eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny › Remont dróg wewnętrznych o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nowiny



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg wewnętrznych o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nowiny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041 347 50 10

1.5.8.) Numer faksu: 041 347 50 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg wewnętrznych o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nowiny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35515e35-d1c5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033638/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont dróg wewnętrznych o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nowiny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INO.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205870,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1
Etap I - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej, na działce nr ewid. 404, obręb 0015 Szewce
Etap II - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej, na działce nr ewid. 59, obręb 0003 Sitkówka-Nowiny w msc. Trzcianki ul. Sosnowa
Etap III - Remont cząstkowy - uzupełnienie ubytków nawierzchni drogi wewnętrznej, na działce nr ewid. 41, obręb 0003 Sitkówka-Nowiny w msc. Trzcianki ul. Jodłowa

2. Zakres robót dla poszczególnych części i etapów obejmuje m.in.:
1) Część 1 Etap I - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej, na działce nr ewid. 404, obręb 0015 Szewce
• roboty pomiarowe
• roboty ziemne (korytowanie)
• profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego
• warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
• warstwa podbudowy z kruszywa 0/63 gr. 20 cm
• nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm

2) Część 1 Etap II - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej, na działce nr ewid. 59, obręb 0003 Sitkówka-Nowiny w msc. Trzcianki ul. Sosnowa
• roboty pomiarowe
• profilowanie i zagęszczanie istniejącej warstwy nawierzchni z kruszywa
• wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm
• pobocza gruntowe o szer. 0,50 m
• regulacja wysokościowa studzienek

3) Część 1 Etap III - Remont cząstkowy - uzupełnienie ubytków nawierzchni drogi wewnętrznej, na działce nr ewid. 41, obręb 0003 Sitkówka-Nowiny w msc. Trzcianki ul. Jodłowa
• remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0/31,5 śr. gr. 8 cm

3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a) dokumentacji projektowej. Dokumentacja, stanowiąca załącznik do SWZ, zawiera:
• projekt techniczny
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.

Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 81410,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 - Remont drogi wewnętrznej (ul. Miętowej) w msc. Zgórsko na dz. nr ewid. 197/120, 197/6


4) Część 2 - Remont drogi wewnętrznej (ul. Miętowej) w msc. Zgórsko na dz. nr ewid. 197/120, 197/6

• roboty pomiarowe
• roboty ziemne (wykopy, nasypy)
• profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego
• warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
• warstwa podbudowy z kruszywa 0/63 gr. 20 cm
• nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm
• pobocza gruntowe o szer. 0,75 m
• humusowanie z obsianiem skarp przy grubości ziemi urodzajnej 15 cm
• umocnienie skarpy rowu narzutem kamiennym


3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a) dokumentacji projektowej. Dokumentacja, stanowiąca załącznik do SWZ, zawiera:
• projekt techniczny
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.

Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 171810,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59777 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80336,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59777 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU KASKOP Łukasz Kasperek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591686820

7.3.4) Miejscowość: Wola Murowana 32

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59777 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na „Remont dróg wewnętrznych o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nowiny – część nr 2” zostało
unieważnione w części nr 2 , ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
UZASADNIENIE
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przez otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – w części nr 2 , tj. 75000,00zł (brutto). Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma PHU KASKOP Łukasz Kasperek, Wola Murowana 32, 26-052 Nowiny na kwotę 116 777,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116777 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158858,13 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.