eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932091780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 9a

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 717345910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zssolawa.szkolnastrona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zssolawa.szkolnastrona.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05758c8e-ef5d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający dwukrotnie wszczynał postępowanie w trybie podstawowym na przedmiotowe działanie. Oba postępowania były zostały unieważnione z powodu: w przypadku pierwszego postępowania braku środków finansowych na pokrycie kosztów oferty najkorzystniejszej, drugie postępowanie z uwagi na brak ofert nie podlegających odrzuceniu. Zamawiający wystąpił do organu prowadzącego z wnioskiem o zwiększenie środków finansowych na realizację zadania. Wniosek został negatywnie rozpatrzony. Zamawiający musiał zatem zmienić termin wykonania zadania - skrócić czas realizacji zamówienia. Jednocześnie Zamawiający musiał pilnie przystąpić do realizacji zamówienia tj. zapewnić dzieciom przedszkolnym i szkolnym posiłki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSS/ZP/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113267,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyżywienia dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie:
2. Dzieci przedszkolne: wiek dzieci od 3 do 9 lat.
a) W okresie od dnia podpisania umowy do 31.07.2023r. ilość dzieci objętych żywieniem – max 15 (z zachowaniem diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od zamawiającego np.: posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, bez jajek, bez orzechów)
b) rodzaje posiłków: śniadanie, zupa i owoc, II danie, kompot oraz podwieczorek.
3. Dzieci szkolne: wiek dzieci od 7 lat do 25 lat.
a) w okresie od dnia podpisania umowy do 22.06.2023r ilość dzieci, objętych żywieniem – max 85 (z zachowaniem diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od zamawiającego np.: posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, bez mięsnej.)
b) rodzaje posiłków:
- obiad ( zupa i II danie, kompot oraz owoc)
- zupa i owoc
- II danie, kompot i owoc
(Posiłki dla min. 25 osób z trudnościami w przełykaniu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113267,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113267,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113267,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bernadeta Rękas Beta-Druk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970032602

7.3.3) Ulica: Tęczowa 84

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-603

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113267,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.