eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Podaj dobro dalej""



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Podaj dobro dalej””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Podaj dobro dalej””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eac42201-dbf7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036124/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu „Podaj Dobro Dalej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179224/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Warsztaty z zakresu mnemotechnik
Zajęcia profilaktyczno- rozwojowe: kompetencje osobiste, uczenie się
Pozycja w projekcie : 2.2 Warsztaty z zakresu mnemotechnik z materiałami dydaktycznymi- jak skutecznie poprawić swoją pamięć i wykorzystać w edukacji
(3 św. x 6h= 18h)- warsztaty dla dzieci
Celem warsztatów jest poprawa efektywności uczenia się-> wyników w nauce poprzez zdobycie umiejętności posługiwania się alternatywnymi sposobów uczenia się i zapamiętywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Warsztaty edukacyjne: kuferek z planszówkami
Zajęcia profilaktyczno- rozwojowe: kompetencje osobiste, uczenie się
Pozycja w projekcie : 2.3 Warsztaty edukacyjne- kuferek z planszówkami, czyli o logicznym myśleniu (3 warsztaty)- warsztaty dla dzieci
Celem warsztatów jest kształcenie, wzmacnianie zdolności logicznego myślenia, nauka budowania strategii działania (styl myślenia gry-logika/strategia przekłada się na
umiejętności radzenia sobie z trudnościami/wyzwaniami w życiu).
W ramach usługi Wykonawca przeszkoli wychowawców do realizacji zajęć z dziećmi tak, by w przyszłości mogli samodzielnie prowadzić zajęcia przy użyciu gier planszowych (w ramach projektu planowany jest zakup gier planszowych do każdej ze świetlic, które pozostając na wyposażeniu świetlic pozwolą na bieżące prowadzenie zajęć przez przeszkolonych wychowawców).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Warsztaty: trening budżetowy
Zajęcia profilaktyczno- rozwojowe: przedsiębiorczość
Pozycja w projekcie : 4.1 Koszt zatrudnienia instruktora treningu budżetowego- warsztaty dla dzieci
Celem warsztatów jest nauka racjonalnego gospodarowania posiadanym budżetem od wczesnych lat zapobieganie wejściu w spiralę zadłużenia w dorosłym życiu,
nauka racjonalnego podejścia do posiadanych zasobów, w tym zasobów finansowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5853,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Warsztaty preorientacji zawodowej
Zajęcia profilaktyczno- rozwojowe: przedsiębiorczość
Pozycja w projekcie : 4.2 Koszt zatrudnienia doradcy zawodowego- warsztaty preorientacji zawodowej- warsztaty dla dzieci
Celem warsztatów jest przeciwdziałanie dziedziczeniu bierności życiowej/zawodowej wstępne zapoznanie dzieci z wybranymi zawodami, kształtowanie postawy pracy, motywacji do działania, pobudzanie i rozwijanie zainteresowań dzieci, stymulowanie ich prozawodowych marzeń, zbadanie potencjału /uzdolnień/ predyspozycji w celu rozwoju przyszłego potencjału zawodowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14048,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Warsztaty w ramach programu MAŁY OBYWATEL- moduł prawny
Zajęcia profilaktyczno- rozwojowe: przedsiębiorczość
Pozycja w projekcie : 6.2 Koszt zatrudnienia prawnika- moduł programu MAŁY OBYWATEL- warsztaty dla dzieci
Celem warsztatów jest budowanie kompetencji obywatelskich, zapoznanie z prawami i obowiązkami i zagrożeniami tytułowych MAŁYCH OBYWATELI

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7609,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w tej części obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wada ta polega na tym, iż w druku oferty wykonania przewidziana liczba godzin do realizacji wynosiła 18 godzin zegarowych, natomiast opis przedmiotu zamówienia wskazywał na 18 godzin warsztatów dla dzieci i 8 godzin warsztatów dla wychowawców świetlic środowiskowych. Wykonawca tym samym złożył ofertę tylko na 18 godzin warsztatów, natomiast kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia dla tej Części zabezpieczała łączną liczbę godzin ww. warsztatów ( tj. 26 godzin ). Tym samym wada postępowania w tej części jest bezsprzeczna i nieusuwalna na tym etapie postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla ww. części nie została złożona żadna oferta

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla ww. części nie została złożona żadna oferta

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla ww. części nie została złożona żadna oferta

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HERMAN Kancelaria Radcy Prawnego dr Damian Herman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631821034

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko - Kamienna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.