eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Przebudowa dróg gminnych ul. Ks. J. Popiełuszki, ul. Kard. S. Wyszyńskiego, ul. Papieża Jana Pawła II, ul. Dobrej oraz ciągu pieszego łączącego ul. Kard. S. Wyszyńskiego z ul. Gen. J. Zajączka



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych ul. Ks. J. Popiełuszki, ul. Kard. S. Wyszyńskiego, ul. Papieża Jana Pawła II, ul. Dobrej oraz ciągu pieszego łączącego ul. Kard. S. Wyszyńskiego z ul. Gen. J. Zajączka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Marki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95

1.5.2.) Miejscowość: Marki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://marki.logintrade.net/zapytania_email,155133,c7fd4936031843e2bb8b97121bff5587.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych ul. Ks. J. Popiełuszki, ul. Kard. S. Wyszyńskiego, ul. Papieża Jana Pawła II, ul. Dobrej oraz ciągu pieszego łączącego ul. Kard. S. Wyszyńskiego z ul. Gen. J. Zajączka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17fa9c4d-c015-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050642/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg gminnych ul. Ks. J. Popiełuszki, ul. Kard. S. Wyszyńskiego, ul. Papieża Jana Pawła II, ul. Dobrej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych ul. Księdza Jerzego Popiełuszki, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ul. Papieża Jana Pawła II, ul. Dobrej oraz ciągu pieszego łączącego ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego z ul. Gen. Zajączka wraz z uzyskaniem i dostarczeniem „Zawiadomienia o zakończeniu budowy” potwierdzonego przez PINB w Wołominie o niewnoszeniu sprzeciwu w drodze decyzji. Szczegółowy zakres robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia, zawiera projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik nr 1 do postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ww. cyt. ustawy udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3 020 000,00 złotych brutto. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta firmy Grupa Martin Sp. z o.o. Aleja Łochowska 65, 07-130 Łochów na kwotę 3 984 984,84 zł, która znacznie przewyższa zakładany budżet.
W związku z powyższym Zamawiający po przeanalizowaniu możliwości finansowych stwierdza, iż w chwili obecnej nie jest w stanie zwiększyć kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.