c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych,
d) zasilaczy w lampach typu LED
e) opraw i kloszy,
f) wysięgników i konstrukcji mocujących,
g) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących),
5) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
6) Konserwacja linii zasilających i sterujących oświetlenia drogowego,
7) Konserwacja rozdzielnic, szaf i tablic z aparatura rozdzielczą i sterującą oraz linii zasilających tę aparaturę,
8) Regulacja zegarów sterujących i przekaźników zmierzchowych oraz wymiana w przypadku ich uszkodzenia (zegary sterujące pracujące w cyklu astronomicznym z możliwością ustawienia przerwy nocnej),
9) Czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, wymiana tabliczek, uzupełnienie lub wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych, poprawienie lub wymiana opasek,
10) Przeprowadzanie pomiarów i prób eksploatacyjnych,
11) Bieżąca konserwacja i mycie kloszy opraw oświetleniowych,
12) Monitoring stanu oświetlenia w godzinach nocnych (po zmroku),
13) Przycinanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność oświetlenia drogowego oraz stwarzających zagrożenie dla lamp i linii napowietrznych zasilających oświetlenie drogowe,
14) Prawidłowe i czytelne oznakowanie wg. obowiązujących przepisów prawnych obwodów w szafach oświetleniowych, we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci,
15) Oczyszczenie i pomalowanie wysięgników oraz konstrukcji mocujących opraw oświetleniowych (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości,
16) Oczyszczenie i pomalowanie metalowych szafek SON (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości,
17) Współpraca z PGE Rejon Energetyczny Jeziorna zgodnie z „ Instrukcją współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, a samorządami w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego”,
18) Zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zagrożeniach przez telefon, fax oraz pocztę elektroniczną (od Zamawiającego i innych osób),
19) Utrzymanie całodobowego pogotowia oświetlenia drogowego umożliwiającego natychmiastową reakcję na zgłoszenia o awariach i zagrożeniach,
20) Prowadzenie ewidencji zgłoszonych i usuniętych awarii i zagrożeń,
21) Dostarczanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów - protokołów z wykonania konserwacji, napraw i przeglądów, z dokładnym podaniem ilości oraz dat, w których zostały wykonane,
22) Zabezpieczenie w całości materiałów, narzędzi i wyposażenia na potrzeby konserwacji,
23) Usunięcie zużytych, uszkodzonych, wymienionych elementów oświetlenia drogowego i innych zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren prac zgodnie z zasadami utylizacji lub składowania materiałów odpadowych określonych ustawą o odpadach,
24) Wymiana lamp oświetlenia drogowego dostarczonych przez Zamawiającego (w ilości nie większej niż 100 szt. wraz z ewentualną wymianą przewodów w wysięgniku, zacisków prądowych oraz bezpieczników);
25) Montaż z podłączeniem i demontaż około 200 szt. przekazanych iluminacji i dekoracji świątecznych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

W przypadkach stwierdzenia przez Wykonawcę wystąpienia zagrożeń i awarii wykraczających poza zakres konserwacji i bieżących napraw (np. konieczność wymiany słupa, całej oprawy oświetleniowej, szafki SON, wymiana przewodu zasilającego powyżej 50 m długości), po wykonaniu niezbędnych czynności zabezpieczających, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu wraz z proponowanym rozwiązaniem problemu.

KOD CPV 50.23.21.00-1

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a także wypełniania formalności związanych z wykonywaniem niżej wymienionych czynności:
1) Utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy Góra Kalwaria (obecnie ok. 4500 szt. opraw), przy czym ilość opraw może ulec zwiększeniu w okresie realizacji przedmiotu umowy,
2) Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek, wichura, powódź, wandalizm, kradzież) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. zerwane przewody lub uszkodzone kable, złamany lub pochylony słup, złamany wysięgnik, zwisająca oprawa, otwarta lub uszkodzona szafa oświetleniowa) w czasie nie dłuższym niż 3 godz. od zgłoszenia takiego zagrożenia oraz doprowadzenie do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 48 godzin po usunięciu zagrożenia.
3) Dokonanie napraw bieżących pojedynczych lamp (z wyłączeniem lamp LED) w ciągu ….. godzin od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.:
a) źródeł światła,
b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów
c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych,
d) zasilaczy w lampach typu LED
e) opraw i kloszy,
f) wysięgników i konstrukcji mocujących,
g) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących),

4) Dokonanie naprawy awarii całego obwodu w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.:
a) źródeł światła,
b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów
c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych,
d) zasilaczy w lampach typu LED
e) opraw i kloszy,
f) wysięgników i konstrukcji mocujących,
g) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących),
5) W przypadku awarii oprawy typu LED czas naprawy ustalany jest indywidualnie, jednak nie może on być dłuższy niż 14 dni. Do czasu usunięcia awarii, jeśli istnieje możliwość techniczna, należy zapewnić i zamontować zastępcze źródło światła (LED lub sodowe).
6) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
7) Konserwacja linii zasilających i sterujących oświetlenia drogowego,
8) Konserwacja rozdzielnic, szaf i tablic z aparatura rozdzielczą i sterującą oraz linii zasilających tę aparaturę,
9) Regulacja zegarów sterujących i przekaźników zmierzchowych oraz wymiana w przypadku ich uszkodzenia (zegary sterujące pracujące w cyklu astronomicznym z możliwością ustawienia przerwy nocnej),
10) Czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, wymiana tabliczek, uzupełnienie lub wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych, poprawienie lub wymiana opasek,
11) Przeprowadzanie pomiarów i prób eksploatacyjnych,
12) Bieżąca konserwacja i mycie kloszy opraw oświetleniowych,
13) Monitoring stanu oświetlenia w godzinach nocnych (po zmroku),
14) Przycinanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność oświetlenia drogowego oraz stwarzających zagrożenie dla lamp i linii napowietrznych zasilających oświetlenie drogowe,
15) Prawidłowe i czytelne oznakowanie wg. obowiązujących przepisów prawnych obwodów w szafach oświetleniowych, we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci,
16) Oczyszczenie i pomalowanie wysięgników oraz konstrukcji mocujących opraw oświetleniowych (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości,
17) Oczyszczenie i pomalowanie metalowych szafek SON (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości,
18) Współpraca z PGE Rejon Energetyczny Jeziorna zgodnie z „ Instrukcją współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, a samorządami w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego”,
19) Zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zagrożeniach przez telefon, fax oraz pocztę elektroniczną (od Zamawiającego i innych osób),
20) Utrzymanie całodobowego pogotowia oświetlenia drogowego umożliwiającego natychmiastową reakcję na zgłoszenia o awariach i zagrożeniach,
21) Prowadzenie ewidencji zgłoszonych i usuniętych awarii i zagrożeń,
22) Dostarczanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów - protokołów z wykonania konserwacji, napraw i przeglądów, z dokładnym podaniem ilości oraz dat, w których zostały wykonane,
23) Zabezpieczenie w całości materiałów, narzędzi i wyposażenia na potrzeby konserwacji,
24) Usunięcie zużytych, uszkodzonych, wymienionych elementów oświetlenia drogowego i innych zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren prac zgodnie z zasadami utylizacji lub składowania materiałów odpadowych określonych ustawą o odpadach,
25) Wymiana lamp oświetlenia drogowego dostarczonych przez Zamawiającego (w ilości nie większej niż 100 szt. wraz z ewentualną wymianą przewodów w wysięgniku, zacisków prądowych oraz bezpieczników);
26) Montaż z podłączeniem i demontaż około 200 szt. przekazanych iluminacji i dekoracji świątecznych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

W przypadkach stwierdzenia przez Wykonawcę wystąpienia zagrożeń i awarii wykraczających poza zakres konserwacji i bieżących napraw (np. konieczność wymiany słupa, całej oprawy oświetleniowej, szafki SON, wymiana przewodu zasilającego powyżej 50 m długości), po wykonaniu niezbędnych czynności zabezpieczających, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu wraz z proponowanym rozwiązaniem problemu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-22 09:00

Po zmianie:
2024-02-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-22 09:15

Po zmianie:
2024-02-28 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-22

Po zmianie:
2024-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.